Týden ve vaně #1 - Pěny do koupele od Cien a Oriflame

by - 8:30

Nashromáždilo se mi tu hned několik produktů do koupele, takže mě napadlo, že bych jejich recenze mohla dát v průběhu jednoho týdne a přijít tak se sérií TÝDEN VE VANĚ.  Mám tu celkově 4 pěny do koupele a 2 soli, tak bych vám je chtěla ukázat. Dnes začneme 2 pěnami do koupele a to od značky Cien a Oriflame.


Pěna do koupele s vůní sladkého pomeranče od Cien
Tuhle pěnu jsem si koupila z toho důvodu, že se mi zdála hrozně levná na to množství, které lahvička obsahuje. Má totiž 1 litr a stála pouhých 40,-. Měli na výběr asi 3 vůně, ale ta pomerančová mi byla nejvíce sympatická. Voní opravdu hezky, i když to podle mě není typická pomerančová vůně. Její konzistence je spíše tekutější, ale to mi vyhovovalo, protože jsem ji z lahvičky nemusela nějak složitě dolovat a dobře vytékala. Díky tomu jsem ji pak spotřebovala do poslední kapky, což je super. :)
Já jsem zvyklá pěny dávat do vany docela dost, mám ráda bohatou pěnu a i přesto jsem tuhle pěnu měla na docela dlouhou dobu. Hodně mě překvapilo, že pěna která se ve vaně vytvořila hodně dobře držela a i při vypouštění vody tam pořád byla. 
Nápisy na obale:

Složení:

S pěnou do koupele jsem byla spokojená a v budoucnu si asi koupím další. Nečekejte od ní žádný obrovský efekt kromě bublinek, protože vodu skoro vůbec nezabarví (ale já si stejně vždycky dávám do vody i sůl) a jen lehce provoní. Já jsem hlavně byla ráda, že mi nevysušovala pokožku, takže bych si ji koupila znova. Její cena je taky moc příjemná vzhledem k obrovskému balení, takže ji doporučuju aspoň jednou vyzkoušet. :)


Pěna do koupele Delicious moments od Oriflame
Mám zafixované, že pěna do koupele měla mít vůni borůvek, ale nikde na obale jsem to nenašla. Každopádně voněla opravdu skvěle, hodně sladce, spíše jako žvýkačky. Přišlo mi, že vanu více provoněla než ta pěna od Cien, ale jinak si byly hodně podobné. Ještě mi trochu přišlo, že jsem ji potřebovala na 1 vanu větší množství než té Cien, aby udělala tu bohatou pěnu, co mám ráda. Opět bych u ní chtěla vyzdvihnout, že nevysušovala pokožku. Její konzistence byla trochu hustší, takže se z lahvičky hůř dostávala ven. 

Popisy na obale a složení:

S pěnou jsem byla spokojená a klidně bych ji někdy zase měla. Akorát si nejsem jistá tím, jestli si ji sama koupím, když vím, že za nižší cenu se dá sehnat pěna na podobné úrovni (viz. Cien nahoře). Má 750 ml a cena podle mě mohla být tak kolem 100,-, ale nejsem si tím úplně jistá, protože jsme ji s přítelem dostali. 

Používáte pěny do koupele? Jaká je vaše nejoblíbenější? :) Máte zkušenost s těmito?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tak ráda bych si dávala pěny do vany, ale problém je, že nemám vanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to asi nebudeš nadšená z článků v budoucím týdnu :D

      Vymazat
  2. S těmito zkušenost nemám, pěny do koupele používám hodně, hlavně teď v zimě a nejčastěji kupuji ty od Avonu a Balei. Ta pěna od Cien vypadá dobře, mám ráda sprchové gely téhle značky, tak bych ji taky mohla vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon pěny jsou super, hlavně ty vůně mají boží! Pěnu od Cien fakt doporučuju, ta cena je bomba :)

      Vymazat
  3. Já jsem si teď velmi oblíbila pěnu do koupele Balea s vůní brusinky a makadamiového ořechu a je to božská svěží, ale lehce ostrá vůně :-) Určitě doporučuji očuchat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si koupila Baleu, ale moc nadšená z ní nejsem. Určitě je mnohem lepší Cien, ale více za pár dní v článku. :)

      Vymazat
  4. Jak teď lituji, že jsem souhlasila jen se sprchovým koutem. Teď bych si taky dopřála vanu plnou bublinek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to ráda užívám hlavně před zkouškou, relax jako blázen :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)