Nákupy za únor a bžezen 2017 :)

by - 8:30

Opět jsem nestihla vydat článek a úplně jsem zapomněla napsat článek o nákupech, tak ho zveřejním dnes a přidala jsem do něj i nákupy za březen. Snažím se nakupovat málo, ale i tak je tu tentokrát dost produktů, tak jdeme na ně :)



Začneme s produkty na pleť a jediným produktem na vlasy. Jako úplně první věc tady mám čistící pleťovou masku s marockým jílem od Avonu. Dostala jsem ji od mamky, ale ještě jsem ani nevyzkoušela, takže se o ní dozvíte více až později. Na vinted jsem u jedné slečny kupovala 2 věci, jednou je paletka NYX, která bude níže a pak tento pleťový krém od Biotherm. Nevím, jak je to možné, ale slečna tento krém prodávala úplně za pár korun, tak jsem si řekla, že ho zkusím. Bohužel mě nezaujal a dělá takový ten vyhlazený silikonový povrch, co nemám ráda, takže ho pošlu dál. V Rossmannu jsem sháněla pleťový peeling a padl mi do oka právě tento od Isany a to protože stál jen nějakých 40,-. Vyzkoušela jsem ho zatím jen jednou a musím říct, že mě zaujal, tak uvidíme co v budoucnu. V minulosti jsem na pleť měla ráda čistící pleťové mléko od Avonu, tak jsem se rozhodla ho znovu vyzkoušet. Ještě jsem ale nepoužila a vyšel mě na nějakých 40,-. Jediná věc na vlasy je kondicionér od Timotei a ten jsem taky ještě nezkoušela.

Díky počasí venku mám hrozně vysušené ruce, takže jsem potřebovala doplnit zásobu kosmetiky o krémy na ruce. Mám tu jeden od značky Vakavo, kterou vůbec neznám, ale dala mi ho mamka. Ten už používám a není nejvíce hydratační, ale vyhovuje mi. Další krém je od Avonu a je to opravdu hutný kousek s mateří kašičkou. Konzistenci má podobnou jako trochu hustší med, takže je opravdu hodně mastný a výživný. Poslední 2 kousky jsem ještě nevyzkoušela, jeden je od Essence a druhý od Himalaya Herbals. Sehnala jsem je ve výprodeji v Tescu asi za 25,-/kus.

Už jen poslední várka nudnějších produktů a jdeme na dekorativku. Vezmeme to zleva, můžete vidět tělový sprej se zeleným čajem a verbenou od Avonu, který jsem dostala v rámci výměny na vinted. Voní opravdu krásně a moc se mi líbí. Jednoho dne jsem šla na pohovor ohledně brigády a doma jsem si nestihla odlakovat oprýskaný lak na nehty, takže jsem využila času před pohovorem a v tescu si koupila tamponky a nějaký obyčejný odlakovač. No jo, musela jsem si jít na záchody odlakovat nehty, to se nepodaří každému. :D Každopádně obojí posloužilo jak mělo.

Dekorativky mám tentokrát docela dost a to proto, že mi začaly docházet makeupy. Rychle jsem se proto snažila si nějaké sehnat na vinted a podařilo se. Samozřejmě to ale nezůstalo jen u makeupu a koupila/vyměnila jsem si i jiné produkty. Úplně vlevo můžete vidět tekutou rtěnku od značky Colourpop, ale můj pejsek mi ji vzal a zoubky sedřel nápis. Je v odstínu Solow a použila jsem ji zatím asi jen 2x, takže o ní můžu říct maximálně to, že má krásný odstín. Hned vedle je tekutý matující makeup od Avonu, který jsem vyzkoušela snad jednou a stejně je to i u matujícího makeupu od Makeup Revolution a Wake up makeupu od Rimmel. Avon má odstínu Bright Quartz, Makeup Revolution je v odstínu Ivory a Rimmel v 100 Ivory. Naopak bázi pod oční stíny od W7 jsem už vyzkoušela a moc nadšená z ní nejsem. Linky od Avonu už používám a zatím nemám nic proti nim a posledním produktem je konturovací paletka od Freedom, která mě moc nezaujala odstínem.

Aby makeupu nebylo málo, tak jsem v Avonu chtěla vyzkoušet makeup z řady Colortrend, který jsem měla v minulosti ráda a rovnou si k němu přihodila i bb krém. Makeup je v odstínu Ivory beige a bb krém v odstínu Light. Oba jsem vyzkoušela asi jednou a stály 50,-. Z Avonu tady mám ještě řasenku Big & False lash, kterou jsem vyzkoušela opět jen jednou. A úplně poslední produkt je paletka butt "naked" eyes od NYX, kterou mám z vinted asi za 100,-. Byla v top stavu, téměř netknutá a nejlepší na ní je, že má stíny na oči a zároveň i bronzer, tvářenky a rozjasňovače. Tuhle paletku jsem si zamilovala a používám ji na líčení v 90% případů.

Co jste si za poslední dobu koupily vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaký je váš oblíbený makeup? :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Moc hezké nákupy:-) Ten BB krém od Avonu jsem si taky koupila, za tu cenu jsem ho chtěla zkusit. Zkušenost nemám jinak s ničím, snad jen s tím tělovým sprejem se zeleným čajem a verbenou, ale ten mi tak moc nevoněl, že jsem ho podarovala mamce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si momentálně udělala radost hlavně nekosmetickými nákupy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Teda takových nových kousků! :) supe, že sis udělala radost!

    OdpovědětVymazat
  4. páni,krásný =) hlavně ty make upy...poslední dobou ujíždím na dekorativce ale mega moc :D

    xoxo-ronnie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)