Expresní odličovač na oči s chrpou od Yves Rocher

by - 9:30

Za poslední rok používám produkty od značky Yves Rocher pořád ve větším množství a tak přináším recenzi na další kousek. Jak už jste si mohli přečíst v názvu článku, tak bych dnes chtěla zrecenzovat odličovač, který mám moc ráda a měla jsem ho už několik balení. :) Poslední dobou jsem si začala všímat více negativních ohlasů na tento kousek, ale moc nerozumím, jak je to možné. 

Tento odličovač je vhodný i pro odlíčení voděodolných produktů. Byl speciálně vyvinut i pro nositele čoček a majitele velmi citlivých očí, takže by je neměl zbytečně dráždit. Měl by odstranit makeup z očního okolí bez zanechání mastného filmu. A dokonce by měl pleť zklidnit a osvěžit. 

A teď přejdeme na můj názor a zkušenost s tímto produktem. Nejprve bych chtěla vyzdvihnout balení, které je průhledné bez zbytečných popisků a pak samotné dávkování, díky kterému se produkt dá hezky korigovat.
Před použitím je nutné lahvičkou zatřepat, abyste dosáhli smíchání obou složek odličovače. Takto smíchané složky vydrží nějakou dobu, takže máte čas na nanesení odličovače na tamponek a pak následné odlíčení očí. 
Teď už přejdeme k odličovací schopnosti. Já jsem s ní opravdu spokojená, protože mi odličovač nedráždí oči, hezky a rychle mi je odlíčí. Podle mě trochu záleží na řasence, kterou chcete odlíčit, protože některé řasenky se mi při odličování drolily a pak mi ty hrudky lehce dráždily oči (např. nějaká od Essence mi to dělala). Po odlíčení mám v očním okolí trochu mastný film, ale ten vždy smyju micelární vodou. Nejprve totiž používám oční odličovač na oči a pak micelární vodu na celou pleť, se kterou zároveň přetřu i oční okolí, abych se zbavila mastného povlaku a zároveň se ujistila, že mám oči dobře odlíčené. 

Složení produktu:

A teď už přecházíme k poslednímu bodu recenze a tím je cena a množství produktu. Lahvička má obsah 125 ml produktu a toto množství má plnou cenu kolem 200,-. To mi přijde opravdu moc a za tuto cenu bych si ho nekoupila. Čas od času je ale ve slevě, jako například teď, kdy ho můžete na oficiálních stránkách sehnat za 130,-. Já většinou i tak vyčkávám, protože se Yves Rocher opakuje i akce, kde se dá sehnat za 100,-. A koupím si ho znovu? Myslím, že ano, protože mi vyhovuje, ale na druhou stranu mám i jiné oblíbence, které seženu přímo v drogerii a i za přívětivější cenu. 


Máte s tímto odličovačem zkušenost? Patříte k těm spokojeným zákazníkům anebo vám nevyhovuje? Jaký je váš nejoblíbenější kousek na odličování a proč? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Já jsem si ho pořídila teprve loni, hlavně proto, že byl všude vychvalovaný a zařadil se spolu s odličovačem od Mixy a posilujícím odličovačem od Garnier k mým nejoblíbenějším.

    OdpovědětVymazat
  2. O odličovači jsem už četla několikrát, ale sama jsem ho ještě nezkoušela. Vlastně s YR vůbec nemám moc zkušeností, jen s jedním tonikem, se kterým jsem byla ale moc spokojená :) Jen prodejnu nemám tolik blízko a nerada chodím do těch malých obchůdků, kde většinou nikdo není a prodavačky na vás pořád koukají :D Jinak můj oblíbený dvoufázový odličovač je od Oligodermie, nebo levnější alternativa od Garnier :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do YR také nedostanu moc často, ale když už tak si tam vždy něco koupím :D Nebo se ke mě věci dostávají ještě přes vinted.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)