Brandnoozbox ČERVEN 2016 :)

by - 8:15

Díky tomu, že jsem neměla čas na psaní článků, tak jsem nenapsala článek o dalším Brandnoozboxu. Tak se na něj podíváme až dnes. :)
Opět budu produkty brát v tom pořadí, ve kterém byly představeny v dopise.
Chupa Chups žvýkačky Fun Berries- žvýkačky jsou primárně určený pro děti, ale to vůbec nevadí. Hrozně sladce voní a ještě lépe chutnají! Moc se mi líbí i proto, že se z nich hrozně dobře dělají bubliny. V balení je 6 ks žvýkaček a stojí 11,-.

Strongbow cider dark fruit-  cidery mám moc ráda a tento vypadá obzvlášť lákavě. Ještě jsem ho nezkoušela, ale myslím, že bude super :) Plechovka o obsahu 0,4 litru stojí 20,-.

Ahmad tea ledové čaje- podobný čaj už byl v boxu i loni a byl fajn. Je to možná trochu zbytečná věc, ale nijak mi nevadí. Příchuti má lákavé, takže se na ně těším. V boxu byly 3 pytlíky čaje, ale plné balení stojí 80,-.

Bonico dijonská hořčice- opět se v boxu objevila hořčice, ale to mi nevadí. Mám ráda klasickou i tu dijonskou, takže jsem ráda, že v boxu byla. Sklenička této hořčice o 135g stojí 29,-.

Vest solené tyčinky- tyčinky jsou také super produkt. Mám je moc ráda a navíc se hodí je mít vždycky doma, třeba kdyby přišla návštěva. Tyto mi trochu připomínají obalem dětství, mám takový pocit, že je vždycky kupovala moje babička :) I v dopise se píše, že je vydali ve speciálním retro obalu z roku 1996. 150g tyčinek stojí 20,-.

Fidorka kávová- Fidorky mám moc ráda! Moje nejoblíbenější je ta kokosová, ale myslím si, že tato kávová bude taky super, protože kafe miluju. A navíc má sladký obal! 30g stojí 11,-.

Haribo Fizz Miami želatinové kyselé pásky- v boxu byly 2 balení těchto pásky a jsou výborné! Podobné sladkosti mám moc ráda, takže mě opravdu potěšily. V boxu byly menší 30g balení. Plné balení má 85 g a stojí 20,-.

Jupí šťáva Mojito- na tuhle šťávu jsem byla obzvlášť zvědavá a je výborná! Je skvělá jen s vodou, ale pokud to toho ještě hodíte pár lístků čerstvé máty, tak je to naprosto dokonalé. Nečekala jsem, že zrovna meloun a máta bude tak dobrý. Láhev má 0,7l a stojí 57,-.

Dr. Oetker zlatý klas- tento produkt slouží na přípravu krémů a náplní. Já sama ho asi nevyužiju, ale moje mamka při pečení určitě. :) 40 g stojí 9,-.

Noli sušené droždí- droždí je pro mě stejný případ jako zlatý klas. Sama ho nepoužiju, ale mamka určitě ano. 7 g stojí 5,-.

Bittersweet cola- nikdy jsem ji neměla, takže nevím, co od ní čekat. Ale ráda ji ochutnám. :) Stojí kolem 30,-.

Babiččina volba hladká mouka na kynuté těsto- sama ji nevyužiju, ale moje mamka určitě při pečení ano. Takže ani tento produkt mi nevadí. :) Balení má 1kg a stojí 24,-.

Bebe dobré ráno Na měkko- prý je to dobré, ale mě to moc neláká. Klasické bebe sušenky mám ráda, ale tohle mě opravdu nechává chladnou. 50g stojí 11,-.



Pokud by vás box zaujal, tady si ho můžete objednat. Stojí buď 299,-, 279,- anebo 249,- (záleží na "programu", který zvolíte při objednání). Tyto ceny jsou už bez poštovného a vždy v balíčku najdete 8 až 10 produktů.
Já box kupovala, ale za sníženou cenu pro blogerky.

Co říkáte na obsah tohoto boxu? Já jsem spokojená, co si myslíte vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Určitě se podělte do komentářů :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tento box sa mi veľmi páči, najlepšie vyzerá ten nový sirup od Jupí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je fakt vynikající! Mému příteli bohužel nechutná, ale jinak ho doma milujeme všichni :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)