Gelový lak na nehty od Essence :)

by - 6:30

Produkty na nehty od značky Essence jsem nikdy neměla ráda. Připadlo mi, že jsou úplně nekvalitní a je škoda za ně utrácet peníze. Tento lak jsem si koupila jen kvůli tomu nádhernému odstínu a taky díky tomu, že byla jako dárek v nějakém časopise. No a jsem z něj nadšená! :)
Obal laku je úplně obyčejný, ale líbí se mi, že víčko je slazené se samotným lakem na nehty. Štěteček laku je střižený do oblouku a je dost široký, což mi vyhovuje, protože 2 tahy mám pokrytý celý povrch nehtu. Lak mám v odstínu 14 DO YOU SPEAK LOVE?, je to krásná krvavá červená, kterou jsem prostě musela mít. Lak kryje už v 1. vrstvě, zkoušela jsem ho nanést i ve dvou a moc nebyl poznat rozdíl. Jeho schnutí je rychlé a navíc schne do nádherného lesku. Níže na fotkách se můžete sami přesvědčit, na nehtech mám jen samotný lak v 1 vrstvě bez podkladového a povrchového laku.  Nalakovaný vypadá opravdu božsky, dokonce jsem ho nosila asi 2 týdny v kuse, jak moc se mi na nehtech líbil. A poslední perličkou je výdrž. Samotný lak na nehtech vydrží cca 5 dní a to jsem ho měla na nehtech i v práci, kde jsem skoro celé odpoledne měla neustále mokré ruce a on držel jako přibitý (měla jsem jen miniaturní odštěpená místečka na 4 prstech, jinak vůbec nic). Tímto si mě tento lak dostal a já mám pocit, že budu potřebovat další odstín. Akorát se bojí toho, že se u Essence budou lišit celkové vlastnosti odstínů mezi sebou, jak to u některých produktů má. 
Lak má 8 ml a měl by stát do 45,-. 
Lak na nehtech:

Máte zkušenost s nějakým jiným odstínem těchto laků od Essence? Určitě mi dejte vědět, ať vím, zda má cenu si kupovat další odstíny :) 

You May Also Like

14 komentářů

  1. Ja tieto laky od Essence fakt milujem, výborne držia, skvelo kryjú už v jednej jedinej vrstve a rýchlo schnú, fakt veľmi rýchlo. Nemám rada, keď musím dlho čakať, kým mi uschne lak a viac ako jednu vrstvu si laku si ani nezvyknem dávať. A tuším máš ten parádny sýty červený odtieň, ktorý som ja mala donedávna, žiaľ som ho používala tak často, že už sa mi minul, teraz mám Miss Sporty, ale nedrží tak ako Essence.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že i ostatní odstíny jsou tak kvalitní :) Asi budu potřebovat další odstíny!

      Vymazat
  2. Súhlasím! Tieto gel laky sú naozaj skvelé. :) Najradšej by som si kúpila všetky odtiene. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to stejně, až se někdy dostanu do Dm tak se na ně musím mrknout :)

      Vymazat
  3. A já žádné fotky nehtů nevidím, bůůů :-(
    Jinak tyhle laky jsou super, já mám teď nalakovaný nude a je nádherný, asi nejhezčí nude, co jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem do článku fotky přidala, nějak se mi musely vytratit, ale už je to dobré :) Já nude laky moc nemusím spíše bych se mrkla na nějakou výraznou barvičku :)

      Vymazat
    2. Už ho vidím, óóóóóóó to je krasavec nesmírný! :) Výrazné barvičky miluji, ale nude je super, když už nevím, co bych si na ty svoje nehty zrovna dala. Určitě o něm bude článek, tak pak mrkni a kdo ví, třeba se ti zalíbí :)

      Vymazat
    3. Určitě se podívám :) Té články čtu pravidelně, takže se nebojím, že bych si ho nevšimla :)

      Vymazat
  4. Krásný barvička :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-sedm-smrtelnych-hrichu-krasy.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi strašně líbí, je to pravá krvavá červená :)

      Vymazat
  5. Na nehtech se mi líbí více než v lahvičce, a to červenou moc nemusím :D příště se v dm po nich kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí na nehtech i v lahvičce, tuhle barvu prostě miluju :)

      Vymazat
  6. Taky jsem této značky nikdy moc neholdovala, ale řekla bych že jejich laky docela ujdou a tenhle vypadá hezky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)