Giveaway o kosmetický balíček- AKTUÁLNÍ!

by - 8:00

Říkala jsem si, že bych zase po 3/4 roce mohla uspořádat nějakou soutěž. Dala jsem do kupy pár produktů, tak snad vám udělají radost. :) Produkty jsem sama kupovala, nikdo mi je do soutěže nevěnoval, takže se nedivte, že to není 5 kg balíček. 


V soutěži můžete vyhrát tyto produkty:
- Timotei kondicionér na vlasy pro objem (200 ml)
- Balea expresní péče na vlasy (20 ml)
- Avon sprej pro tepelnou ochranu vlasů (100 ml)
- Dove sprchový gel s pistácií (250 ml)
- Dermacol oční linky a stíny v jednom v odstínu 06- nejsou na fotce, zapomněla jsem na ně, ale v balíčku budou (ukazovala jsem je tady, je z nich akorát sundaná originální fólie)

A taky plno vzorečků:
- Avon
- Max Factor
- Dermacol
-La Roche Posay


Podmínky účasti: 
1) Odebírat můj blog v pravém sloupci nahoře.
2) Napsat pod tento příspěvek komentář, ve kterém bude Váš email, na který vám můžu napsat v případě výhry a také odpověď na tuto otázku-  Co vám v poslední době vyčarovalo úsměv na tváři? :)
3) Každý může napsat pouze 1 komentář. Pokud byste chtěli napsat 2 komentáře a zvýšit tak pravděpodobnost své výhry, tak musíte dát like na mou facebokovou stránku- odkaz.

KDO NESPLNÍ PODMÍNKY, NEMŮŽE VYHRÁT. BUDU TO KONTROLOVAT! :)
Výherce bude 1 a vyberu ho náhodně pomocí stránky random.org . Soutěž nechám běžet od dnešního dne do 19.3 (takže 3 týdny)  a vítěze vyhlásím na svém facebooku a zároveň mu napíšu email. Vítěz bude mít týden čas (tj. do 26.3), aby se mi ozval, jinak vyberu nového výherce. 

Hodně štěstí! :)

You May Also Like

21 komentářů

  1. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Na FB tě sleduji jako Hanča Číča Blažková. Radost mi udělal hráčský večer s mými přáteli, který včera proběhl, i moji milí studenti, se kterými jsem strávila nyní 10 dnů v Lotyšsku:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. komentář za FB:
    Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Na FB tě sleduji jako Hanča Číča Blažková. Radost mi udělal hráčský večer s mými přáteli, který včera proběhl, i moji milí studenti, se kterými jsem strávila nyní 10 dnů v Lotyšsku:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Peťuška
    mne v poslednej dobe úsmev vyčarovalo počasie, už sa teším na jar, kedy bude teplejšie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  4. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Vcera mi udelalo radost to, ze jsem si poradne zacvicila :)
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. gfc nikola benková
    n.princess@azet.sk
    určite to že so dostala novu kozmetiku :D to mi vyčaruje usmev vždy hahahah

    OdpovědětVymazat
  8. Sledujem ako Janka Bianka
    e-mail: biankacosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Karolína Brázdilová
    email: karolbrazdilova@seznam.cz
    V této době mi největší radost udělalo narození brášky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    největší radost mi v poslední době neudělalo téměř nic.... jelikož mám jakési blbé období :/ ale užila jsme si oslavu svého kamaráda ♥

    OdpovědětVymazat
  11. FB - Kikina Kristýna Košuličová

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, mně za poslední dobu zvedlo náladu procházení fotek z podniknutých výletů v minulém roce :-). GFC: Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduju jako Veru life :) úsměv na tváři mi vykouzlila kytice tulipánů
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Barbora Červenková
    mě teď dělá radost to, že sousedi naproti mají novou kočku, která se vždy válí na okně :D takže když jdu pohladit naše dva mourky, špičkujeme z bytu, jestli vidí kámošku naproti :)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji přes GFC jako va.lucinka :)
    email va.lucinka@seznam.cz
    V poslední době mi vyčaroval úsměv na tváři můj přítel, když mi vyznal lásku a že si beze mě nedokáže život už představit :) V dubnu budeme slavit 6 let spolu a musím říct, že čím déle spolu jsme tím víc ho miluji :)
    Přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  19. Na FB sleduji jako Lucie Václavíková
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jako ten balíček vypadá fakt moc pěkně, ten se mi hodně líbí. :) Protože kdyby si tohle šel člověk koupit jen tak sám od sebe, tak by se pokladní kotoučky jenom protáčely a dala bych za to spoustu peněz. :) Za mě fakt teda v pohodě. Jasně, prošvihla jsem to. Ale mám ráda, když tohle někdo dělá. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)