Unboxing #2- Balíček ze stránky lilibela.cz

by - 8:00

Krásný den! Na této stránce jsem už jednou objednávala sama v rámci spolupráce jsem navíc dostala 1 produkt k vyzkoušení. Více si můžete přečíst přímo v článku tady. Díky spokojenosti obou stran jsme se domluvili na pokračování spolupráce a mohla jsem si vybrat 2 produkty, které jsem dostala k otestování a já vám chci balíček ukázat. :)


Balíček byl opět krásně zabalený a moc jsem se těšila až se podívám dovnitř.
Byla jsem velmi překvapená, protože jsem tam kromě 2 mnou vybraných produktů našla hned několik věcí navíc.

Sama jsem si vybrala šampon s třtinovým cukrem od značky Urtekram. Značku vůbec neznám a nikdy jsem o ní neslyšela, tak jsem si řekla, že vyzkouším něco nového. Šampon je určený pro zplihlé vlasy bez objemu (to je přesně můj případ!) a pokud by vás to zajímalo, tak je i BIO. Až ho vyzkouším pořádně, určitě se tady objeví recenze. :)
No a druhý produkt je pro změnu na pleť. Je to noční krém z rozchodnice růžové pro citlivou pleť od značky Natura Siberica. Citlivou pleť přímo nemám, ale krém se mi zalíbil svým popisem a taky tím, že by měl pokožce dodávat hlubokou hydrataci. Jsem na něj opravdu zvědavá a opět se o něm dozvíte v recenzi. 

No a všechno toto ostatní jsem dostala navíc. Je tady vzorek denního krému od Natura Siberica, který je ze stejné řady jako ten noční v plném balení. Dále pak jemný pleťový peeling od značky Savon de V´, šumivka do koupele a vzorek tělového suflé od Soaphoria.

Všechno to vypadá dobře a na testování se opravdu těším. Doufám, že vy se zase těšíte na recenze. :)

Ještě jednou děkuji eshopu lilibela za poskytnutí produktů k testování a za dárečky v balíčku.

You May Also Like

8 komentářů

  1. Krásný balíček, těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych někdy vyzkoušet nějakou koupelovou bombu, ale nemám vanu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se těším na recenze, protože výrobky vypadají lákavě a zajímavě :). Já sama z e-shopu objednávala už 2x a vždy jsem byla moc spokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto byl také můj druhý balíček, akorát první jsem si platila sama (kromě 1 produktu) a tento jsem dostala :)

      Vymazat
  4. Vypadá to úžasně 😍

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super, tenhle eshop neznám a určitě vyzkouším. Mě teď dělá velkou radost kosmetika Nuskin, kterou jsem začala používat od té doby, co mám doma galvanickou žehličku. Což je mimochodem skvělý pomocník do domácnosti. Galvanická žehlička mi poměrně slušně léčí akné, černé tečky a teď v poslední době i vrásky. :( Hlavně to člověk ocení, když nosí osm hodin denně na obličeji respirátor a pod ním se mu potí obličej a pupínky jen kvetou. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá fajn. :) Já kosmetiku hodně kupuji přes slevové kupony a kódy. Je to taková znouze ctnost, ale občas se tam dají najít fakt zajímavé kousky, ze kterých mám radost. Ale někdy je to taky pěkně k vzteku. :D Ono co je levné, není vždycky za každou cenu dobré a kvalitní. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)