Nákupy ŘÍJEN 2015

by - 6:30

Dnes bych vám (trochu opožděně) chtěla ukázat kosmetické produkty, které jsem si koupila anebo dostala v průběhu října. Než ale začnu, tak bych vám moc chtěla poděkovat za přesáhnutí 30000 zobrazení blogu :) Mám vás, své čtenáře, moc ráda a doufám, že vás můj blog bude i nadále bavit, i když už teď nemám tolik času na psaní... Hrozně mě to mrzí, ale nemám s tím, co udělat.. :/ Jediné, co bych teď chtěla poupravit je vydávaní článku. Doteď jsem měla stanovené, že článek bude každé úterý, čtvrtek, pátek a neděli. Aktuálně bych chtěla vypustit ten pátek a články tak vydávat 3x týdně. To bych měla stíhat lépe :) 
Už vás nebudu obtěžovat dlouhým povídáním a jdeme na téma článku :)


Nejprve bych vám chtěla ukázat produkty, které jsem si objednala v katalozích Avonu a Oriflame. Úplně vlevo můžete vidět novou micelární vodu od Avonu. Já ji neodolala a navíc micelárky používám denně, takže se mi hodí. Zatím používám ještě jinou, takže jsem ji nezkoušela. Vyšla mě nějak do 100,-. Z Avonu jsem si ještě objednávala nové gelové linky v černém odstínu, které jsou pro mě obrovským zklamáním.. Jsou to sice mé první gelové linky, ale myslím si, že by se vůbec neměly chovat takto, takže jsem nespokojená. Více se dozvíte v recenzi. Ty mě stály kolem 80,- a nemohu je doporučit. 
V katalogu Oriflame jsem narazila na sadu novinek, které mě zaujaly. Spojuje je to, že všech mají výtažek z oliv. Sada obsahovala čistící pleťový krém, pleťový krém a pak balzám na rty. Zkoušela jsem zatím akorát ten balzámek a je moc fajn :) Tato sada v katalogu stála, tuším, nějakých 150,-. A poslední věcí je posilující šampon na vlasy při zvýšeném vypadávání. Ten jsem si objednávala ještě dávno, když jsem měla větší padání vlasů, ale teď už je to v pořádku, takže si šampon asi zatím schovám do zásoby. 

Dále tu pak mám produkty, které se ke mě dostaly skrze internet. Vlevo a vpravo můžete vidět gelové laky na nehty od Sally Hansen. Sehnala jsem je na stránce nella-parfemy. Tuto stránku jsem neznala, narazila jsem na ni, když jsem hledala starší limitované odstíny gelových laků od Sally. Tam jsem je našla a jeden stál cca 50,-, takže jsem neodolala. Ještě jsem je ale nezkoušela. :) No a za těmito laky můžete vidět jednu krásnou paletku... Je to paletka Nude Tude od The Balm! Mám ji přes výměnu na vinted, ano riskla jsem to, ale bohužel si nejsem jistá, zda je anebo není pravá.. Koukala jsem se na nějaké srovnávací články a i podle nich jsem to nepoznala, připadá mi, jako by něco sedělo na fake a něco na originál. Takže vůbec nevím :( Pokud ale některá vlastníte originál, byla bych moc ráda, kdybyste mi poradily, jak zjistit jestli se jedná o originál anebo ne. :)

V rámci spoluprací se ke mě dostaly následující 3 produkty. Obě černé lahvičky jsou značky Fm Group a jedná se o šampon na čištění štětců (vlevo) a sprej na čištění štětců (vpravo). Oba produkty jsem už několikrát zkoušela a brzo se na ně objeví recenze :) Mezi nimi je sérum na řasy od značky Gigalash. Sérum ještě testuju, ale nemusíte se bát, za nějakou dobu vám o něm určitě napíšu článek :) 

No a poslední produkty jsou od značky Yves Rocher a ty jsem si dovezla z Prahy, kde jsem byla na školním výletě. Dovezla jsem si ještě 2 společenské šaty, ale jinak nic jiného. Úplně vlevo je micelární voda pro suchou pleť, na kterou se moc těším. Když jsem u nich v obchůdku nakoupila nějaký pleťový produkt, tak jsem si za 80,- mohla koupit taštičku s cestovními baleními 3 produktů. Vybrala jsem si taštičku pro normální pleť, ve které byl čistící gel, micelární voda a krém. Zatím jsem ještě ani jedno nevyzkoušela. 

Co jste si v říjnu koupily vy? Máte s nějakým, mnou zmíněným, produktem zkušenost? Využila některá z vás taky té akce v Yves Rcocher a koupila si tu taštičku? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Z nákupů máme společnou jen micelárku od Avonu, chtěla jsem ji vyzkoušet když to byla novinka, tak jsem na ni zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tašičku nemám, ale zkoušela jsem ten pleťový krém z vzorečku a byl super :) pak ještě výrobky pro smíšenou pleť a taky nejsou vůbec špatné a uvažuju i o koupi velkého balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nejsem jistá, jestli mě to nebude vysušovat, ale zase jsem nechtěla tu sadu pro suchou pleť.. :/

      Vymazat
  3. Teda ta Love Nature kolekce od Oriflame má úchvatný obaly. Yves Rocher taky a to chci někdy vážně vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly se mi taky hrozně líbí! A navíc hrozně pěkně voní a to nemám olivy ráda. :)

      Vymazat
  4. A já si myslela, že Sally Hansen takové odstíny vůbec nevede :O

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musely to být nějaké limitované edice, protože jsem je našla jen na pár eshopech a to za opravdu nízké ceny. Já mám sadu od Sally cca 2 měsíce, takže jsem ty jejich laky moc dlouho nesledovala. :)

      Vymazat
  5. Já ty gelové linky od Avonu mám taky a jsem s nima spokojená. Sice jsou spíše šedé ale moc dobře se mi s nima pracuje a hodně dobře na víčku drží. Mám taky micelárku a i ta je vcelku dobrá :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde, že takhle gelové linky prostě nemají vypadat. Jiné jsem před nimi sice neměla, ale vůbec se mi nelíbí ani ta jejich konzistence. Na víčku mi vynechávají, jsou šedé, obsahují třpytky... No fakt z nich nadšená nejsem :/ Na micelárku se už moc těším :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)