Kondicionér Nádherná bruneta od Timotei :)

by - 6:30

Kondicionér se ke mě dostal díky mojí sestře a byla jsem zvědavá, jestli u něj bude nějaký viditelný rozdíl, když je určený pro brunety. Co myslíte? :) 
Obal je moc pěkný a výhodou je, že je ze 100% recyklovatelného materiálu. Vůně je velmi příjemná a strašně mi něco připomíná! Bohužel nemůžu zjistit, co to je za vůni. Díky konzistenci mám s tímto kondicionérem problém. Konzistence je strašně tekutá a při nanášení na vlasy z nich hrozně stéká, takže musím kondicionéru dávat větší množství, aby aspoň něco na vlasech zůstalo. Kondicionér neobsahuje parabeny, což je možná důvod, proč kondicionér skoro nic nedělá. Většina kondicionéru vlasů uhladí a zjemní, aby se lépe rozčesávaly, ale tento lehčímu rozčesávání moc nepomáhá. Obsahuje výtažky z henny a na obale se píše, že díky tomu by měl podporovat hnědý odstín vlasů. Toho jsem si vůbec nevšimla a ani vlasům nedodal lesk, jak se píše na obale. 
Kondicionér má 200ml a stojí asi 60,-. Za mě je to hodně průměrný kondicionér a spíše bych si ho už nekoupila. Kvůli konzistence jsem ho musela používat více a díky tomu jsem ho rychle spotřebovala. 

Máte s ním zkušenost? Co vy a Timotei? Používáte na vlasy produkty se silikony a parabeny, anebo se jim vyhýbáte? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Píšeš pekné recenzie a o tomto šampóne som počula mnoho chvál :) A ten obal je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc nejsem na takové ty šampony "pro brunety" nebo "pro blondýny" - spíš si nemyslím, že jsou v něčem opravdu zvláštní, i když třeba ty od Balea jsou zabarvené a měly by i vlasy taky zabarvit (nic se samozřejmě nestalo) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Baley jsem zkusila, už nevím jaký byl, ale určitě s barvou vlasů nic neudělal. :)

      Vymazat
  3. Mě nejvíce dostal ten název - Nádherná bruneta :D :D válím se smíchy :D od Timotei jsem nikdy nic nezkoušela, možná jednou chci prubnout ten suchý šampon ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)