Suché šampony- Batiste a Syoss

by - 8:30

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat suché šampony, které aktuálně používám. Snažím se je nepoužívat denně, protože asi pro vlasy nebudou nejzdravější, ale sem tam je třeba po nich sáhnout. 
Suché šampony moc nestřídám, většinou sahám po těch od Batiste, protože mi přijdou nejlepší a bohužel dnešní článek to jen potvrdí. Takže začneme tím horším.

Suchý šampon pro rychle mastící se vlasy od Syoss
Obal šamponu se mi líbí, ta matná černá vypadá hezky a zelené nápisy ji hezky oživí. Najdeme tam klasické popisy jaké jsou u většiny kosmetických produktů. Z druhé strany jsou taktéž popisky a složení. 
Složení:
Šampon na vlasy mi nevyhovuje a to z několika důvodů. Vlasy hrozně zbělá a navíc je skoro neodmastí. Když ho mám na vlasech, tak mám pocit, že jsou extrémně vysušené a celkově takové nepříjemné na dotek. Opravdu mi nevyhovuje a přemýšlím, že tu trochu co mi v něm zbývá asi vyhodím, protože ho na vlasy už moc nechci dávat. 
Dávkuje se dobře a střička je úplně obyčejná. 

Suchý šampon má 200 ml a prodává se za 100,-. Já bych si ho opravdu nekoupila, za téměř stejnou cenu můžete mít mnohem lepší Batiste, takže spíše sáhněte po něm. Já tento vyhrála na stránkách Dm, takže jsem aspoň ráda, že jsem za něj ty peníze nevyhodila. 

Suchý šampon ve verzi Floral Essences od Batiste
Tenhle suchý šampon má mnohem hezčí obal, možná působí méně profesionálně, ale mi se hrozně líbí. Mám ráda barvičky a tenhle díky nim opravdu nejde přehlédnout. Na přední straně moc popisů nenajdete, jsou spíše na zadní straně. 

A taktéž je vzadu i složení.

Tenhle suchý šampon má opravdu krásnou vůni. Pokud ho na vlasy stříkáte z dálky, tak zanechá opravdu lehký bílý poprašek, který vždy nechám pár minutek působit a pak si ho vyčešu z vlasů a promnu si je ručníkem. Vlasy krásně odmastí a tento efekt vydrží do konce dne. Na vlasech pak jde lehce cítit, ale není to nic nepříjemného a ve vlasech mi to nevadí. Objem mi dodá, ale jen na chvíli. Mám hodně jemné vlasy, takže mi ani tady objem nedrží. 
Dávkování je opět klasické a vyhovuje mi. 

Šampon bych určitě mohla doporučit a zase bych si ho koupila znova. Příště si vyberu zase jinou variantu, protože je ráda střídám. Má 200 ml a prodává se většinou za cenu přes 120,-, já je ale objevila na jedné stránce ani ne za 100,-. O tomto tipu si můžete přečíst tady

Používáte suché šampony? Taky tak máte rády ty od Batiste? Jaká je vaše nejoblíbenější verze? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Když už suchý šampon, tak jedině ty od Batiste, fungují a navíc krásně voní. Teď zrovna mám verzi Tropical. A chci si koupit Marrakech a Sweetie:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma tu Sweetie a ta vůně je boží :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)