Spotřebované produkty ŘÍJEN 2015

by - 11:15

Spotřebované produkty obvykle zveřejním v posledním článku v měsíci, ale bohužel jsem to nestihla, tak to napravuji teď. Za minulý měsíc se mi podařilo spotřebovat 25 produktů a z nich je jenom 1 vzoreček. Tak jdeme na to :)
Vlasy
Aussie šampon Volume- šampon jsem ještě úplně nespotřebovala a jeho zbytek mám v jiné lahvičce. Recenzi vám na něj teprve budu psát až později, takže vám o něm moc říkat nebudu. Jediné, co prozradím je, že není úplně špatný. :) Lahvička měla 300 ml a stál cca 150,-.

Wella lak na vlasy Wellaflex (recenze)- tenhle lak jsem měla moc ráda. Dostal se ke mě díky výměně na vinted a jsem za to vážně ráda. Má moc příjemnou vůni, která není typická pro laky na vlasy a navíc dokáže zafixovat i moje jemné chmíří na hlavě. A také na vlasech nezanechává krustu a neslepuje je. :) Je fakt super a pořídím si ho určitě znova. Měl 250 ml a v obchodě se prodává cca za 60,-.



Odličování, čištění a péče o pleť
Nivea dvoufázový odličovač očí a makeupu (recenze)- tento odličovač jsem měla moc ráda. Dokonce jsem ho měla raději než můj původní nejoblíbenější odličovač od Garnier. Odličoval perfektně, neštípal v očích a dlouho mi vydržel. Určitě bych si ho koupila znova, je fakt povedený. V lahvičce je 125 ml a jeho přesnou cenu úplně nevím, tipuju ji kolem 120,-.

Nivea zklidňující čistící pleťový krém (recenze)- tohle je můj úplně nejoblíbenější produkt na čištění pleti pomocí vody. Je naprosto skvělý, ale Nivea ho přestala vyrábět.. Ještě mám v zásobě jedno balení, ale to si budu opravdu šetřit, protože nevím, co bych dělala bez tohoto produktu. Božsky voní, pleť krásně dočistí, vůbec nevysušuje a při používání je na pleti velmi příjemný. Sem tam obsahuje nějaké zrníčko, které se rozpustí při aplikaci na pleť. V tubě je 150 ml, ale bohužel se už nedá sehnat. Jestli ho někde zahlédnete, tak po něm určitě sáhněte!

Sebamed čistící mýdlo na pleť- toto byl nějaký vzorek, jeho vůně byla zvláštní a moc mi nevyhovovalo. Hlavně z toho důvodu, že mě docela dost vysušovalo. Nevím, kde a za kolik se dá normálně sehnat, ale já bych ho znova už nechtěla. :)

Bioderma Hydrabio Légere- krém měl velmi lehkou konzistenci, jeho hydratace byla dobrá, ale nevadilo by mi kdyby byla vyšší. Moc pěkně voněl, ale zatím nemám v plánu si ho pořizovat v plném balení. Tento měl 15ml a měla jsem ho z nějaké cestovní sady.

Bioderma micelární voda Hydrabio- micelárka pěkně voněla, celkově mi na pleti vyhovovala, protože pěkně odličovala. Nezkoušela jsem ji na oční okolí, takže tam její schopnost v odličování neposoudím a také nevím, jak se chová v očním okolí. Byla fajn, ale nepřijde mi nějak výjimečná, takže si ji zatím neplánuju pořizovat. Měla 20 ml a měla jsem ji také z cestovního setu. :)

Tělo, ruce, nohy
Avon sprchový gel Indulgent (recenze)- sprchový gel měl krémovou konzistenci a skvělou vůni, takže jsem si ho brzy velmi oblíbila. Používala jsem ho moc ráda a klidně bych si pořídila další balení. Měl 250 ml a stál asi 50,-.

 Avon neparfemovaný gel na intimní hygienu- je super a už mám v koupelně další balení. Mělo 300 ml a kupovala jsem ho snad za 70,-.

Avon tělový peeling s čokoládou (recenze)- měla jsem ho doma už opravdu hodně dlouho (více než půl roku) a konečně jsem ho spotřebovala. Ze začátku jsem z něj byla nadšená, ale v průběhu času jsem už objevila i lepší kousek. Měl vonět po čokoládě, což bych asi nepoznala, ale vůně nebyla nepříjemná. Mě hutnou konzistenci a hrozně moc jemných zrníček. Pokožku dokázal obrousit a celkově byl docela fajn. Měl 200 ml a stál cca 80,-.

Body Sign tělová pěna s vůní hroznů a smetany (recenze)- během té doby, co jsem ji měla mi změnila konzistenci. Trochu jsem se toho lekla, ale při dalším používání se u mě neprojevil žádný problém. Každopádně jsem z ní byla nadšená, voněla dokonale, skvěle hydratovala, ale byla opravdu hodně mastná, takže by všem lidem asi nesedla. Každopádně já si ji užívala. Měla 180 ml a její cena se pohybuje kolem 330,-, můžete ji pořídit zde.

Avon třpytivé tělové mléko s kořením a vanilkou- byla jsem si jistá, že jsem na toto mléko psala recenzi, ale nemohu ji najít. Nevím, jak je to možné, ale prostě ji nemám. Každopádně jsem ho zmiňovala aspoň v tomto článku. Mléko mělo 2 složky (každá jinou barvu), obsahovalo hodně třpytek a tělo krásně hydratovalo. Užívala jsem si ho hlavně přes léto, kdy jsem se mlékem namazala vždycky ráno a pak se mi pokožka krásně leskla. Určitě ho budu na další léto potřebovat znovu. Mělo 150 ml a v Avonu se dá pořád sehnat asi za 80,-.

Dermacol Aroma Ritual tělové mléko s hrozny a limetkou (recenze)- má docela zvláštní vůni, která se moc nepodobá té od sprchového gelu ze stejné řady. Trochu mi vadilo, že se těžce roztíralo a dělalo také ty bílé šmouhy. Už bych si ho znova nekoupila. Mělo 200 ml a mohlo stát asi do 100,-.

Ziaja kakaové máslo pleťový krém (recenze)- zkoušela jsem ho používat na pleť, ale bohužel mi jeho hydratace nestačila, takže jsem ho spotřebovala na tělo. Na to byl fajn, ale nemám nutkání si ho znovu pořídit. Měl pěknou vůni. Měl 100 ml a kupovala jsem ho za pár korun v nějaké slevě.

Dermacol Aroma Rituals krém na ruce s hrozny a limetkou- tento krém jsem měla doma v šuplíku a používala jsem ho na ruce před spaním. Nemám ráda pocit ulepených rukou před spaním, takže jsem po něm nesahala moc často a díky tomu jsem na něj zapomněla napsat i recenzi. Abych řekla pravdu, krém mě moc nezaujal. Byl trochu hutnější, než mám ráda a díky tomu se déle vstřebával. Navíc jeho vůně nebyla ani náhodou tak skvělá jako u sprchového gelu ze stejné řady. Krém mě opravdu moc nezaujal a znovu bych si ho nepořídila. Měl 100 ml a mohl stát kolem 70,-.

Grace Cole tekuté mýdlo na ruce s levandulí- toto mýdlo bylo v sadě ještě s krémem na ruce, ale ten jsem ještě ani nezačala používat, takže jsem ani nepsala recenzi. Mýdlo se ke mě dostalo díky swap balíčku, o kterém si článek můžete přečíst zde. Vůni levandule moc nemusím a opravdu ji nevyhledávám, ale u tohoto mýdla mi to zas tak nevadilo. Mýdlo jsem používala docela ráda, protože vůbec nevysušovalo. Netuším, kde se dá tato mini sada sehnat, ani její cenu. Mýdlo mělo 50 ml.



Dekorativní kosmetika
Gabriella Salvete řasenka Panoramico (recenze)- tohle byla má druhá řasenka této značky (o té první si můžete přečíst zde) a také jsem s ní nebyla spokojená. Její efekt na řasách byl docela fajn, ale kámen úrazu byla její výdrž. Po pár hodinách mi začala šíleně opadávat pod oči a vypadala jsem jako panda. Snažila jsem se ji používat i přesto dál, ale jednoho dne jsem se prostě naštvala a letěla do krabice se spotřebovanými produkty. Měla 10,5 ml a já ji dostala od kamarádky, které se podařily vyhrát 2 tyto řasenky v soutěži. Sama bych si ji znova určitě nekoupila.

Maybelline řasenka Rocket Volum´ Express (recenze)- tahle řasenka naopak byla skvělá. Dělala na řasách krásný efekt, vydržela do té doby než jsem ji odlíčila a prostě byla super ze všech stránek. Jediné mínus u ní vidím, že mi docela rychle ubývá a ke konci balení pak má trochu tendenci opadávat pod oči. Dělá to jen ke konci balení, takže jí to odpustím. Měla jsem ji v hnědém odstínu, který by se nyní neměl prodávat, protože já ji pořizovala ve výprodeji za 50,-. Aktuálně používám její další balení, takže mi opravdu sedla. Měla 9,6 ml a její cena v drogerii je do 200,-, záleží samozřejmě na akcích.

Dermacol fix na oči Precise Black (recenze)- mám tu ještě jeden spotřebovaný produkt na oči a to tyto linky od Dermacolu. Používala jsem je několik měsíců, ale už se mi u nich zlomil hrot a navíc ve špičce i hůř kreslí, takže jsem se rozhodla je vyhodit. Jinak byly skvělé, dobře se s nimi manipulovalo, měli intenzivní barvu, skvěle vydržely na místě celý den a navíc se i dobře odličovaly. Klidně bych si je někdy pořídila znova :) Měla jsem je ve výše zmíněném swap balíčku a tudíž jejich cenu nevím.

Maybelline balzám na rty Baby Lips (recenze)- tento balzámek nebyl úplně nejlepší na světě, ale i tak se stal mým oblíbencem. Nosila jsem ho všude sebou na takové to případné přetření rtů. Hydratace byla spíše nižší a měl docela dost intenzivní vůni, ale i tak byl fajn. Zatím si ho neplánuju pořizovat znovu. Měla jsem ho ve verzi Hydrate a stojí kolem 50,-.

Oriflame zázračný kelímek s vůní kokosu (recenze)- zpočátku jsem ho používala fakt hodně a byla s ním spokojená, pak jsem na něj tak trochu zapomněla a nyní když jsem ho znovu objevila, tak mi přišlo, že změnil vůni. Mám ho načatý už přes rok, takže ho raději vyhodím. Měl 15 ml a jeho cena se mohla pohybovat kolem 150,-, nejsem si jistá, protože jsem ho dostala dárek. V katalogu se dá sehnat ve více vůních, takže si vybere každý. Já si ho zatím neplánuju pořizovat, docela mě štvalo to balení, jak jsem ho musela nabírat prsty.

Essence korektor Match 2 Cover- mám ho doma opravdu dlouho a vůbec ho už nepoužívám, tak jsem se rozhodla ho dát pryč. Tenkrát jsem ho používala moc ráda a to proto, že měl 2 odstíny a ten světlý byl snad nejsvětlejší, co se u nás v drogerii dal sehnat. Teď už světlé korektory nabízí více značek, takže už ho nepotřebuju mít. Navíc jsem ten světlý odstín úplně spotřebovala a ten tmavý mi jek ničemu, když mám lepší korektory. Vím, že se ještě prodává, ale asi v nějaké vylepšené verzi. Měl 2,3 g a stál mě ve výprodeji kolem 30,-.

Nehty
Sally Hansen čistící ubrousky pro aplikaci gelových nehtů- možná víte, že jsem si pořizovala sadu na gelové nehty od Sally Hansen. V balení byly i tyto ubrousky, které jsem při dělání nehtů spotřebovala, takže jsem je na fotky také dala. Sama bych si ubrousky nekoupila, protože mi připadají docela drahé na to, že bych na 1 aplikaci nehtů spotřebovala 2 ubrousky. Plné balení bych měla hned pryč.



Ostatní a vzorečky
Avon hydratační gel na holené (recenze)- tento gel si v Avonu sem tam pořídím, hlavně když je třeba v akci, kde se dá sehnat i za 39,-. Netvoří žádnou pěnu a po celou dobu holení je to modrý gelík. Funguje dobře, ale já mám raději produkty, které napění, protože pak mám lepší přehled o tom, které místo mám ještě oholit a které už oholené je. Měl 150 ml.

Yves Rocher Sérum Végétal- VZOREK - na sérum mi přišlo docela hutné, i přesto se ale rychle vstřebávalo a zanechalo hebkou pleť. Při používaní bylo moc příjemné a navíc i hezky vonělo.

To bylo vyčerpávají čtení co? :D Každopádně už jsem na konci, jupí!
Tak co jste za měsíc říjen spotřebovaly vy? Psaly jste na blogu tento článek? Pokud ano, určitě mi sem dejte odkaz, ráda si počtu :) Máte s nějakým produktem zkušenost? Jakou? :)


You May Also Like

16 komentářů

  1. Ahoj !
    No od Aussie toužím po jejich tříminutovém zázraku, tak s eptám jestli jsi ho už neměla ? Dermacol tělové mléko mi dělal neplechy a mě pak svědil celý člověk takže za mě taky ne. Avon nekupuju, protože testuje na zvířatech, nelíbí se mi ten přístup a většinou mi nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, balzám, který zmiňuješ jsem vyzkoušela a dokonce jsem na něj psala i recenzi- http://kosmetika-recenze-blog.blogspot.cz/2014/08/aussie-3-minute-miracle-reconstruction.html . Za mě je to prostě průměrný balzám s přemrštěnou cenou. :)
      Ohledně toho Avonu, slyšela jsem, že Avon jako takový netestuje na zvířatech, ale používá nějaké látky, které mohou být testované na zvířatech. Produkty testuje na zvířatech většina značek, které jsou u nás dostupné, takže se tomu dá i díky tomuto těžko vyhnout. Já s přístupem, co se týče Avonu, problémy nemám vůbec. Já sama jsem Avonlady, takže si všechno řídím sama. :)

      Vymazat
  2. Rocketka mi jako jedna z mála řasenek od Maybelline vůbec nesedla a neočarovala mně ani parfemace limetky a hroznů, asi jsem jedna z mála, ale ta vůně je strašně výrazná a pro mně nepříjemná:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že ti nesedla. Mi vyhovuje a plno lidí v mém okolí taky, holt má každý jiné řasy a požadavky. :)
      Parfemace limetky a hroznů se mi líbí moc, ale jen u sprchového gelu. Líbí se mi právě to, jak je výrazná. Bohužel u krému na ruce a tělového mléka, které jsem zmínila výše, je vůně o hodně méně výrazná a celkově se prostě liší.

      Vymazat
  3. Minule som tiež v katalogu Avon pozerala na tento gél na holenie, ktorý tu spomínaš, že či skúsiť neskúsiť ale nakoniec som si neobjednala pretože tiež ma odradilo práve to, že tie ktoré penia mi vyhovujú viac. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, já si ho pořizuju jen v akcích, kde vychází na těch 39,- nebo 49,- a za tuto cenu je super. Ale obecně mám také raději ty gely, co dělají pěnu. :)

      Vymazat
  4. No teda, celkom dlhý zoznam :) Dermacol produktom nedôverujem vôbec.. sú dosť podpriemerné.

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je používám i docela ráda, akorát ne všechno mi vždycky sedne. :)

      Vymazat
  5. Hroznovou řadu od Dermacolu mám moc ráda stejně jak jako jejich pero. Za mě je to bomba pero, bylo moje první a jsem mu stále věrná. Rocketka mi vůbec nesedla. slepovala mi řady a dělala mi je krátný.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se ta hroznová řady taky líbí, jen kdyby všechny produkty voněly stejně jako sprchový gel. Já tam prostě vidím rozdíl :D
      Ta fixa je super, já si ji určitě někdy pořídím znova, akorát teď jsem sáhla po Catrice.
      Já u řasenky potřebuju spíše zahuštění a celkové zvýraznění řas, prodloužení chci spíše lehké, to je možná ten důvod, proč mi vyhovuje :)

      Vymazat
  6. Tak to je opravdu super spotreba, ja pisu tenhle clanek spise nepravidelne za nekolik mesicu, protoze moje spotreba je za jeden mesic vetsinou dost nizka. Jinak me zaujal ten cistici krem Nivea, skoda, ze se uz neda sehnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažím se spotřebovávat, protože moje zásoby kosmetiky jsou obrovské :D Ten čistící krém je dokonalý, začínám trochu šílet, protože v zásobě mám už jen 1 balení... Včera jsem ho ještě sehnala na vinted u jedné slečny, takže budu mít další balení do zásoby, ale jakmile je spotřebuju, tak netuším, co budu dělat :O

      Vymazat
  7. Páni, tolik produktů :D. Já za měsíc spotřebuju tak 2 :D. Žádný z těchto jsem nezkoušela. Původně jsem chtěla zkusit to tělové mléko od Avonu, ale mám jich tolik, že jsem to raději vzdala :D
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nedokážu pochopit, já měla nejméně snad 10 produktů za měsíc :D Škoda, že jsi to tělové mléko nevyzkoušela, bylo boží. Skvělá vůně, skvělá hydratace a ještě navíc mělo třpytky, což vypadalo v létě sakra dobře. :)

      Vymazat
  8. To je spotřebovaných produktů :) Já si nedavno také koupila vlasovou kosmetiku od Aussie. Zatím jsem ji použila dvakrát, tak jsem stále zvědavá jak dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Aussie zatím vyzkoušela 2 šampony a pak ten jejich 3 minutový zázrak. Byla jsem s nimi docela spokojená :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)