Paletka očních stínu Iconic Elements od Makeup Revolution

by - 8:23

Tuto paletku mám už docela dlouho, takže je čas na recenzi, protože jsem ji stihla opravdu důkladně vyzkoušet. :)


Značka Makeup Revolution nabízí hned několik stejně vypadajících paletek. Tato je v odstínu Iconic Elements a je jedinečná kvůli tomu, že obsahuje všechny matné stíny a jen 1 lesklý. 

Paletka je vyrobená z docela pevného plastu a myslím si, že by se jen tak nerozbila. Když je nová, tak má přes otevírání ještě nálepku, aby se sama neotevřela, což je fajn, akorát že ta nálepka nejde tak úplně sundat a mám tam po ní doteď lepidlo. A pak se paletka ještě trochu hůř otevírá, ale po nějakém čase to jde dobře. 

Jak už jsem psala nahoře, paletka má 12 stínů, 11 z nich je matných a jen 1 je lesklý. Samotná paletka by mi asi na líčení nestačila, vždycky k ní sahám ještě po jiné paletce nebo jiných lesklých stínech, protože se mi jen matné stíny nelíbí. Tuhle paletku jsem chtěla hlavně kvůlitěm matným stínům, protože je používám do záhybu oka a líbí se mi, jakou škálu mi paletka nabízí. 

Teď už se vrhneme na jednotlivé odstíny. Nebudu je popisovat zvlášť, protože vlastnosti mají docela stejné. Všechny matné stíny bohužel trochu více práší, takže mám paletku pořád zaprášenou. Od matných stínů se to dá tak nějak očekávat a při nanášení na víčko je akorát třeba štětec párkrát oklepat a je to v pohodě. Stíny nejsou pigmentované úplně nejvíce na světě, ale to je tím, že jsou matné. Pigmentace je taková střední, takže se s nimi dobře pracuje a na víčku jdou hezky vidět. Na fotkách odstínů se mi zdá, že vypadají méně pigmentované než reálně jsou. Jediný lesklý stín má jinou konzistenci, je více pigmentovaný a nepráší tak moc. 

Stíny jsou nafocené v pořadí zleva doprava. 

Paletka má 14 gramů a prodává se asi za 200,-. V nabídce je v několika variantách a určitě bych ji mohla doporučit. Sahám po ni moc ráda, i když se určitě najdou nějaké lepší oční stíny třeba od dražších značek, ale s těmi nemám zkušenosti. S paletkou bych si nevystačila jen tak, raději po ní sahám v kombinaci s jinou paletkou, která obsahuje lesklé nebo třpytivé stíny.

Máte s paletkou zkušenost? Vlastníte nějakou paletku od Makeup Revolution? Jaká je vaše nejoblíbenější paletka očních stínů vůbec? A naopak, která paletka vám absolutně nesedla? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Jak jsem si kupovala beauty truhlu od této značky, tak paletek tam bylo 6 a používám je ráda. Akorát 2 paletky mají hodně veselé a barevné složení, které zase tak často nevyužiju, tak přemýšlím, že je nabídnu na vinted :). Tato má hezké odstíny, ale přijdou mi hodně podobné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehce podobné si jsou, ale to mi vůbec nevadí. Můj problém u většiny paletek je, že nejdříve spotřebuju stín do záhybu, takže ho pak můžu nahrazovat stíny z této paletky. :)

      Vymazat
  2. Já má mdoma myslím Iconic 3 a jsem s ní spokojená, klidně bych si pořídila další, ale tahle matná mě moc nezaujala
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám žádnou jinou v tomto designu, mám akorát tu Run Boy Run. :) Matná je asi jen pro někoho, každopádně já ji potřebovala mít a jsem šťastná, že ji mám :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)