Recenze produktů z eshopu lilibela.cz :)

by - 17:14

Této recenzi předcházel článek o rozbalování balíčku ze stránky lilibela.cz. O rozbalování si můžete přečíst tady. V té době jsem produkty neměla ještě vyzkoušené pořádně, takže jsem je až do teď testovala, abych si byla jistá. Věci jsem od eshopu nedostala, ale koupila si je, dostala jsem jako dárek k nákupu akorát oční stín a ještě jeden produkt, který najdete na konci článku.


Začneme dekorativní kosmetikou, nejprve tu mám 2 kousky na oči a 1 na pleť. 
Jordana vysouvací tužka na oči (odstín 03 Brown Stone)-  tuhle tužku jsem nijak nepotřebovala, spíše mě zlákala díky ceně. Stála totiž jen 25,-. Myslela jsem si, že ji budu používat jako oční linku, ale bohužel jsem z ní spíše zklamaná. Nedokáže totiž pořádně zaschnout, díky tomu nedrží a rozmazává se. Jediný způsob, jak se jí dá použít je jako oční linku (a tu zafixovat ještě stínem), ale na to mi moc nevyhovuje ten aplikátor. Myslím si, že ji asi pošlu dál. Na eshopu se už nedá sehnat. 
Jordana voděodolný linkovač (odstín 09 Silver Craze)- naopak z tohoto produktu jsem hotová. Linky jsem si už po prvním vyzkoušení zamilovala a naše láska trvá pořád. Pokaždé, když je mám na očích tak mi je někdo chválí a prostě jsou boží. Štěteček pro aplikaci mi vyhovuje, dá se s ním precizně kreslit. Barva je krásně pigmentovaná a ten lesk, to je něco! O kousek níže je swatch a v realitě vypadají ještě více božsky. Na víčku nádherně drží celý den, akorát si nesmíte místo, kde je linka nijak drbat, protože byste si ji mohli sundat. Voděodolnost jsem nezkoušela, ale i tak linky miluju. Je taky super, že pokud je dávám přes oční stíny, tak se na ně ty stíny nijak nelepí a pořád krásně kreslí. No a co je nejlepší? Vyšly mě jen na 24,-! Hledala jsem je ještě na eshopu a zjistila jsem, že jsou ve výprodeji za 19,-, odkaz tady
Jordana bronzer (odstín 02 Golden Bronze)- bronzer jsem tou dobou zrovna sháněla a tak jsem si řekla, že ho zkusím. Navíc byl v nabídce jen za 49,-, což mi přišlo fajn. Hned na první pohled mě vyděsila ta barva, protože je hodně do oranžova a teplá. Pokud se nanáší hodně opatrně, tak to na tvářích není tolik vidět. Co by ale někomu mohlo vadit je obrovské množství třpytek, které jde vidět i na tváři. Já ho použila asi tak 15x, abych ho vyzkoušela, ale už ho používat nebudu a nechám si ho na léto. Takže můj názor na něj je takový neutrální, úplně mě nenadchnul, ale zároveň to není propadák. Jo a má 7,4 gramů a na eshopu ho právě mají za 39,- (odkaz).

Popisy na obale:

Swatche:

S dekorativní kosmetikou budeme pokračovat, objednala jsem si i několik očních stínů od Estyle. 3 z nich jsem si koupila sama a 1 mi vybrala paní Julie a poslala jako dárek. 
Oční stín Wet and Dry odstín 10 Camel- oční stín mě zaujal hned na první pohled a jeho cena byla taky hodně příjemná, protože mě vyšel na 29,-. Odstín je na víčku opravdu hezký a podle mě ho stačí dát samotný a udělá krásný efekt. Je to střední studená hnědá, která se třpytí. Obecně všechny stíny, co tady mám jsou super, mají nádhernou pigmentaci, moc nepráší, na víčku vypadají hezky a s bází pod stíny mi vydrží celý den (tj. cca 10 hodin).  
Oční stín Matt Touch v odstínu 05 Midnight Black- tento stín jsem si pořídila na tvoření linek. Sice jsem ho nutně nepotřebovala, ale byl taky za 29,-, takže jsem si ho koupila. Má odlišnou konzistenci než ty ostatní stíny, připomíná mi na dotek třeba suchý pastel. Trochu více práší, ale oklepání štětce to vyřeší. Pigmentace je úplně mega, té nemám absolutně co vytknout. Stín používám pouze na tvoření linky a na to mi opravdu vyhovuje. 
Oční stín Wet and Dry v odstínu 02 Mossy Green- u stínu opět platí, krásná pigmentace, super výdrž, prostě všechno co je u toho hnědého stínu. Odstínově je to krásná studená mint barva se stříbrným leskem. Samotný se mi na víčku moc nelíbí, k tomu jak jsem bledá vypadá tak nějak mrtvolně. Ale úplně boží je v kombinaci se šedým stínem. Stál pouhých 19,-, aktuálně je na eshopu za 14,- (tady).
Oční stín Wet and Dry v odstínu 04 Magic Pink- tahle barva je naprosto boží. Takhle v obale to vypadá jako nudná studená růžová, ale na víčku je fakt krásná. V obale to vypadá, že má takový docela nudný stříbrný odlesk, ale reálně z některých úhlům hází krásný růžový odlesk, který vypadá úžasně hlavně na středu víčka. Právě tento stín jsem dostala a na eshopu je aktuálně za 14,- (tady).

Odstíny:

Pigmentace:

Popisy na obale:

V mojí objednávce byl i jeden produkt na vlasy. V té době se mi hrozně začaly mastit vlasy a nejspíš to bylo v důsledku působení tvrdé vody. Po prázdninách jsem se totiž přestěhovala do velkého města a cca po 2 měsících od té doby se mi více začaly mastit vlasy. 
Natura Siberica šampon objem a rovnováha pro mastné vlasy- nejprve jsem ze šamponu byla hodně nadšená, protože mi mytí vlasů oddálil o 1 den, ale pak mě zase zklamal. Používala jsem ho při každém mytí a díky tomu mi začal vysušovat pokožku hlavy. Neměla jsem přímo lupy, ale spíše mě pokožka svědila. Takže jsem zjistila, že nejlepší způsob použití je třeba 1x za 1 nebo 2 týdny a střídám ho s jiným šamponem. Díky tomu efekt pak už není tak velký. Navíc jsem nedávno vysadila antikoncepci a začíná se to projevovat na mých vlasech, protože se více mastí a tomu bohužel ani tento šampon nepomůže. Takže jsem docela na vážkách a nevím, co si o něm myslet. Navíc tohle balení 400 ml stojí 200,-. Co mu musím ale nechat je krásná bylinková vůně, ta se mi líbí opravdu hodně. Odkaz na eshopu je tady

Popis na obale:

Složení:

Dávkování a konzistence:

A úplně poslední produkt jsem si nechala na konec článku. Je to štětec na pudr od značky Real Techniques. Štětec jsem si vybrala jako dárek k nákupu. A proč jsem si vybrala zrovna ten? Nikdy jsem nevyzkoušela žádný dražší štětec a už vůbec ne od značky Real Techniques. Přišel i ve vlastní krabičce.

Štětiny jsou syntetické, oranžová část je z nějakého kovu a černá část je pogumovaná a díky tomu se dobře drží. Štětec není úplně nejhustší, ale na pudr mi to vyhovuje. Podívejte se sami na fotky. 

Štětec jsem zkoušela na kompaktní i sypké pudry, ale abych řekla pravdu, raději ho mám na kompaktní pudry. Nanášení je tak lepší a celkově se mi pudr lépe nabírá. Na pleti je příjemný, nijak nepíchá ani neškrábe. Vím, že by se pudr měl pro lepší efekt zatlačovat do pleti, ale s tímto štětcem je podle mě lepší pleť přejíždět.

Horní část štětce je vypoulená a zaoblená, takže se mi s ním dobře pudruje kolem nosu nebo třeba pod očima. 

Štětec bych doporučit mohla, je opravdu super a sahám po něm ráda. Na eshopu už bohužel v nabídce není, ale předtím tam byl za 369,-. 

Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaká věc se vám v poslední době podařila sehnat za nějakou super cenu a  zároveň vás ta věc hrozně překvapila? :) Jaké štětce na líčení vy používáte?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ani s jedním produktem nemám zkušenost, ale na lilibela jsem nakupovala a byla jsem spokojená. A Naturu Sibericu mám v merku už dlouho.
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ti přišel balíček tak krásně zabalený? :) Já od Natura Siberica nikdy nic neměla, toto byl můj první produkt.

      Vymazat
  2. Děkuji moc za suprovou recenzi všech těchto produktů, určitě nějaký z nich vyzkouším :-) Jinak, já jsem si také nedávno vyzkoušela otevřít svůj vlastní eshop a chtěla jsem si vytvořit newsletter , ale vůbec jsem nevěděla jak na to... Naštěstí na internetu už je veliká spousta návodů, takže jsem to vyřešila docela snadno :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)