Korektor Perfect Stay od Astoru :)

by - 6:30

lednových nákupech jsem vám ukazovala nový korektor od Astoru, který jsem si pořídila. Byla jsem nadšená hlavně ze světloučkého odstínu. Dnes se podíváme na to, jak mi vyhovuje. :)
Obal korektoru se mi moc líbí a jsem ráda, že se z něj za tu dobu, co ho mám nesloupaly nápisy a ani není poškrábaný. Aplikátor korektoru je houbičkový a má zkosenou špičku, takže vypadá jako aplikátor od lesku na rty. Aplikátor mi vyhovuje, protože se s ním dobře korektor nanáší na místa, která chci zakrýt. Po nanesení ho zapracovávám do pleti houbičkou anebo prsty. Korektor mám v odstínu 001 Ivory, což je opravdu hodně světlá barvička a myslím si, že na některé lidi bude světlá až moc. Těšila jsem se, že korektor budu normálně používat samotný, kvůli té světlé barvičce, ale bohužel ho tak používat nemůžu. Mě prostě připadá, že téměř nekryje a skoro všude na blozích čtu opak, nechápu to. Každopádně mi jeho krytí nestačí, takže ho míchám s jiným korektorem, abych dosáhla požadovaného krytí. Zkoušela jsem ho používat i samotný, ale moc mi nevyhovuje, protože pod očima vůbec neudělá hezký efekt a pupínky prostě nezakryje. Zalézá mi do vrásek pod očima, ale to mu vyčítat nebudu, protože mi to dělají snad všechny korektory. V kombinaci s korektorem Affinitone od Maybelline jsem s jeho výdrží spokojená, ikdyž není celý den stejný, jako ihned po nanesení. 
Má 6,5 ml a je v prodeji asi ve 3 odstínech, já mám ten nejsvětlejší. Jeho cena je kolem 100,-. Korektor mám docela ráda, ale jen když ho nepoužívám samotný.

Na porovnání jsem vám vedle tohoto korektoru swatchla i můj oblíbený Affinitone od Maybelline, který mám v nejsvětlejším odstínu, jaký se u nás prodává. Na Maybelline jsem už psala recenzi.  
 Jaký je váš oblíbený korektor? Máte zkušenost s tímto? Také se vám zdá, že moc nekryje? :)

You May Also Like

19 komentářů

  1. Mám ho a ja osobne som s ním veľmi spokojná, aj s výdržou aj s krytím. :) Ale každému sedí niečo iné. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já bych byla raději kdyby byl více krycí :)

      Vymazat
  2. Já mám korektor od Misha a Maybelline, a jsou super oba dva.. :)

    Ten rozdíl v odstínech je mazec.. :D

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, v porovnání s tím Affinitone (který už mám doma podruhé) vypadá úplně běle! :D Plánuju ho koupit, ale raději bych byla, kdyby se na trhu objevil nejsvětlejší odstín korektoru Affinitone, to bych skákala 3 metry vysoko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Affinitone je super a taky už mám jeho druhé balení. :)

      Vymazat
  4. Taky ho mám, odstín je super, nejdříve jsem z něj byla nadšená, ale poslední dobou se mi na pleti slévá, zalézá do vrásek a vytváří mapy, takže jsem z něj trochu zklamaná, jako kdyby čekal jen na to, až na něj napíšu recenzi a potom se pokazil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že ten stejný odstín nemá korektor Affinitone, byl by naprosto boží! :) Mě zalézá do vrásek každý korektor :( To mám z toho, že se pořád usmívám! :D

      Vymazat
  5. Na pupínky mi taky moc nesedl, ale na kruhy pod očima mi sedl, akorát si musím dávat pozor s množstvím nebo ho namíchám s tmavším korektorem :) úplně jsem zaskočená, že je mezi tím Astorem a Maybelline až takový rozdíl v těch odstínech :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z jakého důvodu si musíš dávat pozor s množstvím? :)

      Vymazat
  6. Zrovna ve čtvrtek jsem si tenhle korektor v Rossmannu chtěla koupit, protože byl za stovku, ale neměli tam už odstín, který mi pasoval a úplně ten světlý jsem si nechtěla brát, takže jsem si vzala tuhý korektor od Astoru. Mimochodem, oblíbený korektor nemám, Vždy mě každý zklamal, tak jsem zvědavá na ten od Astoru.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám moc ráda ten Affinitone, jen by mohl mít světlejší odstín :) A moc bych chtěla vyzkoušetbCatrice Camouflage cream :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Catrice bych taky chtěla vyzkoušet, ale ještě jsem na něj nenarazila :/

      Vymazat
    2. Já taky ne. Navíc mám Rossmann z ruky, takže se tam téměř nedostanu..

      Vymazat
  8. Já si teď koupila korektor od Oriflame, jsem s ním moc spokojená a dokonce levněji o 23% než jsou uvedeny ceny v katalogu. Mrkni na http://www.kosmetika-sleva.cz stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Oriflame moc dekorativku prozkoušenou nemám, takže jsem žádný korektor ani nevyzkoušela. Na stránku se podívám ;)

      Vymazat
    2. Od Oriflame moc dekorativku prozkoušenou nemám, takže jsem žádný korektor ani nevyzkoušela. Na stránku se podívám ;)

      Vymazat
    3. Také mám korektor od Oriflame, využila jsme možnosti na www.kosmetika-sleva.cz pro slevu 23%.

      Vymazat
  9. Už jste vyzkoušela parfémy UNIQ? Jsou nově na trhu, a cena moc fajn. Stojí po registraci jen 350 Kč/50ml. Používám č.22. Na stránkách http://www.cesky-parfem.cz najdete i přirovnání ke světovým značkám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)