Nákupy za leden 2017 :)

by - 8:30

Ahoj, ahoj! Je tady začátek měsíce a proto jsem tady s mými nákupy za poslední měsíc! :) Není toho moc, ale i tak vám to chci ukázat. 


Mám tady 3 produkty z péče o pleť. 2 z nich jsou z řady Planet Spa od Avonu, kterou úplně miluju. Zrovna tyto produkty jsem ještě nikdy nevyzkoušela, takže se na ně moc těším. První produkt je čistící pleťový gel s  bílým čajem a druhý je hřejivá pleťová maska. Třetí produkt se také týká čištění pleti- je to čistící pleťový krém se sedmikráskou od Oriflame. Aktuálně mám stejný krém, ale z olivové řady a mám ho ráda, takže když jsem tento uviděla na vinted účtu jedné slečny, musela jsem ho mít taky. 

Další produkty se týkají tak pleti, ale jsou z dekorativní kosmetiky a všechny mám z vinted. Potřebovala jsem něco na konturování a u jedné slečny se mi zalíbila tato konturovací paletka tvářenky, rozjasňovače a bronzeru od Makeup Revolution. Je v odstínu Ultra Fair C01 a moc se mi líbí, ale zatím jsem ji použila jen párkrát a hodně mi připomíná paletku od Gabrielly Salvete. Dalším produktem je pudr od značky Gabriella Salvete. Je v odstínu 02, což mě velmi překvapilo, protože je hodně světlý. A posledním produktem je makeup Stay Matte But Not Flat od NYX, který jsem viděla na youtube a zaujal mě, ale bohužel je na mě teď hrozně tmavý, takže ho budu zkoušet až v létě. Je v odstínu 02 Nude.

A poslední produkty jsou tak nějak mix všeho. Vlevo je ústní voda od Colgate, která má obrovskou láhev 1000 ml a stála 129,-. Dále tady mám 2 další produkty z vinted a to sprchový gel od Palmolive a odlakovač na nehty od Eveline. Zkoušenost mám akorát s odlakovačem a ten mám ráda, takže jsem s výběrem ani neváhala. 

A co jste si za poslední měsíc koupily vy? Máte nějaký tip na to, co prostě "musím mít" z drogérie? :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. U Avonu velice ráda nakupuju, od Oriflame jsem si dlouho nic neobjednávala, ale teď jsem si po půl roce pořídila nějaké krémy na obličej, ak jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Oriflame mám akorát 1 pleťový krém a ten je spíše nevyhovující. Ale jinak mají fajn sprchové gely, tělová mléka anebo pěny do koupele.

      Vymazat
  2. Já jsem toho v lednu moc nepokoupila, jen pár drobností z dm a pak menší objednávka z Avonu, chci si dát trochu nakupovací oddych, mám toho moc:-) Líbí se mi konturovací paletka, už delší dobu si ji chci pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, nakupovací oddych chápu :D Snažím se ho držet už nějaký ten měsíc, v zásobách mám tuny a tuny kosmetiky.

      Vymazat
  3. Ten odlakovač jsem už taky měla a byl fajn. Já v lednu moc nenakupovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se snažím nenakupovat, jen to co opravdu potřebuju anebo měním na vinted. :)

      Vymazat
  4. Ja si zrovna dneska vyzvedla balicek produktu, ktere jsem objednavala z eshopu Parfums.cz. a obsahoval rtenky Lumene, Colistar a Clinique.

    OdpovědětVymazat
  5. Od Avonu Planet spa jsem měla nějakou bahenní masku, byla super. Moc se mi líbí ta konturovací paletka, také o ní uvažuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)