2 nekosmetické věci z poštovnézdarma.cz

by - 9:00

S touto stránku už spolupracuju docela dlouhou dobu a dnes bych vám chtěla ukázat 2 další kousky, které mi odtamtud přišly. Nebudu lhát, když řeknu, že už mě ta spolupráce tolik nebaví. Nabídka produktů už není tak dobrá, takže nevím, jak dlouho spolupráce bude trvat. 
Tentokrát jsem si vybrala rukavici pro tepelnou ochranu a pak obleček pro našeho pejska, ten se ale k mému blogu tak úplně nehodí, takže ho necháme na konec článku. 

Rukavice pro tepelnou ochranu

Tuhle rukavici určitě znáte a možná i vlastníte. Je to pomůcka při tepelné úpravě vlasů, nejčastěji používána v kombinaci s kulmou. Já takovou rukavici měla přímo u kulmy, ale už je tak trochu jetá a potřebovala nahradit. Tahle rukavice mi přijde hodně podobná, až na to, že má lepší izolaci od tepla. Může to být způsobeno i tím, že ta moje původní už má nějaký ten rok. 


Rukavice mi na ruce hezky sedí, materiál je příjemný a nijak neomezuje hybnost. Před teplem opravdu dokáže ochránit, takže pro ti ní absolutně nic nemám. Lépe řečeno rukavice opravdu slouží jako ochrana před nažhavenou kulmu, které se při točení vlasů můžete nechtěně dotknout. O několik sekund déle neucítíte na kůži tu teplotu, takže předejdete spáleninám. Rukavici na stránce nabízí za 85,-, což není špatná cena. Konkrétní odkaz na rukavici je tady


Obleček pro pejska
Tento obleček jsem chtěla vzít pro naši fenku na focení na Štědrý den. Bohužel obleček dorazil až po Vánocích a ještě k tomu je jí malinký. Na stránce psali, že je i pro střední psy, což podle mě ta naše je, ale neobleče ho. 
Obleček je krásně zpracovaný, nikdy nic netrčí. Má hrozně krásný materiál, je to jako plyšáček, takže jsem z něj byla hned nadšená. 
Na zádech má otvor pro prostrčení vodítka a na zádech roztomilé srdíčko. Má i kapuci, která má roztomilá ouška. 
Obleček jsem chtěla vybrat podle rozměrů, ale ty vůbec neseděly s těmi v tabulkách (respektive něco bylo více a něco méně), takže jsem to prostě zkusila a vybrala tu největší velikost. Bohužel ani velikost XL nestačila. Plnou cenu mají 395,- a aktuálně je ve slevě za 199,-. Můžete se na něj podívat tady

To by bylo pro dnešek vše a příští článek bude opět kosmetický. Ale docela jsem přemýšlela nad tím, že bych na blogu mohla možná ukázat i nějakou drogerii, co používám na úklid domácnosti anebo nějaké články s oblečením. Co si o tom myslíte? :) 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Škoda, že je ten obleček malý. Jinak jsem pro, ráda si přečtu i o drogerii určenou na úklid. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to taky zdá fajn, akorát v tom ještě nejsem tak úplně zběhlá, sama se naplno o úklid domácnosti starám teprve půl roku :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)