Spotřebované produkty PROSINEC 2015 :)

by - 11:22

Máte tady poslední den v roce! Nevím, jak vám, ale mi tento rok šíleně utekl!
Dnes si dáme opět článek se spotřebovanými produkty :) Tentokrát jich tu mám docela dost, takže to možná bude trochu delší článek. 


Vlasy
L´OREAL Elseve posilující šampon- tenhle šampon měl docela zvláštní vůni, která se mi tak úplně nelíbila. Vypotřebovala jsem ho už na konci prosince, takže si přesně nevzpomínám, jaký byl. To, že si nevzpomínám přesně svědčí o tom, že nebyl nijak skvělý, protože to bych si ho určitě pamatovala. Znova bych si ho nekoupila. Měl 250 ml.

Syoss šampon Volume Lift (recenze)- tento šampon si naopak pamatuju velmi dobře. Bylo to mé druhé balení tohoto šamponu a pořád jsem spokojená. Hezky voní, tak jako kadeřnicky, vlasy pěkně umyje, mají přirozený objem a více je nemastí. Určitě bych si ho koupila znova. :) Tohle balení má 500 ml a normálně stojí kolem 100,-, ale mám pocit, že jsme ho s mamkou kupovaly o hodně levněji v nějaké akci. 

Batiste suchý šampon Tropical (recenze)- tento suchý šampon byl super. Mám ráda ty od značky Batiste a toto bylo mé několikáté balení. Vím, že se na ně můžu spolehnout, takže si určitě pořídím i další balení. :) Tento měl božskou vůni kokosu, která šla z vlasů i cítit během dne. Vlasy opravdu odmastil a dodal objem. Měl 200 ml a normálně stojí v Douglasu 109,-, jinak se prodává i v Dm. 

Pantene bezoplachový kondicionér- před nějakou dobou se mi podařila výměna na vinted, díky které jsem získala několik produktů na vlasy. Jedním z nich byl i tento kondicionér, ovšem zbývala ho ani ne 1/3 obsahu. Normálně jsem ho dopotřebovala, akorát jsem na něj ani nepsala recenzi, protože si myslím, že se už ani neprodává. Já ho z vlasů oplachovala a byl docela v pohodě. V balení bylo původně 150 ml. 

Syoss pečující esence ve spreji- tuhle esenci jsem také měla z toho balíčku a byl v ní opravdu jen zbytek. Podobné přípravky používám, když mám nalakované vlasy a jdu spát. Vlasy přestříkám a rozčešu, abych z nich dostala alespoň nějakou část laku. Měl příjemnou vůni a fungoval dobře. Původně měl 250 ml. 

Biohar vlasové sérum- používala jsem ho v době, kdy mi hodně padaly vlasy. Pak jsem přestala a nyní jsem ho objevila a byl v něm úplný zbytek, takže mi vyšel na 2 použití. Když mi vlasy padaly, tak mi přišlo, že mi pomohl, ale nyní jsem z těch 2 použití nevypozorovala nic. Měl 75 ml. 

Odličování, čištění a péče o pleť
Garnier zklidňující odličovač 2 v 1 (recenze)- tenhle odličovač je jak na oči, tak i na pleť, ale já ho používám jen na oči. Odličuje skvěle, v očích neštípe ani je nijak nedráždí a celkově jsem s ním spokojená. Je super i kvůli velikosti, protože má 200 ml a dá se sehnat i za 80,-. Klidně bych si ho někdy koupila znova. :)

Lirene micelární voda (recenze)- micelárku jsem spotřebovala poměrně rychle, protože jsem měla nutkání jí používat větší množství. Její odličovací schopnost totiž nebyla úplně nejlepší.. Na oči jsem ji ani nezkoušela, ale ani pleť nedovedla pořádně odlíčit. Spotřebovala jsem ji, ale znova bych si ji spíše nekoupila. Měla 200 ml a stála nějakých 80,-.

Avon matující pleťová voda (recenze)- tato pleťová voda byla zvláštní v tom, že obsahovala částečky pudru. Ty pak stačily smíchat s tekutinou a už se mohla aplikovat na pleť. Docela dost zapáchala alkoholem, což mi nebylo úplně příjemné. Pleť lehce zmatnila, ale tento efekt jsem moc neocenila, protože jsem hned po ní nanášela krém. Nemám nutkání si ji znova pořídit, ale nebyla špatná. :) Měla 200 ml a stála kolem 80,-.

Rival de Loop čistící gel- byla to miniaturka, takže jsem na ni recenzi ani nepsala. Byla jsem zvědavá, jaký gel bude, ale spíše mi nevyhovoval. Pleť mi totiž vysušoval, navíc měl zvláštní vůní a trochu zvláštní konzistenci. Před nanesením na pleť jsem ho vždy musela rozpěnit v dlaních, jinak byl na pleti divný a nechtěl pěnit. Tuba měla 50 ml, ale jeho cenu netuším. 

Nivea zvláčňující denní krém (recenze)- krém měl příjemnou vůni, typickou pro značku Nivea. Byl určený na normální až smíšenou pleť, ale s tím bych úplně nesouhlasila. Sama bych ho označila jako krém pro normální, možná sušší pleť. Během dne pleť totiž hydratuje, občas trochu mastí, což by pro smíšenou pleť nemuselo být extra příjemné. Celkově jsem ho ale používala ráda a mohla bych ho doporučit. :) Měl 50 ml, normálně stojí kolem 150,-, ale často bývají na Niveu akce, takže ho seženete i levněji. 

Tělo, ruce, nohy
Yves Rocher sprchový gel s granátovým jablkem (recenze)- tento sprchový gel byl příjemný. Měl hezkou vůni, nevysušoval a celkově se mi používal dobře. Jediné, na co jsem si musela zvyknout, byla jeho konzistence. Na mě byla až moc tekutá, takže jsem ho několikrát trochu více nalila a tím s ním plýtvala.. V balení bylo 200 ml a stál mě asi 50,- v nějaké akci. 

Avon neparfemovaný gel na intimní hygienu- ten už se tu objevil tolikrát, že vám ho už asi ani nebudu ukazovat. Je skvělý a jiný si ani nekupuju. Měl 300 ml a dá se sehnat v akci i za 50,-.

Balea tyčinka do koupele s vůní vanilky- tuhle tyčinku jsem dostala ve swap balíčku. Já se doma nekoupu, protože máme docela malou vanu, ale vzala jsem ji k příteli. Její vůně byla v pohodě, obsahovala kousky vanilky a koupel provoněla. Na přítele ale byla moc mastná, mi to zas tak nevadilo, ale mám raději klasické pěny do koupele než toto. Měla 45 gramů a vypotřebovala jsem ji na 1 koupel. 

Dekorativní kosmetika
Maybelline řasenka Rocket Volum´ Express (recenze)- toto bylo mé druhé balení a byla jsem s ním méně spokojená, než s tím předchozím. Používala jsem ji tak 2 týdny a pak mi začala opadávat a drolit se pod oči. Zkoušela jsem ji používat ještě chvíli, ale pak mě to přestalo bavit a letěla do krabice se spotřebovanými produkty. Měla 9,6 ml, byla v hnědém odstínu a díky tomu jsem ji sehnala ve výprodeji za 50,-.

Astor fixa na rty Perfect Stay- kupovala jsem si ji už docela dávno a ani jsem ji moc nepoužívala a už vyschla. Byla v odstínu 152 Nude Pink. Možná si ji ještě nechám, protože na druhé straně má balzám na rty. Netuším, kolik jsem za ni tehdy platila..

Maybelline Affinitone pudr- obsahoval třpytky, takže jsem ho z počátku nepoužívala moc ráda. V prosinci jsem se rozhodla, že ho prostě spotřebuju, takže jsem ho používala každý den. Docela dost prášil, ale pleť dovedl zmatnit. Ten efekt sice nevydržel nejdéle, ale i tak bych ho ohodnotila jako docela fajn pudr. Měl 9 gramů. 

Nehty
Maybelline lak na nehty Colorama- kdysi jsem ho dostala od nějaké kamarádky k Vánocům, tehdy jsem ho hodně používala až v něm zůstala opravdu jen trocha. Bohužel už ztuhl, takže ho vyhazuju. Byl v odstínu 103 a byl na nehtech hezký. 


Vůně a tělové spreje
Adidas antiperspirant Get Ready!- antiperspiranty od Adidas mám moc ráda a kupuju si je skoro pořád. Tento hezky ovocně voněl a fungoval tak, jak měl. V balení bylo 150 ml.

Ostatní a vzorečky
Houbička (recenze)- tuhle jsem měla z nějakého eshopu a používala ji docela dlouho. Už je v šíleném stavu, takže ji vyhazuju. Začala se i drolit, takže ji už nebudu používat. Z poátku jsem t ní byla hodně nadšená, ale to časem opadlo, jakmile jsem objevila lepší kousky. Teď mi přijde docela tvrdá. Kupovala jsem ji asi za 50,-.

Vzorky:
Synergen relax zone- sada čistícího gelu a masky- oba měli skvělou, ale poněkud neobvyklou vůni, gel trochu vysušoval a maska byla v pohodě. Každý pytlík měl 7,5 ml. Gel mi vydržel na 2 použití, maska na 3 použití. Bylo to příjemné, ale znova zatím kupovat nebudu. 
Dove Derma Spa tělové mléko- mělo lehkou konzistenci, hezky vonělo, hydratovalo a celkově bylo moc příjemné. Vzorek se mi líbil, ale zatím si ho neplánuju kupovat. Mělo 10 ml. 
Adidas Be Original- tento parfém mi opravdu hodně voněl. Měla jsem tyto vzorky 2 a oba jsem je spotřebovala. Celou vůni si neplánuju kupovat, ale opravdu se mi líbí. :)
Ziaja tělový balzám kakaové máslo- měl moc hezkou vůni, konzistence nebyla hutná, bylo ho třeba větší množství, takže mi vzorek vyšel tak na půl těla. 
Ziaja slim sérum- sérum bylo hodně lehké, dobře se roztíralo a rychle vstřebávalo. Mělo příjemnou vůni, ale žádné účinky jsem nezpozorovala. 
Ziaja krémové sprchové mýdlo- příjemná krémová vůně, krémová konzistence, dobře pěnil a nevysušoval. 
Pantene šampon na oslabené a poškozené vlasy- nebyl na můj typ vlasů, ale byl docela v pohodě. Měl hutnější konzistenci, příjemnou vůni, ale ve vzorku ho bylo hrozně málo. 
Herba Spa bylinné koupele- spotřebovala jsem všech 5, ale jeden obal jsem asi nechala u přítele, protože jsem ho nenašla. Byly ve variantách- levandule, máta, kosodřevina pěnivá, kosodřevina nepěnivá a lemongrass. Za mě byla nejlepší ze všech kosodřevina a nejméně se mi líbilo lemongrass. Recenze zde

A co jste spotřebovaly vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaký je váš neoblíbenější produkt do koupele? :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Affinitone měl třpytky? Mám doma několikáté balení a ani jedno třpytky neobsahovalo. Jinak souhlasím se Syoss Volume Lift a micelárkou Lirene.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obsahoval třpytky. Na první pohled to nešlo vidět, ale všimla jsem si toho, když na mě svítilo přímé světlo nebo sluníčko.. Pak jsem se koukala i na samotný pudr pod světlem a třpytky obsahoval. Nevím proč :)

      Vymazat
  2. Suchý šampon Batiste mám a je super. Pak jsem měla šampon od Syossu, ale to byla tragédie a spokojená jsem nebyla ani s Rocketkou, zlobila mně podobně jako Tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiste je super a u rocketky se mi to stalo až u druhého balení... První bylo naprosto pořádku

      Vymazat
  3. Pěkné produkty. Mě naopak Elseve z řady Argine resist moc vyhovoval, Avon matující pleť. voda mě nenadchla a já měla vždy ulepený obličej a výskyt akné víc než před, Yves Rocher s Granátovým jablkem jsem měla a voněl moc hezky ale mohly by dělat větší balení. BAlea tyčinku do koupele jsem také měla, až na mastnou vanu se mi líbil. Na mém blogu je momentálně článek s vypotřebovanými produkty. Můj nejoblíbenější produkt do koupele je koupelová sůl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě akné nezpůsobovala vůbec :O S tou mastnou vanou musím souhlasit, to mi taky docela vadilo.

      Vymazat
  4. Článek se mi líbil.
    Se Syoss souhlasím, šampon mám ráda. Elseve mi nějak nevadí.
    Mě tyto laky strašně barví nehty.
    Osobně miluju vůně od značky Balea. Sprcháče i deodoranty.

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nehty zabarvil jen jeden lak a to takový tyrkysový od Rimmelu z té řady Rita Ora. Od Baley jsem vyzkoušel jen pár sprcháčů, ale hrozně mě vysušovaly. Deodorant jsem měla jen jeden a ten zas nic moc nedělal. :/

      Vymazat
  5. Kde pořád bereš ty vzorečky ? Já doma nemám ani jeden :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak se mi tu kupí :D Teď mi jich pár dala ségra, před nějakou dobou jsem si objednávala sadu vzorků od Ziaji z jejich stránek, předtím jsem si je koupila na vinted... :D

      Vymazat
  6. Já mám tyto typy článků moc ráda a ráda je i píši (zrovna dnes jsem jeden publikovala :-). Do koupele miluji YvesRocher sprcháče, ty jsou za mne bezkonkurenční. I když to hodně střídám i tak. Syoss jsem dlouhou dobu používala a teď jsem nějak v poslední době přesedlala na Aussie :-)
    aestylesvet.blogspot.cz ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)