Šampon Wella Moisture

by - 6:30

Krásné ráno! Dnes se koukneme na můj první šampon od Welly, který jsem se rozhodla vyzkoušet v rámci mé honby za dokonalým šamponem.
Jako vždy bych začala obalem, který je dost tuhý a víčko je úplně nekvalitní. Asi po 2 použitích se utrhlo a pak šampon musel být pořád otevřený. Krásně voní, trochu kadeřnicky řekla bych. Konzistence je o kousek hustší než jsem u šamponu zvyklá, ale nijak mi nebránila v používání. Pěnivost byla vynikající. Po umytí vlasy byly hebké, ale doporučila bych používat s šamponem i nějaký kondicionér, protože bez něj se vlasy trochu zacuchávaly. Vlasy 3. den po umytí nebyly masné, jen už byly trochu bez objemu, ale i tak jsem si je myla stejně často jako u jiných šamponů. Normálně si vlasy myji ob den. 
V lahvičce je půl litru šamponu a pořídila jsem ho asi za 80,- v akci v Rossmannu.
Šampon je pro mě lepší průměr, ale i tak nejsem pořád spokojená a svůj dokonalý šampon budu hledat i nadále :)

Jaký šampon aktuálně používáte vy? :) Zkoušeli jste nějaký od Welly?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Od Wella jsem šampon ještě nikdy nevyzkoušela... Teď používám na střídačku 3 šampony (garnier, avon a herbal).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)