Sérum na podporu růstu řas Gigalash

by - 20:42

Existuje několik podobných přípravků jako toto sérum a já jsem nikdy na žádný přípravek nevěřila. Mám zkušenost pouze s jedním přípravkem na řasy, ale to byl kondicionér spíše na výživu než přípravek pro růst řas. Neviděla jsem po něm žádné extra výsledky, tak jsem se pustila do testování tohoto séra. No a dnes vám řeknu své zkušenosti :)

Sérum samotné mi přišlo nádherně zabalené a opravdu jsem z toho byla unesená. V balíčku jsem měla séra 2- jedno mělo být pro mě a druhé jsem dostala navíc pro někoho dalšího. Původně jsem myslela, že ho dám do nějaké soutěže, ale pak mě sestra poprosila, zda bych ho nedala jí. Abych jí udělala radost tak sérum dostala, protože jsem si myslela, že by bylo super do článku zapojit fotky z testování více lidí než jenom mě. Jenomže moje sestra pak byla někde přespávat u kamarádky a sérum ztratila, takže ho ani pořádně nevyzkoušela.. 
Já sama jsem sérum používala pravidelně cca 2 měsíce, takže už ho ozkoušené mám. Jen jsem pořád neměla čas na to, abych sepsala článek. (I teď bych se měla učit do školy, ale já si řekla, že to pro vás musím konečně napsat.). 

Sérum vám přijde ještě v hezké krabičce a samotný obal séra je také moc povedený. Ta zlatá barva na něm vypadá luxusně. Sérum má štěteček stejný, jako mívají klasické tekuté linky. Aplikace s ním je snadná a sérum nanáší přesně tam, kam vy chcete. Samotné sérum průhledné a má trochu tekutější konzistenci, která ale nezpůsobuje problémy. Nemá žádnou vůni. 
Detail štětečku:
Sérum by se mělo nanášet 2x denně (ráno a pak večer) a přesně tak, jsem se ho snažila používat. Je pravda, že některé dny jsem ho použila třeba jen 1x, ale snažila jsem se opravdu 2x. Nanáší se stejně jako linka těsně k řasám. Já ho používala jen na horní řasy, protože ty dolní mám docela dost dlouhé od přírody. Už vás asi zajímají výsledky co? :) Tak já vám to už řeknu.

Nevím, jestli jsem nějaká zvláštní, ale na mě sérum prostě nefungovalo. Neměla jsem moc čas řasy fotit třeba po týdnu, ale mám fotku před začátkem používaní a pak zhruba po měsíci a půl. I poté jsem sérum asi 2 týdny používala, ale pořád se výsledky nedostavily. Pro porovnání tu jsou fotky:

Na oficiálních stránkách mají takovéto schéma účinku: 
Mě opravdu mrzí, že na mě neúčinkuje a to jsem opravdu pravidelně používala. 
Pokud by vás zajímalo více informací, podívejte se na oficiální stránky přípravku Gigalash. 

Každopádně nakonec bych chtěla ještě říct, že je skvělé, že sérum nedráždí oči, ani nezpůsobuje alergie. Na používání bylo určitě příjemné a možná že ho časem zkusím ještě někdy používat. 
Ještě jsem zapomněla zmínit, že má 6 ml a jeho cena je 30 eur. Můžete si prohlédnout i zvýhodněné ceny, stačí kliknout zde

Přikládám ještě fotky popisů na obale a složení produktu:


Na mě sérum bohužel nefungovalo, takže bych se chtěla zeptat na vaše zkušenosti. Vyzkoušela ho některá? Jak jste vy spokojené? Vyzkoušely jste nějaké jiné podobné sérum, které vám vyhovovalo? :)

Děkuji stránce Gigalash za poskytnutí séra na růst řas k recenzi. 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Dobrý den, toto ,,sérum" považuji za podvod a recenze na svých stránkách si firma zřejmě píše sama. Používala jsem dva měsíce, pravidelně 2x denně, výsledek naprosto žádný. Podvod, nic víc!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      souhlasím. Jsem další nespokojená a podvedená klientka. Když jsem zjistila po měsíci pravidelného používání, že sérum nefunguje a chtěla jsem vrátit peníze, protože firma inzeruje na svých stránkách 100 % vrácení peněz, tak mi odpověděli, že mi peníze nevrátí, protože jsem výrobek otevřela!!!!Přece kdybych výrobek neotevřela, tak nemůžu zjistit, že nefunguje!!!!Snažila jsem se to firmě několikrát vysvětlit, ale trvají na svém a žádné peníze mi nevrátí!!!!!Takže velký podvod! Toto mi odpověděli na můj poslední e-mail:


      Dobrý deň,

      bohužiaľ za otvorený výrobok peniaze nevraciame.
      V zmysle zákona nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy pri tovaroch so zvýšeným rizikom kontaminácie v prípade, že ich obal bol porušený, alebo už boli použité. K takýmto tovarom patria potraviny, výživové doplnky, ale aj kozmetika.

      UPOZORNUJI TAKÉ NA TO, ŽE RECENZE NEMŮŽETE NA JEJICH STRÁNKY NAPSAT, NEJDE TO, PROTOŽE SI JE PÍŠÍ SAMI!!!!! DEJTE SI VŠICHNI POZOR A SÉRUM SI NEKUPUJTE. UPOZORNUJI NA TO, ŽE S TAKOVÝMI PODVODNÍKY BY SE MĚLO NĚCO DĚLAT A ŽÁDÁM VŠECHNY PODOBNĚ PODVEDENÉ, ABYCHOM SE SPOJILI
      MŮJ E-MAIL: karolova@seznam. cz, napište mi na tento e-mail, M. Alterino

      Vymazat
    2. A kde na tom webu máš napsáno že vracejí Peníze i za otevřené a použité balení? Je tam přece jasně napsáno, že peníze vracejí za každé neotevřené balné, tak v čem spočívá ten podvod?

      Ty si jako asi představuješ že si něco koupíš, spotřebuješ to a pak to vrátíš a dostaneš peníze zpět? Nemyslíš že by se jednalo o něco jako krádež? Trapné...

      Osobně toto sérum používám a je mnohem účnnejšie než jiné produkty mnohem dražších značek. Jenže netřeba očekávat výsledky po jednom nanesení. Sérum třeba nanášet pravidelně, jinak je samozřejmé že nebude fungovat ;-)

      Vymazat
  2. Používám 1mesíc,výsledky žádné,bohužel

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě taky nefungovalo nekupujte. Chtěla jsem napsat recenzi na jejich stránky a nešlo to

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, pripojuji se k vam, pouzivala jsem pravidelne tri mesice a vysledek zadny. Serum 3 ml pri nanaseni dvakrat denne nevydrzi ani dva mesice, chtela jsem tomu dat sanci tak si koupila jeste jedno baleni, nekdy vysledky trvaji dele,ale bohuzel po vice jak tri mesicu nic. Kdyz jsem jim napsala email, proc pisi,ze serum vydrzi sest mesicu a me vydrzelo mesic a pul, tak mi odpovedeli,ze mam nanaset mene... A to jsem delala jeste jsem stetecek lehce otrela o vicko... Jsem velmi sklamana,je na to spoustu kladnych recenzi,bohuzel nepravdivych,ale tak snad alespon trosku pomuzu jinym slecnam. Mate prosim zkusenosti ktere, serum na rasy opravdu funguje? Ja jsem jine bohuzel nezkousela po tomto sklamani.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)