Makeup Brilliance Skin od Gabriella Salvete

by - 20:00

Tento makeup byl novinkou v drogerii pár měsíců zpátky, ale zatím jsem na něj nikde moc neviděla recenze ani zmínky. Já si ho pořídila přes vinted a to rovnou ve 2 odstínech a protože už ho zhruba měsíc mám doma a nosím ho velmi často, tak bych vám o něm chtěla něco říct. 
Na oficiálních stránkách Gabrielly Salvete píší, že makeup by měl mít střední krytí a díky perfektní přilnavosti by měl makeup vypadat přirozeně. Po nanesení na pleť by pleť měla být jemnější, rozjasněnější a měla by vypadat odpočatě. Makeup obsahuje výtažek z lotosového květu, olej z granátového jablka, opuncie a goji a také antistresovým komplex, který by měl obnovovat přirozenou a pomáhat v boji proti stárnutí. Je určený na všechny typy pleti. Ještě jsem zapomněla zmínit, že má SPF 30, takže je super na léto. 
Jako vždy, nejprve začnu s obalem makeupu. Je ze skla a má růžové plastové víčko, ke kterému jsou slazené všechny nápisy a popisky. Nápisy nejsou úplně kvalitně natištěné, protože na té lahvičce makeupu, kterou používám nyní, už je mám ošoupané a něco už tak úplně nejde přečíst (např. odstín). Makeup se dávkuje klasicky pumpičkou. Bohužel ji mám u toho světlejšího odstínu rozbitou a nejde s ní dávkovat. Vždycky když jsem to zkusila, tak mi makeup vystříkl všude kolem jen ne na ruku, kde jsem opravdu chtěla. U toho druhého pumpička ale funguje normálně :)
Další věc, co by mohla hodně lidí zarazit je konzistence. Je opravdu hrozně moc tekutá, tak tekutý makeup jsem ještě nikdy neměla, ale nevadí mi to. Mám raději tekutější makeupy, protože jsou na pleti lehčí. Tím se dostáváme k tomu, že díky tekuté konzistenci opravdu není hutný, nevytváří mi na pleti masku a nejde ho během dne cítít. Pro mě je opravdu příjemný, ale někoho by mohlo obtěžovat, že slibuje střední krytí a toho opravdu nedosáhnete. Je tak lehký, že pleť opravdu jen sjednotí, což mi vyhovuje, protože pleť nemám problematickou. Na pleti makeup vypadá hezky a nevysušuje ji, což velmi oceňuju. Během dne se musím přepudrovat, ale to překousnu. Celkově jsem si ho opravdu oblíbila a používám ho hodně často :)

Odstínů je v nabídce celkově 5- 100 (Light Ivory), 101 (Ivory), 102, 103, 104. Já vlastním ty 2 nejsvětlejší a aktuálně používám tu 100. Je opravdu hodně velká bledule a makeup je na mě trošku tmavší, ale tím, že je tak lehký se dá hezky zapracovat a nejde to poznat. Ta 100 je žlutější než 101, ale sedí mi hezky.
Swatch:

Na pleti před a po. Trochu tam je vidět rozdíl. Nemám s pletí žádné velké problémy, sem tam se mi objeví pupínek, jinak mám pihy a lehce začervenalou pleť. Myslím si, že jde na fotkách vidět, že pleť vypadá lépe :)

Tento makeup má klasicky 30ml a prodává se za zhruba za 150,-. Záleží na akci atd, však to znáte :) A jak už jsem psala výše, v nabídce je celkem 5 odstínů.

Máte s tímto makeupem zkušenost? Jakou vlastnost musí mít ten ideální makeup pro vás? Vyhledáváte ty s lehčím krytím nebo vysokým? Máte rády makeupy z drogerie nebo spíše dražší kousky? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. V létě nejsem schopná nosit makeupy vůbec, zdá se mi, že se to z pleti ztratí rychle :D ale tenhle vypadá dobře! SPF má super a je lehký, no ale odstín by asi neseděl :D kruci, že ten odstín vždycky zklame :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nosím BB krémy nebo nějaké lehké makeupy. :) Ale tím, že budu chodit do práce, tak mi stejně nic nevydrží v tom vedru v kuchyni :D

      Vymazat
  2. Tak to je naozaj skvelý efekt :)
    stylebymyself.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám na pleti žádné nedokonalosti, takže mi stačí minimální krytí, spíš aby tu pleť tak sjednotil a rozzářil celkový pohled. Líbí se mi, že GS přišla fakt se světlými odstíny, na Tvojí pleti vypadá makeup pěkně přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně s tebou souhlasím, hledám stejný efekt. Začervenání mi většinou skryjí ty lehké makeupy a pihy mi vůbec nevadí, naopak se mi líbí, takže mi nevadí, když jdou vidět. :)

      Vymazat
  4. Já v létě sahám spíš po BB krémech, ale když je velké horko, tak peču i na ně, protože by mi stejně nevydržely dlouho:-D Plánuji prozkoumat odstíny a až natrefím na nějakou akci, tak si ho možná koupím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda nosím aspoň něco lehkého na pleti, ale tím, že budu zase skoro celé léto v práci, tak mi to v tom horku v kuchyni stejně moc nevydrží. :)

      Vymazat
  5. Tento make-up mi kupovala mamka na Vánoce. Už ani nevím, kde ho sehnala, každopádně já s ním sklidila velkou slávu na maturitním plese - to jsou momenty, které si moc dobře pamatuji (aspoň něco z toho večera :). Jinak byl ten legendární ples pěkně drahý. V opilosti jsem ztratila taneční boty, jednu botu a peněženku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)