Spotřebováno za ČERVEN :)

by - 20:27

Dnes si po dlouhé době dáme zase článek. Bohužel mám teď málo času, ale budu se snažit psát, co nejvíce :) Připravila jsem si pro vás článek se spotřebovanými produkty za měsíc červen. Není jich nijak moc, ale ani úplně málo, takže jsem se spotřebou spokojená. 

Vlasy
Yves Rocher šampon pro objem vlasů (recenze)- šampony od Yves Rocher jsem si fakt oblíbila a tento nebyl výjimkou. Byl určený pro objem vlasů a ten opravdu trochu dodal. Hlavně se mi na něm líbila bylinková vůně, pak také to, že vlasy zbytečně nemastil a nezatěžoval. Navíc je bez silikonů, což mám u šamponů raději. V tubě bylo 300 ml a kupovala jsem ho asi za 100,-. Určitě po něm sáhnu i někdy v budoucnu :)

Batiste suchý šampon Blush (recenze)- suché šampony od Batiste mám moc ráda a tento mi také vyhovoval. Nemám mu co vytknout a určitě si pořídím i další balení. Vlasy hezky odmastí, dodá objem, ale ten mi nevydrží moc dlouho, protože mám opravdu jemné vlasy. Na vlasech nenechává bílý povlak a hezky je provoní, opravdu doporučuji. :) Měl 200 ml a kupovala jsem ho v Douglasu za 130,-. 

Loreal sunkiss jelly- myslím si, že jste o tomto produktu už určitě mohly slyšet minimálně u několika blogerek, protože Loreal s nimi navázal spolupráci. Je to gel, který se nanáší na suché vlasy, poté se musí nechat působit na sluníčko nebo vyfénovat a on zesvětlí vlasy. Tento gel jsem si koupila se ségrou dohromady, ale tím, že má hrozně dlouhé vlasy, tak gelu spotřebovala mnohem více než já, ale i tak jsem ho sem zařadila. Vlasy mi opravdu zesvětlil. Teď mám vlasy po několika naneseních gelu a opravdu je vidět rozdíl. Gel vlasy zesvětluje postupně a nezdá se mi, že by je nějak ničil. Ale moje vlasy i běžně nemají tendenci se ničit a třepit. Po aplikaci gelu jsem si vždy při následujícím mytí dala raději i masku. Jo a gel moc hezky voní. Měla jsem ho v odstínu 02 a koupila jsem ho ve výprodeji jen za 30,-. 

Luna kopřivová vlasová voda- nevím, jestli to tak dělá i některá z vás, ale já si občas nanesu večer do vlasů nějakou bylinkovou vodu, abych jim dopřála péči. Tentokrát jsem zkusila tuto kopřivovou vodu, kterou jsem si přelila do střičky, aby se lépe nanášela. Ale s touto vodou mám problém, protože mě šíleným způsobem svědí na hlavě. Použila jsem ji jednou a nemám chuť to zkoušet znova, takže ji asi vyliju. 


Odličování, čištění a péče o pleť
Yves Rocher zklidňující micelární voda (recenze)- micelárka moc hezky voní- Používala jsem ji na odličování pleti a přejížděla jsem s ní i přes oči, abych se zbavila mastného povlaku z odličovače. Měla jsem s ní jediný problém a to bylo to, že zanechávala hrozně lepkavý pocit na pleti. V balení bylo 200 ml a toto balení se prodává za 240,-. Dá se sehnat určitě i levněji v akci, mi se podařilo ji sehnat za 160,-. 

Nivea micelární voda- micelární vody od Nivey mám moc ráda a klidně si koupím další. Hezky voní, dobře odličují a když s nimi přejedu přes oči, tak je nedráždí. Měla 200 ml a její cena se mohla pohybovat kolem 100,-.

Yves Rocher čistící pleťový gel- tenhle gel byl naprosto skvělý. Měl stejnou vůni jako pleťový krém a micelární voda ze stejné řady a ta se mi opravdu líbí. Na gelu bylo dále skvělé to, že vůbec nevysušoval pleť, ale přitom jsem měla pocit vyčištěné pleti. Přemýšlím o koupi plného balení :) Toto byla pouze miniaturka z cestovního setu péče o pleť. Měla 30 ml. 

Tělo, ruce, nohy
Carun přírodní sprchový gel (recenze)- sprchový gel vůbec nebyl špatný. Měl hodně zvláštní vůni, která mi nevadila, ale jinak to byl obyčejný sprcháč. Dostala jsem ho v rámci spolupráce s touto značkou a byla jsem moc zvědavá, zda se bude lišit od kvality klasicky z drogerie. Ale abych řekla pravdu, tak podle mě tam nebyl takový rozdíl. Díky tomu bych si ho nepořídila, protože jeho cena je 330,- za 200ml produktu. Možná, kdybych trpěla na nějaké kožní problémy, tak ano, ale zatím nemám důvod. Jo a jeho balení je hrozně na nic, víčko se špatně otevírá, takže jsem si ho musela přelít do jiné lahvičky. 

Yves Rocher tělové mléko s kandovaným pomerančem- tohle mléko naopak bylo skvělé. Každé léto mám takovou úchylku, že potřebuju mít tělové mléko s třpytkama. Hrozně se mi líbí, jak se pak třeba ruce nebo nohy třpytí na sluníčku. Letos jsem používala toto tělové mléko a byla jsem nadmíru spokojená. Krásně vonělo, dobře se rozmazávalo a vstřebávalo a ten efekt na pokožce byl super. :) Kupovala jsem ho přes vinted cca za 100,-, ale jeho plnou cenu nevím. Balení mělo 200 ml a určitě si příští zimu koupím nějaké produkty z jejich další limitky.

Balea push-up sérum- toto sérum, jak uý obrázek na obale napovídá, bylo určené na poprsí. Já ho tak nepoužívala, krouživými pohyby jsem ho zapracovávala na hýždě. Nikdy jsem ho nepoužívala pravidelně, takže nemůžu potvrdit nějaký push-up efekt, ale po nanesení byla pokožka taková osvěžená a vypnutá. Nevýhodou bylo, že sérum dělalo na pokožce lepkavý film. Kupovala jsem ho ve výprodeji cca za 90,-.

Balea miniatura krému na nohy- krém na nohy nebyl špatný, protože hezky voněl, dobře se rozmazával, rychle se vstřebával a jedinou výtku bych měla jen k hydrataci. Hydratační schopnost totiž byla docela nízká a na hodně zničené paty by nepomáhal vůbec. Měla jsem ho z adventního kalendáře Balea.

Dekorativní kosmetika
Catrice tekutý korektor Camouflage (recenze)- tento korektor je naprosto skvělý a už mám koupené další balení, což asi mluví za vše :) Krásně kryje, má super odstín, hezky drží a jako bonus má velmi příjemnou vůni. Měla jsem odstín 010 Porcelain. Nanáší se pomocí klasické houbičky, která je na pleti příjemná. V tubě bylo 5 ml produktu a jeho cena se pohybuje kolem 100,-.

Maybelline Affinitone korektor (recenze)- tento korektor mám také moc ráda a také je tak skvělý. Mám k němu ale jednu výtku a tou je odstín. U nás je dostupný pouze odstín 02 nebo 03, což je bohužel tmavší než bych potřebovala. Tuba má 7,5ml a prodává se za cenu okolo 120,-.

Vůně a tělové spreje
Avon toaletní voda Secret Fantasy Midnight- tuto toaletní vodu jsem dostala od mojí sestry, protože se jí ta vůně moc nelíbila. Mi se líbila a používala jsem ji ráda. Akorát její výdrž byla fakt špatná, po hodině už nešla z kůže vůbec cítit, takže jsem jí musela nanášet hodně, ale i tak efekt nebyl nejlepší. Její cenu si bohužel nevybavuju.



Ostatní a vzorečky

Vzorky:
Victoria Beauty pásek na černé tečky- mamka si koupila celé balení těchto pásků a já od ní jeden vyzkoušela. Nějaký efekt jsem viděla, protože po strhnutí na pásce byly nečistoty, takže bych si možná pásky zase někdy koupila. Ale vyzkoušela jsem teď jen jeden, takže o dlouhodobém efektu bohužel nic nevím.
Ziaja chladivý gel na nohy- vyšel mi zhruba na 2 nebo 3 použití a na chodidla jsem ho nanášela vždy večer po práci, abych jim ulevila od bolesti. Příjemně chladil, ale hydratace nebyla nic extra.

A co jste za poslední dobu spotřebovaly vy? Který produkt vám nejlépe uleví od bolesti chodidel po namáhavém dni v práci? Se kterým produktem máte zkušenost? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Sun Kiss Jelly je super, letní nutnost, ten efekt zesvětlených vlasů miluji:-) Korektor od Catrice taky můžu jen chválit, už pomalu dopotřebovávám druhé balení. A toaletku od Avonu jsem si teď objednávala, stála myslím 179Kč, voní mi hezky, ale souhlasím s mizernou výdrží, musím se vonět několikrát denně, tak mi asi dlouho nevydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit úplně se vším, co jsi napsala :) Ta voňavka mi vydržela možná tak měsíc a byla pryč. Hrozně rychle jsem ji spotřebovala :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)