Konturovací paletka od Gabriella Salvete

by - 8:00

Tato paletka už se objevila u hodně blogerek a youtuberek a já bych se k ní taky chtěla vyjádřit. :) Ještě bych měla říct, že před koupí této paletky jsem si nikdy nekonturovala obličej a když jsem uviděla tuto paletku poprvé na stránce Gabrielly Salvete, musela jsem ji prostě mít a hrozně jsem chtěla konturování vyzkoušet. :)
Tato paletka je složené z bronzeru, rozjasňovače a tvářenky. Na pohled se mi opravdu líbí, vypadá krásně a ten obal působí luxusně. Co mi ale vadí je hodně nekvalitní potisk, který se mi po 2 měsících používání skoro celý ošoupal a žádný nápis nezůstal netknutý :( Tohle mi vadí, protože ten produkt hned vypadá mnohem hůře. Ale bude to problém celkově u značky Gabriella Salvete, protože mi obal makeupu udělal to samé.

Když pominu toto, tak je obal fajn, protože se dobře otevírá a celkově se produkt používá dobře. Na zadní straně paletky najdete složení, gramáž a další popisky. 

Paletka neobsahuje žádné zrcátko, což by někomu mohlo vadit. Po otevření víčka byla přes pudry ještě taková ta obyčejná slída, ale tu jsem hned vyhodila. No a pak už se tam nachází přímo produkty. 

Obecně bych ke všem 3 mohla říct, že docela dost práší a při nanášení je třeba oklepávat štětec. Nejvíce ze všeho používám bronzer a rozjasňovač z paletky. Ty jsou úplně super a hodně rychle jsem si je oblíbila. :) U rozjasňovače nemám žádnou výtku, protože ten má nádherný odstín a vypadá krásně přirozeně. Bronzer má také fajn odstín, jen by mohl být trochu studenější a líbí se mi, že je matný. Naopak tvářenku jsem si neoblíbila, protože obsahuje opravdu velké množství zlatých třpytek a hází to na tváři až moc velký lesk. Samozřejmě, že některé z vás právě toto třeba vyhledávají, ale mi se to moc nelíbí, takže tvářenku prostě nepoužívám. Jinak co se týče pigmentace, tak je podle mě fajn. Není extrémní, takže to nepřeženu, ale na druhou stranu na pleti jsou produkty hezky vidět. 

Když shrnu paletku celkově, tak je podle mě fajn. Nemám moc zkušeností s typem těchto produktů, ale rychle jsem si na to zvykla a sahám po paletce téměř denně. Celkově má paletka 15 gramů a já ji pořizovala za nějakých 160,-, což je také super. Navíc je lehce dostupná v drogerii Teta, takže ji nemusíte složitě objednávat přes internet.

Jak jste s paletkou spokojené vy? Jaké produkty nejraději používáte na konturování tváře? :)



You May Also Like

2 komentářů

  1. Zkušenost nemám, ve stojanu už jsem okukovala, ale zatím jsem se rozhodla odejít bez ní. Třpytky u tvářenek mi právě taky vadí, navíc nejsi první, kdo si stěžuje na prášivost. Barevně se mi líbí, ale zatím váhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mám chuť konturovat, tak po ní sáhnu vždy, ale tím, že jsem nevyzkoušela žádný jiný produkt na konturování, tak možná existují mnohem lepší kousky. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)