Brandnoozbox za květen 2014 :)

by - 18:01

Krásné odpoledne, mí milovaní čtenáři :) Už jsem to psala na facebooku, ale dnes jsem nějakým nedopatřením špatně přednastavila článek o spotřebovaných produktech a zjistila jsem to až teď. No a jelikož mi dneska přišel Brandnoozbox, tak jsem ho hned vyfotila a jsem tu s článkem. Na spotřebováno se můžete těšit zítra v obvyklý čas! :) 
Krabička vypadala takto: (vpravo nahoře jsem ztrhla adresu, proto je to tam takové otrhané).

Jako první jsem v boxu našla Bohemia Vroubkované chipsy Burger. Mají 70 g normální cena by měla být 25,-. V dopise píší, že by se měly prodávat od května letošního roku. Na ty už se moc těším a už teď na ně mám chuť!

Další je Softkings měkká cookies sušenka, akorát vypadá, že bude kakaová a to nejím, takže ji bude mít nejspíše ségra. Každopádně by se sušenka měla dát koupit v Dm drogerii a v Tescu za 13,- od února letošního roku. A v krabičce pak byl i pytlík černého čaje, který bohužel nepiji. 

Tuto energy colu Simpsons jsem už vyzkoušela a je dobrá. :) Plechovka má půl litru a cena je 19-25,-. 

Dále pak v boxu byly Mentos žvýkačky v obou příchutích. Už jsem měla dříve a více mi chutnaly ty zelené se zeleným čajem. V tomto balení by se měly prodávat od tohoto měsíce za 15,- a v balení je 15g.

Další produkt je Dijonská hořčice Bornier. Nevím jak chutná, ale mamka říkala, že chutná dobře, tak se těším až ji ochutnám :) Obsah je 210g, cena je 55,- a v obchodech by se měla prodávat od tohoto měsíce. 

Osmý produkt je Grešík ochutnávka koření. To u nás využije spíše mamka na vaření a mohlo by to být fajn :) Prodává se za 42,- a má 55g.

Hellmann´s pepřová omáčka k bramborům mě moc nezaujala, ale vyzkouším ji :) Je jí 250 ml a cena je 40,-. 

Velmi se mi líbí i tento Energy drink se zeleným čajem. Myslím si, že bude hodně dobrý :) Cena za plechovku 250ml je 20,-.

Nejvíce z celého boxu se mi líbí Dobré z ovsa od Bonavita. A hned jsem je musela ochutnat v bílém řeckém jogurtu a je to vynikající!! V boxu byly ještě v dalších 2 variantách, pokus jsem to dobře přečetla tak kakaové a s brusinkami :) V balení je 300g a cena je 50,-.

 A poslední věc jsou efko Tradiční moravské okurky. To je věc, která se u nás neztratí :) Mají 670g a cena v obchodech je 46,-.

No a ještě mám jeden produkt, který ale nemají všichni v boxu, protože jsem si ho vybrala na nasbírané body a poslali mi ho jako dárek navíc (dá se říct). Tím produktem jsou Emco kokosové polomáčené ovesné sušenky. :)

V balíčku pak byla ještě mini-kuchařka, časopis a certifikát.

A na závěr ještě fotky dopisu a popisy produktů:

Jak se Vám box líbí? :) Ochutnali jste nějaký produkt?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Myslím, že tato edice se velmi povedla :). Hned bych snědla tu čokoládovou sušenku :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny (no možná až na tu horčici) vypadá dobře! Těším se na to malé balení žvýkaček a na ovesnou cerální snídani! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)