Mix 3 tělových produktů- Avon a Yves Rocher

by - 7:30

Ahoj! Jsem tu asi zas po týdnu, ale tentokrát to mělo trochu jiný důvod. Uhádnete jaký? No jasně, nový design! Blog se mi takhle mnohem více líbí, vypadá moderněji a celkově prostě lépe. Co myslíte vy? :)
V dnešním článku bych vám chtěla ukázat 3 produkty na tělo, které právě používám a mám je už dostatečně vyzkoušené.  


Avon tělové mléko Luck
 
Tělové mléko patří k parfému, který také vlastním. Jejich vůně je dá se říct totožná, ale myslím si, že to nebude pro každého, protože je hodně výrazná a hodně sladká. Kromě té vůně se mi moc líbí i samotný obal mléka, vypadá elegantně a žensky. Mléko není moc hutné a hydratace není úplně nejlepší, ale na normální pokožku bude bez problému sedět.

Popisy na obale a složení: 

Mléko má v tubičce 150 ml, ale přijde mi, že se docela rychle spotřebovává. To ale může být i tím, že teď v zimě mám pokožku hodně vysušenou a krémů používám hodně. Toto balení se prodává asi za 150,-, je určitě lepší si počkat na slevu anebo si ho pořídit rovnou v sadě, jako jsem měla já. Moje sada obsahovala plné balení parfému a pak tělový sprej. 


Avon tělový peeling s jogurtem

Do peelingu jsem se zamilovala jen co jsem viděla ten obal. Musím mít všechno, co je s ovocem anebo to má aspoň ovoce na obale. Takže peeling byl jasná volba, protože už takhle mě moc zaujal. Čekala jsem, že bude mít nějakou super ovocnou vůni, což nemá, ale voní hezky. Mám s ním akorát problém, že při nanášení na tělo se vůně nějak změní a opět cítím zvratky. Takže příště bych po něm nesáhla už jen kvůli vůni. Jinak co se týče konzistence, tak ta je krémová a obsahuje malé a velké částečky. Malé kůži obrousí, ale nejsou to ty nejdrsnější částečky, jaké jsem kdy měla, takže obroušení kůže je spíše nižší. Velké částečky nedělají nic, nejsou vůbec drsné a prostě je pak smývám do odpadu.

Popisy na obale a složení:


Takže peeling není úplně špatný, vadí mi na něm změna vůně při nanášení na tělo a také není moc drsný, takže obrousí jen lehce. V tubě je 150 ml a spotřebovávám ho docela rychle, abych řekla pravdu. Jeho plná cena je zhruba 150,-, takže se určitě vyplatí počkat na slevu.

Yves Rocher tělový krém s kokosem

Původně jsem si myslela, že se jedná o hutné tělové máslo, ale až při prvním použití jsem zjistila, že je to tělový krém. Myslela jsem si to podle toho obalu, protože některé značky do takových dóz dávají právě hutné produkty, co by z lahvičky asi nešly dostat. Každopádně to mě neodradilo od zkoušení a ta krásná vůně mě ještě více navnadila.


Jak už jsem psala, je to krém takže konzistence je spíše řidší krémová, připomíná mi třeba pudink. Na tělo se nanáší dobře, jde hezky rozmazat a nedělá šmouhy. Vstřebává se docela rychle a je super, že pokožka po použití není umaštěná. S hydratací jsem spokojená, ikdyž je pravda, že to není super mega hydratační produkt, ale spíše takový průměr.


Složení:

S krémem jsem spokojená a co se týče vlastností, klidně bych si ho pořídila znovu. Co se týče ceny, tak asi ne, protože Yves Rocher bude mít u podobných produktů určitě vyšší cenu. Snažila jsem se ji dohledat na internetu, ale nenašla jsem, tak teď nevím, zda se dá pořád sehnat.

Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaký typ produktů používáte nejraději na hydratování pokožky těla (olej, hutné máslo, tělové mléko...)? Je nějaká položka ve složení, které se snažíte u mazadel vyhýbat? :)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Ten peeling od Avonu jsem si kupovala v celé sadě, mně voněl hezky i po aplikaci, nepřišlo mi, že by měnil vůni. A měla jsem i tělové mléko Luck, úplně jsem se zamilovala do parfému ze stejné řady, mohla bych se s ním vonět pořád:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se divím, mě přijde, že se vůně změní :( A vůně Luck je taky moje oblíbená :)

      Vymazat
  2. Ten peeling jsem zkoušela u babičky a měl užasnou vůní :-) I tělové mléko je božské! doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Avon Luck je pro mě boží vůně, ale je pravda, že častokrát ty krémy přikládané k vůním nejsou žádná pecka :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tělový krém Luck mám od loňských Vánoc z akčního letáku Avon. Kupovala jsem v sadě - voňavka, deodorant a tenhle krém. Já ty krémy od Avonu už pomalu ani nepoužívám, ale na tenhle nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)