Spotřebované produkty KVĚTEN 2014

by - 6:30

Krásný pátek, přeji! Je konec měsíce a to znamená jediné- spotřebované produkty! Minulý měsíc jsem měla produktů hrozně málo, tento je opakem. Krabice s produkty vypadala nějak takto:
Tak a jdeme na samotné produkty :)

Vlasy
Avon vyživující šampon s výtažky z kvasnic a žloutků pro všechny typy vlasů (recenze)- měl 700 ml a vydržel na měsíc a půl používání a to jsme ho používaly 3. Vůně je příjemná a svěží, šampon vlasy nemastí, ale ani neprodlouží dobu mezi mytími. Konzistence byla dost tekutá a pěnivost velmi dobrá, ale šampon pro mě i tak byl spíše průměrný. Pořizovala jsem ho za nádherných 89,-.

Šampon Wella Pro Series Moisture- vůně byla příjemná, trochu jako kadeřnická. Konzistence byla trochu hustší než u předchozího, ale dávkoval se pěkně. Vlasy se po něm také nemastily, ale musela jsem je mýt stejně často jako obvykle. Myslím si, že byl také průměr. Obsah měl 500 ml a cena byla asi 80,-. 

Gliss Kur maska na třepící se konečky Oil Nutrive (recenze)- maska hezky voněla, ale bohužel mi na vlasy nevyhovovala, protože mi je zatěžovala a ony plihly. Na hustší a objemné vlasy by mohla být dobrá, ale pro moje vlasy to nebyla správná volba. Měla 200 ml a kupovala jsem ji za 100,-. 

Odličování, čištění a péče o pleť
Dermacol zklidňující pleťové tonikum (recenze)- je úplně bez parfemace, pleť opravdu nevysušuje a je hrozně příjemné. Obsah byl 200 ml a má pořizovací cena byla 70,- v akci. 

Avon olivový čistící gel (recenze)- vůně je příjemná. Konzistence je gelová, při nedostatečné vlhkosti rukou a pleti spíše rosolovitá. Po použití mám pleť napnutou a nutně potřebuje nakrémovat. Objem byl 125 ml a cena pouhých 29,- v akci, nyní se dá koupit za 59,-. 

Tělo, ruce, nohy
H&M tělové mléko s vanilkou a makadamiovým olejem (recenze)- vůně je průměrná, hydratace není nejlepší ani nejhorší. Nádherný je obal! Vstřebávání je rychlé akorát je pokožka po použití trochu ulepená. Tělového mléka je potřeba větší množství na namazání a proto hodně rychle ubývalo. Cenu nevím, protože to byl dárek, ale obsah byl 200 ml.

Avon zklidňující krémový neparfémovaný gel pro intimní hygienu- opravdu je úplně bez vůně. Je úplně skvělý a jiný produkt už domů nekupujeme. Měl 300 ml a cena je od 59,- do 99,-.

Palmolive sprchový gel Mediterranean Moments (recenze)- vůně byla jako koření na perníčky, takže mi teď na jaře moc neseděla. Výborně pěnil, pokožku provoněl a nevysušoval. Obsah byl 250 ml a cena asi 40,-.

Dermacol čokoládový tělový peeling (recenze)- vůně byla příjemná, konzistence spíše jako u sprchového gelu, nebyl moc hutný, zrníček měl málo, ale byla docela drsná. Měl 150 ml a cena byla v akci 50,-.

Bione Cosmetics balzám na ruce (recenze)- vůně byla úžasná! V době, kdy jsem ho nosila do školy se mě pořád někdo ptal, čím se to krémuji, že to krásně voní :) Hydratace nebyla nic moc, ale protože nemám nějaké extra vysušené ruce tak mi to stačilo :) Obsah je 75 ml, na internetu jsem ho našla za 26,- a já ho měla z nějakého boxu.

Dekorativní kosmetika
Avon Colortrend matující makeup (recenze)- makeup jsem měla doma už dlouho dobu a mezitím změnili obal. Byl takový průměrný, matoval, ale jen na takovou hodinku. Vysušoval mě a trochu šmouhoval. Co ale na něm bylo super, byl odstín, krásně světloučký (měla jsem Ivory Beige). Měl 30 ml a cena byla asi 39,-.

Avon třpytivé oční linky (recenze)- měla jsem je v odstínu Blackened night a byly super! Barva byla černočerná s duhovými třpytkami. Na očích vydržely v pohodě celý den a dobře se odličovaly. Cena byla asi 60,-.

Avon oboustranná tužka- jedna strana byla černá a druhá fialová. Tužku mám už hrozně dlouho a prodává se v jiném designu. Výdrž byla celodenní, akorát večer barva byla méně intenzivní. Myslím si, že to je tužka, která není úplně nejkvalitnější, ale nejspíš si ji časem koupím znova.

Laky na nehty a péče o nehty
Lak na nehty Miss Sporty v odstínu 313- moc si už nepamatuji jaký byl, protože jsem ho moc nepoužívala. Cena byla asi 40,- a měl 7 ml.

Lak na nehty Miss Sporty v odstínu 030- lak nebyl skoro vůbec krycí, plné krytí bylo tak v 5 vrstvách. Navíc pak špatně zasychal. Strašně brzo ztuhnul, mám ho ani ne rok a už nejde používat. Stál také asi 40,- a měl 7 ml.

Gabriella Salvete lak na nehty v odstínu 148- lak kryl už v první vrstvě, ale rychlost schnutí nemohu posoudit, protože jsem ho většinou měla na zdobení nehtů. Taktéž výdrž nemohu posoudit. Měl 11 ml a cena byla asi 60,-, časem si ho koupím určitě znova :)

Avon levandulový olej na nehtovou kůžičku- je už velmi starý a v katalogu se už ani neprodává. Smrdí/voní opravdu po levanduli. Měl fialovou barvu a původně měl i klasický aplikátor jako lak na nehty. Ten se mi pak nějak zničil, takže jsem olej aplikovala pomocí tampónků. Měl 12 ml a cenu už si vůbec nepamatuji.

Vůně, deodoranty, antiperspiranty, tělové spreje
Avon  parfém Today Tommorow Always Amour- můj nejoblíbenější parfém! Vůně je naprosto dokonalá. Je jemná, květinová a svěží. Pokud by vás to zajímalo, tak se vůně skládá z citrusů, okvětních lístků jasmínu a mošusu. A má nádherný obal! Parfém jsem měla doma asi rok, ale nepoužívala jsem ho denně, protože jsem se ho nechtěla převonět. Už mám další nové balení, ale zatím ho nepoužívám, protože mám ještě pár jiných vůní. Měl 30 ml a cena je asi 400,- až 600,- (záleží na akci).


Ostatní a vzorečky
Nimbový olej- kupovala jsem ho mamce na ekzém, jenomže tak strašně smrdí, že poletí do koše. Fuj! Kupovala jsem ho zde a v dalším článku uvidíte i další výrobky, které jsem na této stránce kupovala. Má 13 ml a cena byla 29,-.

Oriflame tuhé mýdlo Brazil Nuts- toto mýdlo jsem dostala v sadě s krémem na ruce od přítele na Vánoce a až teď jsem ho vytáhla. Nemám ho ještě spotřebované, ale právě ho používám, jenom se mi nechtělo schovávat ten obal do té doby než mýdlo spotřebuji. Voní krásně a ruce nevysušuje :) Obrovské plus je za krásný obal :) Nedá se už sehnat a cenu už si nepamatuji.

Balea jednorázová holítka- toto bylo něco příšerného. Holítka nikdy nepoužívám jen jednou a se všemi to v pohodě jde. Ale s tímhle? Ne! Na to první použití se to ještě dalo, ale na další vůbec. Žiletka byla hned tupá, navíc ta hlavice nebyla vůbec pohyblivá, takže jsem se skoro vždycky pořezala. Nikdy bych je už nekoupila. V balení bylo 5ks asi za 50,-.

Dermacol houbičky na make-up- v balení byly 4 kusy (2 růžové a 2 bílé) a stály 40,-. Byly dobré, make-up se s nimi nanášel dobře, měla jsem je ráda :) Zatím si je kupovat znova nebudu, když tak časem až je budu potřebovat :)

Konečně jsme u konce :) Produktů tentokrát bylo 22 a to všechny v plném balení. Myslím si, že to je docela velká spotřeba, no ne? Jen tak pro informaci, na tomto článku jsem pracovala dohromady více než 3 hodiny.

Kolik produktů jste spotřebovali tento měsíc vy? :) Máte s něčím zkušenost?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Škoda, že už se nevyrábí ten levandulový olejíček :( už mi začíná docházet :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)