Nákupy za ČERVENEC :)

by - 8:00

Krásné ráno! Dnes bych se s vámi chtěla podělit o kosmetické novinky, které jsem si pořídila za měsíc červenec :) Jako vždy mám ze všech věcí obrovskou radost, tak bych ji chtěla sdílet s vámi. 
Takhle vypadají mé nákupy dohromady. Pár kousků tam chybí, protože jsem je při focení neměla u sebe, ale to nevadí. Buď je ukážu v tom dalším díle nákupů anebo je uvidíte jen v nějakém jiném článku. 
Jako první tady mám věci, které jsem si pořídila přes internet. Suché šampony Batiste jsem pořizovala opět na stránce vmd drogerie, protože je tam mají za skvělou cenu (200 ml tam stojí kolem 95,-). Koupila jsem si vůně Oriental a Cherry. S oběma už nějakou zkušenost mám a měla jsem je ráda, takže jsem si je objednala prostě znovu. Další 2 věci mám přes web vinted. Odtud jsem měla více kousků, ale ty jsem bohužel nemohla vyfotit, takže vám ukážu aspoň tyto 2. První kousek je šampon pro všechny typy vlasů od značky Go&Go. Já ho na vlasy používat nebudu, ale spotřebuju ho na čištění štětců. A potom tu mám 1 sprchový gel s peelingem v 1 od značky Palmolive ve verzi Thermal Spa. Má příjemnou relaxační vůni.

Mám tady ještě jednu věc z vinted a tou je fixační pudr od Dermacolu. Ještě pořád jsem na něj nenapsala recenzi, ale brzo to mám v plánu. Zatím prozradím, že je naprosto super a klidně si ho pořídím znova. Akorát pozor, myslela jsem si, že se prodává jen v 1 odstínu s názvem Light, ale je i nějaký o dost tmavší, tak ať se nepřehmátnete ;) No a následující 3 věci jsem pořídila v Dm drogerii. Potřebovala jsem nějaký šampon na mytí štětců, tak jsem sáhla po tomto Family šamponu od Baley. Je ho, tuším, 500 ml a stál jen 28,-. Už jsem ho na štětce jednou měla a byl fajn, tak jsem po něm sáhla znovu. Už mi docházela moje oblíbená maska na vlasy, tak jsem si potřebovala koupit novou. Nejvíce mi padla do oka značka Garnier, takže jsem sáhla po této tyrkysové masce, která je určená pro slábnoucí vlasy. Její 300 ml a stála kolem 80,-. Zatím jsem jí ještě nezkoušela, ale voní nádherně ovocně. Poslední věcí z Dm jsou obyčejné holítka od Baley. Měla jsem je už několikrát a jsou super. Mají 3 břity, vydrží dlouho ostré a ta holící plocha je docela malá, což se taky hodí. V balení jich je 8ks a stálo kolem 75,-. 

A jsme téměř u konce! Nejprve tady mám krém na ruce od Douglasu, který jsem získala jako dárek k nákupu k nějakému časopisu (tuším, že to byla Joy). Byl tam asi ve 4 variantách, které jsem si nemohla nijak očichat, tak jsem sáhla prostě po modrém, protože je z nějakým ovocem. Zatím jsem ho ještě nezkoušela :) Pak jsem si objednala pár kousků z Avonu. První je lak na nehty s rychleschnoucím účinkem. Stál kolem 50,- a já prostě neodolala. Má úplně úžasnou krvavou barvu, u které bohužel nevím jistě odstín, ale bylo to něco jako Red Veil. A pak jsem neodolala novým balzámům na rty. Celkově byly ve 4 vůních/příchutích a já si vybrala Borůvků a Ananas. Zatím používám ananas a zdá se mi fajn, obzvlášť za těch 29,-. 

Jaké produkty jste si koupily vy? Co vám udělalo největší radost? Máte s nějakým produktem zkušenost? A jakou? :)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Mně se to stalo, že jsem se jednou přehmátla, když jsem si kupovala ten pudr Dermacol a místo Light jsem vzala Natural, ale měla jsem účtenku a pudr jsem naštěstí nestihla rozdělat, tak mi v drogerce vyměnili. Jinak, taky jsem sáhla po modrém krému na ruce, co byl jako dárek u časopisu, rozhodovala jsem se podle barev a tahle mi do oka padla nejvíc:-) Krásné nákupy, věřím, že z nich máš radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to stalo bohužel při nákupu na vinted, takže jsem s tím už pak nemohla nic dělat. :(

      Vymazat
  2. Suché šampony Batiste mám moc ráda, měla jsem oba dva, které jsi si koupila. Značku Bale mám také ráda, hlavně šampony a sprcháče od ní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sucháče jsou i podle mě skvělé, ale značku Balea úplně nevyhledávám. Možná, že má kvalitní výrobky, ale na mě působí až moc levně a nemám v ní důvěru :/ Vyzkoušela jsem akorát několik produktů díky Balea advetnímu kalendáři, ale jinak si jich kupuju minimum.

      Vymazat
  3. Naposledy jsou si koupila asi 5 laků od GS, moje peněženka zaplakala, ale radost jsem měla velkou.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si laky na nehty poslední dobou moc nekupovala, ale tento měsíc jsem neodolala už 3 :D

      Vymazat
  4. Ahoj, já jsem před pár týdny objevila výhodný slevový kupon, který byl zrovna na můj oblíbený eshop s kosmetikou, a tak jsem si řekla, že toho využiju a udělám si trošku radost. Zrovna ten suchý šampon jsem si kupovala taky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)