Šťastný Nový rok + rekapitulace roku 2015 :)

by - 20:26

Včera jsem se ke psaní nedostala, takže až dnes večer přicházím s novoročním článkem. Chtěla bych Vám popřat všechno nejlepší do Nového roku, aby se Vám vše vydařilo přesně podle vašich plánů, abyste byli zdraví a také šťastní! :) Pro mě samotnou bude rok 2016 docela zlomový, protože se mi ukončí jedna životní kapitola a začne nová. Doufám, že se vše vydaří, tak jak bych si přála a také že budu i nadále tak šťastná :)

Tak jako loni, i letos bych tak nějak chtěla shrnout uplynulý rok 2015, co se týče blogu. Loni touto dobou můj blog měl 110 odběratel, 8869 zobrazení a 150 publikovaných článků. Pokud se kouknete na počet článků v historii, tak to nebude sedět, protože se mi v průběhu loňského roku nějakým způsobem zničilo asi 20 článků. Úplně z nich zmizely fotky a nešlo s tím nic dělat, takže jsem je musela vymazat. Bylo mi to hrozně líto, bylo to totiž prvních 20 článků, ale nevěděla jsem, co s tím. 
Čísla všech zmíněných položek o hodně vyrostly a teď vám ukážu přesná čísla. :)
Ten rozdíl je hodně velký a já jsem za to opravdu vděčná :)

Bohužel už ale úplně přesně nezjistím, jaké byly nejoblíbenější články za uplynulý rok.. 

Každopádně bych vám chtěla moc poděkovat, za to, že čtete mé články a taky za to, že reaguje v komentářích. To mi vždy udělá velkou radost, je skvělý pocit mít odezvu. :) 
Doufám, že se mi bude dařit psát trochu více článků, ikdyž si tím úplně jistá nejsem, protože, jak už jsem říkala, rok 2016 pro mě bude zlomový a zároveň i velmi těžký. 
Takže, ještě jednou děkuju a těšte se na další články :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Přeji Ti, ať je pro Tebe rok 2016 ve všech směrech úspěšný a samozřejmě také zdraví s štěstí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Tobě taky, ať se vše vydaří a hlavně abys byla šťastná! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)