39 kosmetických otázek TAG :)

by - 6:30

Dnes si dáme tag a to díky tomu, že toto je můj 100. článek na tomto blogu! Jupí :) Děkuju Vám, že mé články čtete a že se na můj blog díváte :) Jak vidím ty čísla, tak mi to moc dělá radost! Ale už jdeme na samotný tag!!

1) Kolikrát denně si čistíš pleť?
 Já si pleť čistím 2x denně. Ráno používám pleťovou vodu nebo tonikum a večer pleťové gely nebo čistící pleťové krémy.

2) Jaký máš typ pleti?
Nejsem si úplně jistá, ale řekla bych, že mám normální pleť s mastnější bradou a čelem a sušším okolím nosu.

3) Který produkt momentálně používáš na odličování a čištění pleti?
Aktuálně je to dvousložkový odličovač pleti a očí od Garnier, který používám jen na oči a na pleť používám micelární vodu od Bourjois.

4) Používáš peeling?
Na pleť ano, na tělo ne. Aktuálně je to pleťový peeling od Synergenu. A používám ho asi 3x týdně. 
5) Jaký pleťový krém teď používáš?
Je to denní a noční krém Complete Balance od Avonu. Na oba krémy jsem psala recenzi a to zde

6) Používáš oční krém?
Ne, nepoužívám, ale možná bych měla, protože poslední dobou mám docela suché místa pod očima. 

7) Máš nebo jsi někdy měla problémy s akné?
Nemám a nikdy jsem neměla. Sem tam se mi pupínky sice objevují, ale akné to není. 

8) Pokud máš akné, co ti nejvíce pomohlo?
S akné zkušenost nemám. 

9) Jaký makeup momentálně používáš?
Můj nejoblíbenější makeup je Match Perfection od Rimmelu, ale ten nepoužívám každý den. Většinou si vystačím akorát s korektorem a pudrem. 

10) Jaký korektor momentálně používáš?
Nepoužívám jeden korektor, ale nejčastěji sahám po korektoru Affinitone od Maybelline. 

11) Jaký máš barevný tón pleti?
To jsem doteď nezjistila :D Ale zdá se mi, že mi sedí jak makeupy do žluta, tak do růžova. 

12) Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Vypadají hezky, ale jen na některé příležitosti. Sama je nepoužívám. 

13) Věděla jsi, že by jsi měla řasenku měnit každé 3 měsíce?
Ano, to vím, ale vůbec to neřeším. 

14) Jakou značku řasenky aktuálně používáš?
Mám jich rozpoužívaných několik, ale nejraději mám stejně SuperShock od Avonu.

15) Drogerie nebo parfumerie?
V parfumerii jsem byla jen párkrát v životě, takže drogerie.

16) Využila jsi už někdy služby profesionální vizážistky?
Ne, ale možná bych do toho někdy chtěla jít :)

17) Jaké kosmetické pomůcky při líčení nejčastěji používáš?
Štětce. Nebudu je ukazovat, protože jich je dost :)

18) Používáš podkladovou bázi pod makeup?
Teď mi kamarádka trochu dala na vyzkoušení, ale nepoužívám ji každý den. 

19) Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Vždycky! 

20) Jaký je tvůj nejoblíbenější oční stín?
Nemám jeden oblíbený. Ale ráda používám paletku In The Buff :)

21) Na líčení používáš spíš tužku nebo tekutou oční linku?
Jak kdy. Vždycky jsem používala tužky, ale teď jsem si velmi oblíbila oční linky od Estyle :)

22) Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce. 
Jak říkám, tekuté linky Estyle :)

23) Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů na oči?
Pigmenty nemusím.

24) Používáš nebo jsi někdy použila minerální makeup?
Ne. 

25) Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?
Nyní to bude asi rtěnka od Gabrielly Salvete v odstínu 02 My Dream. 

26) Jaký je tvůj oblíbený lesk?
Lesky teď nějak nenosím. 

27) Oblíbená tvářenka?
Nepoužívám je :)

28) Nakupuješ kosmetiku přes Ebay? 
Ne.

29) Máš ráda kosmetiku z drogerie?
Ano, mám.

30) Využíváš nebo vyhledáváš slevy na kosmetiku?
Určitě ano :) 

31) Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem?
Ne. 

32) Kterou část líčení máš ráda nejméně?
Asi korektor, protože pořád dělám to samé a když ho špatně zapracuju tak nevypadá hezky.

33) Co považuješ za největší kosmetický prohřešek?
Tmavý makeup! 

34) Máš ráda výraznější barvy v líčení?
Spíše ne. Ráda používám přirozené a hnědé odstíny. 

35) Líčení, které známé celebrity se ti nejvíce líbí?
To asi nedokážu říct, nikdo mě nenapadá. 

36) Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky?
Kosmetickou taštičku nemám, ale nechala bych si asi řasenku. 

37) Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokolik makeupu?
Mám hrozně malé oči a vypadám unaveně, ale jinak to asi taková katastrofa není. 

38) Kdyby sis mohla vybrat jen jednu kosmetickou značku, která by tě do konce života sponzorovala, jaká by to byla?
Možná Avon nebo Rimmel. 

39) Jaký je tvůj názor na důležitost nebo nedůležitost kosmetiky v životě ženy?
Já si myslím, že kosmetika je důležitá. Do kosmetiky se přece jen počítají i krémy a třeba i hygienické produkty. 


Jak se Vám tag líbil? Dělala ho některá z Vás také?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Gratuluji a tag byl dobrej, asi o něm pouvažuji, že ho také udělám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem se dostala k pročtení článků a dokoukání videí na youtube (člověk to dva dny nedělá a kolik se toho musí najednou dohnat :D). Tenhle Tag jsem ještě neviděla, ale jsou v něm fajn otázky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)