Spotřebováno za ÚNOR :)

by - 8:30

Únor byl krátký měsíc, tak jsem čekala, že i spotřeba produktů bude malá, ale opak je pravdou. Mám tady fakt hromadu produktů, tentokrát výjimečně i hodně kousků z dekorativky. 


Vlasy
Yves Rocher šampon I love my planet-  myslela jsem si, že jsem na něj už psala recenzi, ale teď zjišťuju, že ne. Každopádně krásně svěže voní, vlasy hezky umyje, odmastí a nezatěžuje je. Vlasy se mi teď mastí mnohem více díky vysazení antikoncepce, takže tomu bohužel nedokáže zabránit, ale i tak ho mám ráda. Hlavně se mi líbí, že vlasy umyje krásně, udělá je hebké, ale zároveň mě po něm nesvědí pokožka hlavy. Má 300 ml a normálně stojí cca 100,-.


Odličování, čištění a péče o pleť
Oriflame čistící pleťový krém (recenze)- není to nejlepší produkt, ale používala jsem ho ráda a spotřebovala ho i docela rychle. Nanáší se na suchou pleť, na ní se masíruje a pak se setře kapesníčkem nebo tamponkem. Vždy jsem po něm používala i micelární vodu na důkladné dočištění pleti a také abych se zbavila ulepené vrstvy. Měl 125 ml a kupovala jsem ho v sadě i s pleťovým krémem a balzámem na rty asi za 100,-.

Balea hydratační odličovací ubrousky Vital- byly určené na starší pleť, ale zrovna u ubrousků jsem to nijak neředila. Na můj vkus byly hodně suché, že jsem měla chvílema pocit dření pleti. Pleť odlíčil, ale ne úplně dokonale. Zvládl tak nějak i oční okolí, akorát bylo třeba hodně tlačit a dřít. Ubrousky mě moc nezaujaly a nevím, zda vyzkouším ještě nějaké další. Bylo jich 25 kusů a stály asi nějakých 20,-.

Vichy cestovní balení tonika Normaderm- tonikum jsem měla načaté docela dlouho a používala ho zřídka z jednoduchého důvodu- obsahovalo alkohol. Sahala jsem po něm ve chvílích, kdy jsem si potřebovala vydezinfikovat čerstvě vymačkaný pupínek anebo jsem s ním čistila místo, kde jsem pupínek měla. Vůně by byla hezká, akorát v ní šel až moc cítit alkohol. Balení mělo 30 ml a zatím nemám v plánu si ho koupit. 

Oriflame pleťový krém pro suchou pleť oliva- na krém ještě chci psát recenzi, vyjde příští týden. Každopádně na rovinu říkám, že to můj favorit nebyl a znova bych si ho nekoupila. Měl 50 ml. 


Tělo, ruce, nohy
Avon sprchový gel s kokosem a karambolou (recenze)-  s touhle vůní jsem měla celou řadu a tohle byl můj poslední kousek. Měl úžasnou vůni jako celá tahle řada, která byla bombová v létě. Pokud v Avonu tuhle verzi budou ještě letos mít, tak si ji koupím. Měl 200,- a kupovala jsem ho právě v té sadě asi za 120,-.

Grace Cole sprchový gel s papájou a guavou- sprchový gel jsem v zásobě objevila v době, kdy už měl po expiraci. Nerada produkty vyhazuju, takže jsem ho používala asi týden, hodně jsem s ním plýtvala, abych ho co nejrychleji spotřebovala a mohla ho vyhodit. I tak pořád hezky voněl a pokožku nijak nevysušoval. Měl 238 ml. 

Avon pěna do koupele s orchidejí a malinama (recenze)- vůně byla opravdu super a celou vanu hrozně provoněla. Dokonce i zabarvila vodu a celkově mě hrozně potěšila. Jako jediné mínus vidím, že mi docela rychle ubývala, ale to samozřejmě záleží na tom, jaké množství obvykle používáte. Měla 250 ml. 

Avon tělový a koupelový olej Egyptian Secrets- tenhle produkt jsem našla zapadnutý v koupelně a ani nevím, zda byl po expiraci nebo ne. Každopádně jsem věděla, že ho už mám dlouho a snažila se ho rychle spotřebovat. Ve vaně byl příjemný, ale pokud jsem ho dala do vany společně s nějakou pěnou do koupele, tak ji zklidvidoval. Měl 150 ml.  

Avon tělové máslo Bali Botanica (recenze)- tohle máslo jsem měla už podruhé a bylo super. Máslo krásně květinově vonělo, dobře se roztíralo, hezky se vstřebávalo a pokožka byla krásně hydratovaná. Máslo jsem měla opravdu ráda a určitě si koupím nějaké další máslo z řady Planet Spa. Mělo 200 ml a plná cena se pohybuje kolem 150,-, takže se vyplatí počkat na akci :)

Avon tělový krém Heavently Hydration- toto mléko je z řady, která má olivovou vůni a voní opravdu hezyk a příjemně. Konzistence mléka není úplně tekutá ani hutná, ale ozvláštněné je obsahem zelených částeček. Zelené částečky se většinou při nanášení rozpustí a pak už o nich nevíte. Mléko se dobře roztírá a krásně hydratuje, takže opět spokojenost jako s předchozím produktem z řady Planet Spa a určitě si pořídím další. Má 200 ml a stojí cca 130,-.

Avon tělový krém Luck (recenze)- tělový krém jsem měla ze sady spolu s parfémem. Vůně je to opravdu hodně sladká a výrazná, ale mi se líbila. Mléko mělo spíše tekutější konzistenci, výraznou vůni a hydratace byla příjemná, ale nic co by mě nějak speciálně oslovilo. Pro normální pokožku by mohlo být fajn a klidně bych si ho pořídila znovu. :) Mělo 150 ml.

Isana mýdlo na ruce mango a pomeranč- tohle mýdlo jsem si koupila jen kvůli vůni, která mě zaujala. Stálo nějak kolem 40,- a bylo ho 500 ml. Ruce nevysušovalo a hezky vonělo.

Dermacol povzbuzující krém na ruce černá třešeň- krém na ruce sice krásně voněl, ale hydratace nebyla nejlepší. Nebo lépe řečeno, ruce hydratoval, ale ten efekt nevydržel moc dlouho a ruce jsem měla opět vysušené. Nevím, zda si ho koupím znovu, asi spíše ne, protože existují lepší kousky. Měl 100 ml a měla jsem ho z časopisu.



Dekorativní kosmetika
Fm Group makeup Second Skin (recenze)- makeup už mám doma asi 2 roky a nejprve jsem ho hodně používala, pak jsem si jiné kousky oblíbila více a nyní jsem ho používala, abych ho spotřebovala. Měl hutnější konzistenci, takové střední krytí a hlavně obsahoval velké množství třpytek, které dělaly pleť rozjasněnou. V téhle době mi to moc nevyhovovalo a proto jsem ho míchala s jiným makeupem, aby ty třpytky nebyly tak vidět. Přišlo mi, že teď už i trochu změnil barvu, takže jeho zbytek vyhazuju. Měl 30 ml a jeho cena se pohybovala kolem 300,- a už bych si ho nekoupila.

Rimmel makeup Match Perfection- původní verzi tohohle makeupu jsem milovala, ta inovovaná mi už tolik nesedí. Přibyl nový odstín 010 Light Porcelain, což je fajn, ale podle mě je až moc růžový, takže jsem ho musela míchat. Celkově jsem ho nepoužívala ráda, ale nerada produkty vyhazuju plné, takže jsem se snažila ho spotřebovat. Jeho odstín byl docela světlý, takže na míchání se dal použít. Na pleti nedělal žádný extra efekt, akorát lehce sjednotil. Určitě si ho už znovu nekoupím. Měl 30 ml a plná cena se pohybuje kolem 200,-, ale často bývá ve slevách.

Astor korektor Perfect Stay (recenze)- korektor jsem si pořídila jen kvůli hodně světlému odstínu. Ve výsledku jsem si ho moc neoblíbila, protože mi přišlo, že moje kruhy pod očima dostatečně nezakryje a o pupíncích ani nemluvě. Celou dobu jsem ho tedy kombinovala s jinými korektory a díky tomu bych si ho už nepořídila. Pokud ale scháníte hodně světlý korektor, tak se na něj podívejte, měla jsem odstín 001 Ivory. Stál asi 100,-.

Catrice báze pod oční stíny Prime and Fine (recenze)- bázi jsem měla hrozně ráda a určitě si ji ještě někdy pořídím. Měla jsem ji necelý rok a používala jsem ji pod stíny úplně pokaždé. Na víčku totiž byla příjemná, nevysušovala, stíny se na ní daly hezky blendit a prodloužila výdrž stínů. Fakt super báze a mohu ji jedině doporučit. Měla 5 ml, vydržela opravdu dlouho a cena se pohybovala kolem 100,-.

Trend it up oční linky (recenze)- o těchto linkách už ani nemám chuť psát, protože byly příšerné a nechce se mi nad nimi znova rozčilovat. Pokud vás zajímá proč jsem je neměla ráda, podívejte se na recenzi.

Avon oční linky Super Extend- tyhle linky se mi z počátku hodně líbily, protože měly černo černou barvu a dobře se s nimi pracovalo. Ale měly i jedno mínus a to pokud jsem s nimi nakreslila ocásek, tak moc nedržel a lehce se rozmazal.

Dermacol oční linky- linky jsem měla v odstínu Coffee Brown a nejprve jsem z nich byla hrozně nadšená. Měly totiž nádhernou pigmentaci, na víčku byly krásně syté a perfektně držely. Navíc se s nimi i dobře pracovalo. Bohužel se docela rychle vypsaly a zlomil se hrot, takže se používaly hůř. Teď už začala hrozně špatně kreslit, udělaly půl linky a pak přestaly kreslit a tak dále. Stály asi 100,- a už si je asi nekoupím.

Avon řasenka Super Shock (recenze)- je to moje nejoblíbenější řasenka, je jí třeba dát více vrstev, ale efekt za to stojí. Má umělý kartáček s velkým množství štětinek. Krásně zahustí a zvýrazní řasy, délku až tolik nedodělá. Určitě si pořídím další, čekám na nějakou slevu.

Oriflame lesk na rty- lesk jsem měla z vinted a zjistila jsem, že už je prošlý. Nestihla jsem ho ani pořádně vyzkoušet, ale vím, že hezky voněl.



Nehty
Rimmel lak na nehty v odstínu 812 Captain Khaki- lak na nehty jsem měla moc ráda, ale při posledním použití se mi s ním hůř pracovalo. Přišlo mi jako by měl v sobě nějakou olejovou složku, která nechtěla udělat barvu rovnoměrnou, takže ho raději vyhazuju. Koupit se už asi nedá.



Vůně a tělové spreje
Adidas antiperspirant Climacool- nepoznala jsem u něj rozdíl ve srovnání s antiperspiranty od Adidas z klasické řady. Každopádně byl fajn, hezky voněl a klidně bych si ho koupila znovu. Proti pocení nebrání 100%, ale i tak mi nejvíce vyhovuje.

Rexona antiperspirant Maximum Protection (recenze)- měla jsem ho už několikrát a i nadále ho budu používat. Voněl docela hezky, bránil pocení, ale i tak to nebylo 100%. Vyplatí se počkat na akci, protože ho je jen 45 ml a stojí 150,-.



Ostatní a vzorečky
Oral B zubní kartáček- našla jsem ho v adventním kalendáři a vůbec mi nesedl. Na můj vkus byl hrozně tvrdý, takže jsem ho vydržela používat tak 10 dní a musela si koupit jiný.

Vzorky:
Nuxe čistící pleťový gel- z jednoho vzorku jsem toho moc nepoznala, doma mám ještě asi 4 vzorky, takže se více dozvíte v příštím spotřebovánu.
Victoria Beauty pásky na nos- fungují, ale ne 100%. Hlavní problém mám s šíleným zápachem.
Adidas Born Original- tahle vůně se mi hrozně líbí, je výrazná a hodně sladká.

A co jste spotřebovaly za poslední dobu vy? Jakou máte zkušenost s těmito mými spotřebovanci? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ta řada s kokosem a karambolou voněla úžasně. Teď mám zrovna objednanou novinkovou sadu s konvalinkou a mandlí, tak už se na ni těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na tu jsem se myslím v katalogu taky dívala :) Ale odolal jsem!

      Vymazat
  2. Ten Astor korektor byl naprosto otřesný, taky bych si ho už nepořídila..

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a hodně produktů vůbec neznám!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou pěkné a kvalitní produkty. Já mám hodně oblíbené produkty od firmy Nuskin. Hlavní důvod toho, proč je ale využívám je tato galvanická žehlička od téže firmy. Díky ní produkty fungují snad ještě lépe. Zmizely mi černé tečky, když se mi udělá akné, tak galvanic spa (asi jako galvanická lázeň) všechno zahojí prakticky během několika hodin. Po akné nezůstávají navíc jizvičky. Vždycky nahodím vhodný krém a pak se chvíli "napařuji", jak já tomu říkám a ten krém dělá to co má, jen v lepší kvalitě. Třeba i krém proti vráskám a na vytažení pleti. Nebudu si sice v padesáti letech nalhávat, že vrásky nemám, ale rozhodně si myslím, že by to bylo bez této žehličky o hodně horší. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)