Šampony Ultra Doux od Garnier :)

by - 6:30

Dnes bych vám ráda ukázala další 2 šampony od Garnier, které jsem v poslední době měla možnost testovat. Jeden z nich jste už mohli vidět ve spotřebovaných produktech, ale ještě se na něj neobjevila recenze, takže ji zveřejním až dnes ;)

Šampon pro mastící se vlasy Ultra Doux od Garnier
Šampon má hezké balení, které je skvělé i při používání a nemám s ní žádný problém. Má vůni citrusu a kaolínu, což je hrozně příjemná a svěží vůně, kterou nenajdete jen tak někde. Z vlasů moc dlouho cítit nejde, což je škoda. Je určený na mastící se vlasy a mi opravdu vyhovoval. Měl krémovou konzistenci, od které jsem nečekala, že mi bude vyhovovat, ale seděl mi. Skvěle pění, takže mi vyhovoval opravdu ve všech ohledech. Navíc mi zbytečně nemastí a nezatěžuje vlasy.
V lahvičce je 250 ml šamponu a jeho cena se pohybuje kolem 50,-, ale záleží i na různých akcích. Šampon bych mohla jedině doporučit a sama bych si ho klidně pořídila znova. 
  
Šampon pro vlasy se sklonem k vysušování Ultra Doux od Garnier
Obal tohoto šamponu se mi také líbí, akorát má nějakou divnou nálepku vzadu, která vůbec nedrží a pořád se odlepuje. Jeho vůně je velmi příjemná, sladká a ovocná, ale bohužel ve vlasech také nevydrží moc dlouho. Má gelovou konzistenci a skvěle pění. Určitě jste si mohly všimnout, že je určený na přesně opačné vlasy než ten šampon výše. I tak jsem ho začala používat a vyhovuje mi! Vlasy více nemastí a zbytečně je nezatěžuje. Zdá se mi, že po něm jsou trochu více hebčí vlasy, ale jinak na mě působí stejně jako kousek výše. 
Balení má taktéž 250 ml a jeho cena se pohybuje kolem 50,-, liší se v akcích. Tento šampon bych také mohla doporučit, protože mi vyhovuje a používám ho ráda. 

Porovnání konzistence obou šamponů:
vlevo- Garnier Ultra Doux šampon s citronem a kaolinem, vpravo- Garnier Ultra Doux šampon s meruňkou a mandlemi

Máte s těmito šampony zkušenost? Jak vám vyhovovaly? Máte rády řadu Ultra Doux od Garnier? Jaký je váš oblíbený produkt z této řady? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Mela jsem brusinkovy, na barvene vlasy tusim a byl uzasny :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já hrozně ráda používám z jejich řady levandulový, ale chci vyzkoušet i nějaký jiný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nejsem jistá tím, zda si někdy pořídím ten levandulový, protože levandule moc nemusím.... :/

      Vymazat
  3. Ultra Doux mám až na vyjímky opravdu ráda. S oběma šampony mám zkušenost a oba byly super. Teď mám v koupelně zrovna medový, už podruhé a není vůbec špatný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medový jsem ještě neměla, ale krom těchto dvou už jsem vyzkoušela ten s granátovým jablkem, s citronem a kaolínem a pak ještě s aloe vera :) Nejhorší z nich podle mě byl ten s aloe, ale jinak jsou všechny fajn. Můj naprostý miláček je ten s granátovým jablkem :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)