Šampon pro objem vlasů od Yves Rocher

by - 8:30

Dnes si zase dáme článek o nějakém produktu pečující kosmetiky a konkrétně bych vám chtěla ukázat šampon od Yves Rocher, který je pro objem vlasů. 
Poslední dobou jsem si nějak oblíbila šampony Yves Rocher, takže jsem se nebála sáhnout ani po tomto. Jak už jsem říkala, tento je zaměřený na větší objem vlasů. Je v něm obsažen bio sléz. Vlasům by měl tedy dodat objem a pevnost. Líbí se mi, že je bez silikonů, parabenů a barviv. 98% složek je rostlinného původu a navíc má biologicky snadno odbouratelné složení.

Obal šamponu je hezký, jednoduchý a nepůsobí na mě přeplácaně, což je super. Co se týče funkčnosti, tak s ním také nemám žádný problém, protože šampon se dobře dávkuje a nemusím s ním plýtvat.  Další věc, které si hned po otevření všimnete je vůně. Je taková hodně hodně bylinková, ale mě se hodně líbí. Jen je škoda, že po umytí ve vlasech nejde cítit. :/ Šampon má tekutější gelovou konzistenci, takže odhaduju, že půjde spotřebovat do poslední kapky. Má průhlednou barvu. Na vlasech hezky pění a je ho třeba docela málo. Vlasy nijak nevysušuje ani nic podobného, ale místo toho mají po umytí hezký objem. Moje vlasy jsou přirozeně hrozně jemné, lehce se zmastí a díky tomu rychle plihnou, takže objem fakt potřebuju. Je super, že vlasy zbytečně nemastí a myju si je klasicky ob den.

Dávkování a konzistence:

Šamponu je 300 ml a jeho cena se pohybuje kolem 90,-, což je super. Já tento dostala jako dárek k nákupu díky věrnostnímu zákaznickému programu, který Yves Rocher nabízí. Ale i za těch 90,- je to super a vím určitě, že buď znova koupím tento anebo ten druhý šampon, u kterého zakoupením podporujete sázení stromů (nebo něco podobného, nejsem si jistá).

Složení:

Máte s ním nějakou zkušenost? Vyhovuje vám? Používáte šampony od Yves Rocher? Koukáte se při výběru na to, zda je šampon přírodní anebo ne? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Na složení šamponů koukám a objem hledám taky. V poslední době i hydrataci

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se podívej ;) Navíc slečny v prodejně vždy bývají hodně ochotné a umí i poradit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. YR šampóny a balzámy mám hodně ráda :) Oni celkově tu kosmetiku mají skvělou :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím vyzkoušela jen pár produktů, třeba dekorativku vůbec nemám vyzkoušenou, ale byla jsem skoro vždy moc spokojená. :)

      Vymazat
  4. V štvrtok sa chystám do BA a akurát sa mi minul môj šampon, takže asi zvolím práve tento :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak mi určitě dej vědět, jestli jsi spokojená :)

      Vymazat
  5. Zatím na složení produktů nekoukám, ale už jsem si říkala, že bych se o to mohla víc zajímat, abych si rozšířila znalosti :). Jinak v YR obchůdka nakupuju ráda, zrovna mi přišly výhodný poukázky, tak je tam půjdu využít a jsem zvědavá, co pěknýho si odnesu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přišly teď poukázky a brzo se tam zase musím vydat! :)

      Vymazat
  6. Tento som nemala, no skúšala som šampón pre farbené vlasy a ten mi rovnako vlasy zbytočne nemastil, dokonca mi s ním vydržali čerstvé oveľa dlhšie ako s inými bežnými šampónmi, čo pripisujem hlavne jeho šetrnejšiemu a lepšiemu zloženiu, no nedá sa mu skrátka uprieť, že je fakt skvelý.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)