Nákupy KVĚTEN 2014

by - 6:30

Krásnou neděli :) Dneska jsem tu s nákupy za minulý měsíc :) Snažila jsem se moc nenakupovat ale i tak se mi produkty nějak nahromadily. Jdeme na to :)
Hned na začátku měsíce (nebo možná ještě na konci minulého) jsem objednávala od této slečny/paní kosmetiku, která je přírodní a navíc ručně dělaná. Poprvé jsem tuto kosmetiku viděla u Klárky a moc mě to nalákalo, tak jsem objednala :) Objednávka byla větší než tyto 3 produkty, akorát si objednávala moje sestra, mamka a i moje nejlepší kamarádka :) Já sama jsem si koupila 2 prázdné nádobky na cestování (ty jsem nefotila, protože to není záživné), napůl se sestrou jsem si koupila bambucké máslo na suché a ztvrdlé místa, dále pak aloe vera gel na pupínky (měl by mít antibakteriální a hojící účinky) a jako dárek jsem k nákupu dostala mandlový olejíček (ještě jsme dostal přírodní deodorant a ten si nechala ségra). Aloe vera gel má 25g a jeho cena byla 62,-, bambucké máslo má 25g a cena byla 45,-. Mandlový olejíček jinak má 13ml a normálně stojí 25,-. Na produkty ještě budu psát recenzi :) Dále mi pak došly žiletky, tak jsem v Dm sáhla po těchto, protože ty co loni měla Balea jako limitovanou edici byly super. No a s těmito jsem opravdu nesáhla vedle. 8 žiletek stálo 72,-. V Avonu mě už dlouhou dobu lákala čistící pleťová pěna a když měli akci, že jakékoliv 2 produkty z řady Clearskin jsou za 78,-, tak jsem po ní sáhla a zároveň jsem si k ní vzala do zásoby masku, kterou právě používám a je super :)
Mamka mi pak dala parfém s názvem Avon Fleur, který měla v zásobě. Je to celkem nový parfém a jeho cena je 350,- až 550,-. K recenzi mi pak přišel čistící pleťový gel Optimals od Oriflame. U tohoto produktu mě šíleným způsobem naštvala pošta, ale celý příběh si nechám až na recenzi :) Od kamarádky jsem pak dostala k narozeninám šampon s mangem a zázvorem od Avonu (narozeniny jsem měla sice v dubnu, ale s kamarádkami se moc často nescházíme, takže mi dala dárek až teď). V Lidlu jsem si koupila odlakovač Cien asi za 35,-, protože mi můj odlakovač dochází a chtěla jsem ho také kvůli tomu balení. A v Rossmannu jsem si koupila pleťový peeling Synergen za 40,-.
Na den dětí jsem si od mamky vybrala flat top štětec PetraLovelyHair, který byl na eshopu ve slevě za 150,-. Určitě bude recenze :) V Avonu jsem měla nějakou akci jen pro Avon lady a sada na manikúru mě vyšla asi 80,-, takže jsem ji tam nemohla nechat (normálně stojí asi 250,-). Máte pak zájem o recenzi? :) Sestra mě obdarovala tužkou na rty od Gabrielly Salvete v odstínu 03 a v Avonu jsem si ještě objednala balzám na rty s SPF za 39,-. No a výše zmíněná kamarádka mě ještě obdarovala inkoustově modrým lakem na nehty od S-he :)

To by asi bylo vše pro tentokrát :) Máte nějaký produkt vyzkoušený? Měli byste zájem o článek na téma mé sbírky vůní? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ta sada na manikůru vás vyšla jenom na 80 Kč? To néé! :D Já ji chci taky :( Hned jak jsem ji tam viděla, tak jsem si řekla: Jo, tohle chci! :D Ale byla tam asi za 300 Kč což je celkem dost...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten štětec vypadá dobře, ten můj hrozně pouští chlupy :/

    Ráda bych ti nabídla společné sledování blogu :) Já už jsem se přidala do pravidelných čtenářů :)

    http://mujerworld.blogspot.cz

    Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)