Limitovaná edice Like an unforgettable kiss od Essence, 2. část + GIVEAWAY! (UZAVŘENO)

by - 6:30

Dnes si dáme pokračovaní včerejšího článku o aktuální valentýnské limitované edici od Essence. Dnes se blíže podíváme na laky na nehty, rtěnky a srdíčkové tvářenky a na konci článku bude i giveaway o některé produkty z této limitované edice! :)
Rtěnky
V nabídce jsou celkově 3. 01 Nothing but lovestoned (oranžová), 02 Pink me (růžová) a 03 Keep calm and kiss me (červená). Jak můžete vidět, tak ke mě dostala oranžová a červená varianta. Oranžovou rtěnku jsem dala ségře a červenou jsem si nechala. Rtěnka je na rtech moc příjemná a krásně sladce voní. Pigmentace se mi nezdá vůbec špatná, na rtech je plná barva během pár tahů. Výdrž rtěnky bez jídla a pití je 2-3 hodiny, s jídlem si moc neporadí, ale malou svačinku přežije. Po sundání povrchové vrstvy rtěnky rty zůstanou příjemně zbarvené. Rtěnka je spíše hydratační a rty po ní nemám vysušené. Ještě bych chtěla zmínit, že odstín té červené rtěnky je skvělý, protože mi nedělá žluté zuby.
Rtěnky mají 1,9g a jejich cena je 70,-. Podle mě nejsou vůbec špatné. :)

Laky na nehty
V nabídce jsou 4 odstíny. 01 nothing but lovestoned (oranžová), 02 Always on my mint (mint zelená), 03 You let my heart skip a beat (fialová) a 04 Pink me (růžová). Sama jsem si nechala odstín 02 a 03 a ojí sestře jsem nechala odstín 01. 04 jsem se rozhodla darovat vám, protože mám už velmi podobný odstín.
Konzistence laků je dobrá a pracuje se s nimi bez problému. Štětečky jsou zastřižené rovně, ale pracuje se s nimi dobře. Laky plně kryjí ve 2 vrstvách a jejich schnutí je průměrné. Výdrž laků není nic moc, bohužel už 2. den jsou oloupané a navíc trochu praskají na povrchu. 
Laky mají 8 ml a jejich cena je 55,-. Bohužel bych laky spíše nedoporučila. 

Srdíčkové tvářenky
01 Pink me (swatch- vlevo smíchané a vpravo jen tmavší část)
02 Nothing but lovestoned (swatch- vlevo smíchané, vpravo jen tmavší část)
Tvářenky jsou ve 2 odstínech, které jsem vám napsala přímo k fotkám. Tvářenky jsem darovala mojí sestře, protože sama bych je nevyužila. 01 je lépe pigmentovaná než 02. Moje sestra má radši přirozeně nanesenou tvářenku, takže ji vyhovuje i ta méně pigmetovaná 02. Pokud patříte mezi ty, co rády nosí hodně výraznou tvářenku, tak toto asi nebudou ty pravé kousky pro vás. Obě obsahují drobné třpytky, které na tvářích vůbec nejdou vidět. Tvářenky trochu práší, ale není to nic hrozného. Výdrž tvářenek sestra nemůže moc posoudit, protože si často sahá na obličej. Co se týče obalu, ten je vyrobený z pevného papíru, ale nezdá se mi, že by se dal lehce rozbít nebo poničit. Víčko tvářenky dobře drží a myslím si, že by se ani při cestování neotevřelo.
Tvářenky mají 5,1 g a stojí 95,-. Zda stojí za pořízení nechám na vás, protože každému vyhovuje něco jiného. Moje sestra je s nima spokojená. 

A teď už konečně :
GIVEAWAY!!
Hlavní produkty v této giveaway jsou 3 produkty z limitované edice Like an unforgettable kiss a to lak na nehty v odstínu 04 Pink me a oční stíny v odstínu 02 Love is in the air a 03 #cloud number nine. K nim jsem vám přidala pár vzorků různých značek. :)

Podmínky:
1) Odebírat můj blog, tzn. být pravidelným čtenářem. Pokud nejste, odběr mi můžete dát v levém postranním sloupci. 
2) Napsat pod tento článek komentář, ve kterém bude váš email, na který vám budu moct napsat v případě výhry. 
3) Každý může napsat pouze 1 komentář. Pokud to někdo poruší, smažu mu jeho komentáře. 

Vítěze budu vybírat s pomocí stránky random.org a vítěz bude pouze 1. 

Soutěž bude trvat ode dneška 2 týdny, tzn. do 6.3 do 20:00 a následující den (7.3) vyhlásím vítěze a také mu napíšu email. Vítěz bude mít čas do 10.3, aby mi na email odpověděl. Pokud tak neudělá, vyberu nového vítěze :)

HODNĚ ŠTĚSTÍ V SOUTĚŽI :)

You May Also Like

58 komentářů

  1. GFC Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Super súťaž :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná giveaway! :)
    Petulkaaap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, moc pěkné :)
    nelca.bor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Z téhle limitky mě nejvíc zaujaly ty laky, jelikož na laky od essence jsem celkem.. blázen a tyhle barvy vypadají skvěle :)
    GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tvářenky vypadají hezky, na zimu by se možná hodily na tu "vybledlou pleť" :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty laky vypadají krásně, škoda že jsou an tom s výdrží tak blbě. Ale zase co bychom čekali od Essence, že...

    jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. juchůůů
    alotsofsecret@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. stepanka252@seznam.cz
    Ty tvářenky vypadají skvěle as s pro tu 02 půjdu.

    OdpovědětVymazat
  10. Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. krasna giveaway :) milujem limitky od essence
    n.princess(zavinac)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju tvůj blog už dlouho :)
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Nelly Bellová :)
    email: nelly1132002@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju tvůj blog jako Valuška Lagová a sleduju ho taky už nějakou dobu protože se mi líbí :)
    email: valuskalagova@gmail.com
    Nwm, jestli už jsem ti to psala k 1. části tohoto článku, ale dostala jsem teď k narozeninám štětec z této kolekce a je fajn :) Bylo by super vyhrát ještě ty stíny jelikož jsem se na ně už koukala :) Snad se štěstí usměje, a pokud ne, nevadí :) Za pokus to ale stojí :) Fakt hezká GA :) Limitky od essence jsou vážně super! Vždycky se snažím si nějak zjistit jestli jsou nějaké nové a to buď : 1) moje kamarádky mi hned řeknou novinky :D 2) skoro každý týden se chodím do DM koukat na essence věci :) 3) se koukám na blogy a různé stránky :D Prostě mám hned několik zdrojů takže se stane málokdy že jsem s limitkama pozadu :D

    OdpovědětVymazat
  16. Gfc: Sim čáá
    email: xoxocarrie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :)
    Můj e-mail je tedy CarMax@post.cz
    Odebìrám tedy jako Car Max :)
    Jestli nevadí řekla jsem i kamarádkám ať ťi dají odběr.

    Nakonec bych chtěla říct že výhra by mě neskutečně potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  18. gfc kamila dostalova
    email dostalovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. tahle kolekce je nádherná, nejvíce se mi líbí ty tvářenky, jednu z nich mám doma a je moc fajn! :-)
    ráda se giveaway zucastnim :-)
    KikinaMaderova@seznam.cz
    blog odebírám :-)
    Snad se na mě usměje štestí, 6.3. mám zrovna narozky tak by to byl milý dárek :-D
    Měj se pěkne :-)
    na gfc jsem jako Kristynachd Maderová

    OdpovědětVymazat
  20. gfc Kristýnka, mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: sjuzn :) zuzka.kicosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC : Edita Balnohová
    email : edi.bal@seznam.cz :) :3

    OdpovědětVymazat
  24. gfc: Teri Vopatová
    email: Terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. 1) GFC: Martina Homoláková
    2) martina.homolakova@gmail.com
    Giveaway je krásná, tato limitka mě velmi zaujala :). Bohužel jak na potvoru ji u nás nemáme, takže mám nejspíš smůlu :(.Velmi mě zaujal ten štětec, mám fialový na pudr ze základní kolekce a je prostě boží. Co se týče rtěnek, na ně jsem vyloženě úchyl.
    Z výhry mě hrozně zajímá ten lak, má nádhernou barvu, kterou ještě kupodivu nemám a přitom se mi velmi líbí :). Stíny taky nevypadají vůbec špatně a co se týče vzorečků, tak ty já absolutně zbožňuju :D.

    OdpovědětVymazat
  27. Zvolila jsi krasne veci do souteze. :-)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, pekná limitka len u nás bohužiaľ nedostupná :-(
    Email : romanka.kourimska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji Tě přes GFC jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Adéla Něničková
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Terezkaa_
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Barborka
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj:)
    ty tvářenky jsou super a laky vypadají moc pěkně:)
    můj email je beautyworldbymonix@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Limitka vypadá nádherně :-) Gfc Radka Fridrichová, mail : vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Z této limitky od Essence mám štětec a přijde mi velice fajn.
    Sleduji přes GFC jako Easy on the Eye.
    easyontheeyeblog(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji přes GFC. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Krása :3 táto limitka k nám na Slovensko do BA príde len do dvoch DM... bolo by super to vyhrať :) krásny lak aj tiene
    GFC: Veronika Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovědětVymazat
  46. E-mail: kikalovehanka@gmail.com
    Odoberám ťa cez tento GFC :)

    OdpovědětVymazat
  47. GFC: Radka
    e-mail: radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Kristy Mignonne
    Mail: kikushka14@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  50. GFC Aneta Štěpánská
    AnetaStepanska@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Šárka Tesařová
    sarka.tesarova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Šárka Tesařová
    sarka.tesarova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. GRC: Martina Peřinová
    L.A.S.E.N.E.C.K.Aseznam.cz
    Jinak máš moc krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
  54. Mne sa hrozne páči ten fialový lak, a ani tie tvárenky nie sú zlé :)

    Ešte sa zapojím do giveaway, takže dala som ťa sledovať a mail je sombrona@gmail.com :D

    OdpovědětVymazat
  55. Tak tohle je nejroztomilejší kolekce!!:D:)


    kitty.kocian@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)