Nákupy KVĚTEN + ČERVEN 2016 :)

by - 8:15

Dnes si dáme článek o mých kosmetických nákupech za květen a červen. Snažila jsem se toho nekupovat moc, protože se snažím šetřit, ale pořád tady mám dost kousků. Tak jdeme na ně :)
Jako vždy jsem v Avonu neodolala a musela si pořídit pár kousků. Úplně vlevo můžete vidět sadu v nové parfemaci, kterou Avon vydal. Jedná se o vůni kokosu a karamboly a je to opravdu boží! Tahle vůně je prostě dokonalá pro horké letní dny. :) Sada obsahuje sprchový gel (200 ml), tělový sprej (100ml) a tělové mléko (200ml). Tělový sprej už jsem začala používat a cca půlku lahvičky už mám spotřebovanou. Sice vůně dlouho nevydrží, ale i tak je hrozně příjemná a osvěžující. Dále jsem vyzkoušela i tělové mléko, které je také super. Má hrozně příjemnou vůni, lehce hydratuje a na pokožce je příjemné. Tato sada mě vyšla na 117,-.
Dále jsem si objednala další novinku a to hydratační pleťový sprej. Ten jsem ještě nezkoušela a bohužel si ani nepamatuji jeho cenu. 
A pak tu mám i něco od Oriflame. Koupila jsem si sadu péče o pleť a to jen kvůli těm vůním. Sada obsahuje pleťový gel s vůní melounu, pleťovou masku s vůní borůvek a klasický meruňkový peeling. Zatím jsem asi 2x vyzkoušela jen ten gel, takže nic moc nemůžu říct. Tato sada stála 100,- a každý produkt má 30ml. 

V Avonu jsem si dále objednala tuhle skvělou kosmetickou taštičku. Stála mě asi 100,- a jsem opravdu ráda, že ji mám. Je složená ze 2 taštiček. 1 je velká neprůhledná a druhá je menší průhledná. Využívám je teď pořád. Do velké taštičky dávám kosmetiku (krémy, makeup, pudr, linky, řasenku..) a do menší taštičky dávám všechny štětce a houbičky, protože ji lehce dokážu vyčistit. Pokud ji v katalogu uvidíte, určitě si ji pořiďte, je super :)


V letáku Tety drogerie jsem našla v akci antiperspiranty Adidas a hned jsem si 2 musela pořídit. Jeden je ve verzi Climacool a druhý Adipure. Ani jeden jsem ještě nevyzkoušela, ale doufám, že budou fajn. Každý mě vyšel na 60,-. 
V Tetě jsem si také pořídila slavný Sunkiss jelly zesvětlující gel na vlasy od Loreal. Použila jsem ho několikrát a vlasy mi opravdu zesvětlil. Bohužel jsem ale nevyfotila vlasy před a po používání. :( Našla jsem ho ve výprodeji za 30,-.
Tentokrát jsem se zastavila i v Dm a koupila si 2 věci. První věcí je paletka na obočí od Essence. Je super a moc jsem si ji oblíbila, určitě o ní napíšu časem článek :) Tato paletka stála 150,-. K ní jsem si koupila i dvoufázovou micelární vodu od Garnier. Má 400ml a stála 160,-. Chtěla jsem ji vyzkoušet používat na oči, abych ušetřila za klasické oční odličovače. 

A pak jsem také utrácela v Rossmannu. Koupila jsem si paletku očních stínů Run Boy Run od Makeup Revolution. Zpočátku jsem ji používala hodně, ale teď už ne tolik, protože do práce se nechci moc líčit a v práci teď trávím fakt hodně času. Paletku jsem sehnala ve slevě za pouhých 150,-, což se fakt vyplatilo! Také jsem si do košíku přihodila paletku na konturování od Gabrielly Salvete. Bronzer by mohl být trochu více studený a méně prášit, rozjasňovač mi vyhovuje, ale tvářenka se mi moc nelíbí, protože na mě má hrozně moc třpytek. Paletka stála 160,- a určitě o ní také budu psát recenzi. No a poslední věcí z Rossmannu je korektor Camouflage od Catrice. Zbožňuju ho, takže jsem si koupila další balení do zásoby. Stál kolem 100,-.
A poslední věcí na fotce je houbička, která mi přišla jako spolupráce se stránkou poštovné zdarma. Brzo na ni zveřejním článek, takže se o ní dozvíte více. 

Při objednání na stránce triola jsem jako dárek k nákupu dostala push-up krém na poprsí od Dermacolu. Nepoužívám ho takto, ale mažu ho na hýždě. Nepoužívám ho pravidelně, takže zatím nevidím výsledek. 
Dělala jsem objednávku i na dekorativce a z této stránky mám zbylé 3 kousky. Objednala jsem si další sadu balzámků na rty od Reginy ve vůni lesního ovoce, tekuté linky od Essence a stojánek na kosmetiku. Cenu produktů si už nepamatuju. 

Z vinted mám antiperspirant Adidas a také tělový sprej od Avonu ve vůni borůvek a orchideje. Suchý šampon od Syoss jsem vyhrála na facebookové stránce Dm drogerie. Zatím jsem ani jeden produkt nevyzkoušela, takže o nich nemůžu vůbec nic říct. 

Co jste si koupily vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaká je vaše nejoblíbenější kosmetická taštička?

You May Also Like

7 komentářů

  1. Skvělé úlovky. Obzvláště ta sada od Oriflame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super sada, nalákaly mě hlavně ty ovocné vůně a ta nízká cena :)

      Vymazat
  2. Sadě od Oriflame jsem taky neodolala, když jsem uviděla ty parfemace, tak nebylo nad čím přemýšlet a musela jsem si ji koupit:-) A sada s kokosem a karambolou byla další z věcí, co mi přibyly, za tu cenu se nedalo odolat a nelituji, protože ta vůně je skvělá. Kosmetické taštičky se mi líbily moc, ale pořád jsem nevěděla, jestli je potřebuji, ale až jsem objednávala, tak jsem se rozhodla, že je sice nepotřebuji, ale stejně musím mít a rozhodně nelituji, na cestování je určitě využiji:-) A z dalších věcí, s čím mám zkušenost je Sun Kiss Jelly, akorát já neměla štěstí na výprodej a koupila jsem v akci za stovku a pak dvoufázová micelárka Garnier, na tu jsem hodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty vůně byly fakt neodolatelné! :) Sada s kokosem je také boží, přesně jak říkáš, má skvělou vůni. Taštičky jsou skvělé a hrozně praktické! Už jsem na ně nalákala i mou sestru a bude si je objednávat. Já je používám vždy, když jedu k příteli. Do velké si nabalím kosmetiku a do malé štětce a houbičky.

      Vymazat
  3. Líbí se mi z kosmetických nákupů úplně všechno ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo to sis udělala radost, super věci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)