Dlouhotrvající dvoufázové barvy na rty od Dermacolu :)

by - 6:30

Tyto revoluční rtěnky se u nás v obchodech objevily asi půlroku zpátky. Já jim původně odolávala, ale nakonec jsem si je také pořídila a rovnou 3. :)
Nejprve jsem si koupila odstín číslo 7, protože se mi zdál jako jeden z nejpřirozenějších. Z celkových 9 odstínů moc přirozených není a navíc některé obsahují i třpytky. Dále jsem pak sáhla po 2 výraznějších odstínech, které by zároveň měly být největšími držáky. Vybrala jsem si odstín číslo 3, který mi doporučovaly mé spolužačky a pak odstín číslo 2, protože se mi líbil nejvíce :)
Ještě než začnu hodnotit tyto rtěnky, tak bych chtěla zmínit, že nejsem člověk, který by rtěnky nosil každý den nebo hodně často. Rtěnky nenosím každý den, protože mě nebaví je několikrát denně předělávat a navíc mám přítele, kterému normální rtěnka na mých rtech vadí, obzvlášť, když mu chci dát pusu. To by mě zajímalo, jak to dělají ostatní holky, které mají přítele a nosí rtěnky každý den. :) 

Každá tato rtěnka má 2 fáze. Jako první nanášíte na suché nenalíčené rty první vrstvu s barvou. Doporučuju ji nanášet v tenké vrstvě a jen jednu vrstvu bez nějakého vrstvení, jinak mají tendenci se drolit. První barevný fáze by se měla nechat schnout 1 minutu, ale já ji nechávám většinou déle, do té doby, než začne lepit. Pak rty stačí jen přetřít bezbarvým leskem a máte hotovo. :) 
Je třeba se s těmito rtěnkami hlavně naučit pracovat. 

Aplikátory obou fází:

Samotná barva je na rtech matná, jakmile nanesete druhou fázi tak je tekutá rtěnka lesklá. Moc se mi na rtech líbí všechny 3 odstíny, které vlastním, ale úplně nejčastěji nosím odstín číslo 3.
Na těchto rtěnkách mám nejraději 2 věci. První věc je, že když je nanesu na rty, tak se vůbec neobtisknou (ani na skleničku, ani když dám pusu příteli, prostě vůbec). A také se mi moc líbí jejich výdrž, protože já nemám ráda, když musím rtěnku pořád hlídat a předělávat, to mě prostě nebaví. Tuto rtěnku nanesu a drží dokud jí neodlíčím. Já rtěnky nenosím zas tak často a když už tak ne moc dlouho, ale tyto jsem měla na pár akcích, kde mi vydržely v krásném stavu třeba 6 hodin a to i pitím a jedením. Jediné místo, kde mi moc nedrží je ve středu rtů, tam se mi cca po 3 hodinách začnou trochu drolit, ale rtěnka se dá pořád dál nosit. Vrchní lesk, neboli druhá fáze, kterou nanášíte v průběhu nošení ze rtů mizí, takže rty buď můžete nechat bez ní anebo ji klidně nanést znova. Nijak vám to barvu na rtech nepoškodí, můžete použít i nějaký jiný balzám na rty, mám to odzkoušeno :)
Teď už zbývá zmínit jen cenu. Ta je 229,- a rtěnky můžete pořídit na jejich oficiálních stránkách anebo v kamenných prodejnách. Bohužel jsem nikdy nenašla, kolik produktu je v balení obsaženo. Ještě bych mohla zmínit, že se prodává celkově v 9 odstínech.

Swatche:


Máte nějaký odstín této rtěnky? Jak jste spokojené vy? Který odstín se vám líbí nejvíce? Našly jste nějakou jinou podobně skvělou rtěnku? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Já jsem si bohužel nevybrala z odstínů, ani jeden mně nezaujal natolik, abych si ho pořídila. A přítel rtěnky naštěstí neřeší a nevadí mu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je pořídila hlavně kvůli pozitivních recenzích, co jsem o nich četla, protože jsem si myslela, že by mohly být super. A jsem s nimi fakt spokojená, ale více odstínů se mi už moc nelíbí.. A přítel rtěnky na mě nemusí jen, když jsme spolu, jinak ne. :)

      Vymazat
  2. V drogerii jsem odstíny moc nezkoumala. Nejvíce mě zaujal tady z fotky asi odstín č.7 a možná, že si ho pořídím, ještě omrknu v drogerce :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se mrkni a kdyžtak si počkej na nějakou slevu :)

      Vymazat
    2. Ano ano, škoda, že jsi neukázala tu sedmičku na rtech, zajímalo by me, jak vypada :D

      Vymazat
    3. Ani mě to nenapadlo vyfotit. Ale já jsem stejně hrozně bledá, takže by to zkreslovalo. :/

      Vymazat
  3. Rtěnky jsou nádherné, ale pro mě trošku dražší, tak zkusím vyčíhnout nějakou slevu :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)