Řasenka 3D Volumythic od Miss Sporty

by - 8:15

Tuto řasenku jsem viděla už na hodně youtube kanálech a blozích. Sama bych si ji spíše nekoupila, protože nemám moc ráda značku Miss Sporty. Připadá mi, že mají takové nekvalitní věci určené spíše pro puberťáky, ale pokud ji máte rády, tak vám to neberu :) Tahle řasenka se ke mě dostala přes vinted, tak jsem si řekla, že ji prostě zkusím. 
Díky tomu výraznému žlutému obalu řasenku určitě v regálu ani v kosmetické taštičce nepřehlédnete. Já takové výrazné obaly moc nemusím, ale zase to není důvod, proč bych řasenku neměla používat. Má umělý kartáček, který je z jedné strany prohnutý a z druhou vypoulený. Tento typ kartáčku taky obvykle nevyhledávám, mám ráda spíš klasické nebo rovně střižené štětinky.
Detail kartáčku si můžete prohlédnout zde:
Mo
Tato řasenka by měla dodávat vašim řasám objem a natočení už během jedné minuty. Moje řasy jsou natočené už od přírody, takže efekt natočení také nevyhledávám. Dále by měla vytvořit řasy od jednoho koutku oka ke druhému a navíc vytvořit více otevřený pohled. 
Líbí se mi, že řasenka nijak nezapáchá. Moc se mi ale nelíbí to, že kartáček má na sobě hrozně moc barvy a díky tomu mi řasy prostě slepuje. Teď (cca po měsíci používání) je to už lepší, ale ten začátek používání byl katastrofa. I tak ale pořád řasenku nemůžu nosit samotnou a vždy si řasy potřebuju pročesat ještě jiným kartáčkem od řasenky, samotný efekt uvidíte níže na fotkách. 
Výdrž podle mě taky není nejlepší, protože po celém dni mám opadané kusy řasenky pod očima. Jinak se mi na ní ještě líbí, že rychle zasychá a nezatěžuje řasy. 
Efekt řasenky:

Mě samotné se řasy nejvíce líbí po pročesání. Co vám?

Ještě jsem zapomněla zmínit, že ji mám v odstínu 001 Black, což je nejspíš jediný odstín, ve kterém se prodává. 

Nevím, kolik ml řasenka má, ale stojí určitě méně než 100,-. Má své nevýhody, takže bych její opětovnou koupi hodně zvažovala, ale spíše bych si ji znova nekoupila. Vadí mi to drolení pod oči během dne a také mi vadí, že mi řasy slepuje. Ale moc dobře vím, že většina lidí ji miluje, takže koupi asi nechám na vás. Záleží asi i na tom, jestli vyhledáváte řasenky s podobným kartáčkem atd. 

Máte s touto řasenkou zkušenost? Jak jste spokojené? Jakou nejhorší a naopak nejlepší řasenku jste ve svém životě vyzkoušely?

You May Also Like

9 komentářů

  1. To já se u stojanu MS občas zastavím, ale spíš abych omrkla, co v něm je. Moc mně tahle značka neláká, i když třeba v šuplíku mám rtěnku a transparentní pudr a oba produkty mi přijdou fajn. Řasenku jsem žádnou nezkoušela, ale u téhle se mi taky nejvíc líbí ten efekt po pročesání:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tam taky sem tam kouknu, ale spíš jen ve chvílích, kdy kolem stojanu MS procházím ke stojanu jiné značky. :D

      Vymazat
  2. mne nezlepuje a som s nou spokojna :) teraz mam maybelline one by one, ale ked nebudem vediet, co si kupit, kludne si kupim znovu tuto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čekala, že slepovat přestane při pravidelném používání a ono nic.. :/ Ale samozřejmě, že záleží na typu řasy atd.

      Vymazat
  3. Já jsem zase měla hrozně oblíbenou řasenku od MS, ale přestali ji prodávat. A teď se taky na nějakou chystám, já mám řasenky od MS ráda a možná si koupím tuhle, protože právě na ni jsem četla dost recenzí nebo vyberu jinou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si tuto řasenku asi znova nekoupila a obvykle po řasenkách MS nesahám, takže kdo ví, jestli někdy v budoucnu prubnu i nějakou jinou. :) Ale mám pocit, že bych v zásobě měla mít ještě 1 od této značky.

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem ji, ale neudělá mi téměř žádné řasy. Dnes jsem si od MS koupila tu jejich legendární růžovou, tak snad s ní budu spokojená. Už jednou jsem ji měla, ale bohužel si nepamatuji jestli mi vyhovovala :D No ale za 79,-..neber to :D Zatím jsem ale ještě nenašla řasenku, se kterou bych byla 100% spokojená :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu růžovou jsem zase nezkoušela já :D Já jsem zatím nejvíce spokojená byla s řasenkou SuperShock od Avonu. Dělá naprosto boží řasy, psala jsem o ní už kdysi dávno i článek, tak se kdyžtak mrkni :)

      Vymazat
  5. Kdysi jsem ji měla a byla s ní spokojena, řasy mi teda neslepovala tak jak tobě. Od Miss Sporty jsem měla i tu Pump Booster a ta byla taky dobrá ale měla moc silný kartáček a tak manipulace s ní nebyla zrovna super. Miss Sporty značku nevyhledávám a taky jejich produkty moc nemusím, z drogerií mám nejraději značku dekorativky Rimmel, téměř všechny produkty mi vždy seděli a neměla s ničím velký problém.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)