Nákupy za posledních pár měsíců- 2.díl :)

by - 9:57

Dnes jsem tady se slibovaným druhým dílem mých nákupů za tu dobu, co jsem nestíhala psát články. Pokud jste nezaznamenaly první díl, tak si ho můžete přečíst tady. :)


Nejprve tady mám sprchový gel od Carun, který jsem dostala k recenzi a mohly jste si o něm přečíst zde. Jak už jsem psala v článku, sprchový gel je fajn a nemám s ním žádný problém. Voní bylinkově, hezky pění, ale díky vysoké ceně bych si ho sama nekoupila. :)
Další sprchový gel je od Radox a má vůni grepů. Grepy nemám ráda, ale jejich vůni v přípravcích prostě miluju a tento sprcháč není výjimkou. Zatím ho nepoužívám, ale moc se na něj těším. Stál kolem 40,-.
Další sprchový gel jsem si koupila na vinted, i když to byla vánoční limitka. Je od Yves Rocher a voní po vanilce. Vůně je moc příjemná, ale zatím ho používat nebudu a nechám si ho asi až na podzim nebo zimu. Vyšel mě asi na 70,-. 
Před pár dny jsem narazila v Tetě na tento tělový peeling s granátovým jablkem od Freemana a neodolala jsem. Výborná byla i jeho cena, protože ve výprodeji vyšel na 50,-. Při té samé návštěvě Tety jsem objevila krém na ruce od Essence, který byl o vánocích jako limitka a musela jsem si ho koupit. Má vůni kokosu a višně, ale já tam cítím hlavně tu višeň. No a stál jen 20,-. :)
Další krém na ruce je od Oriflame. Koupila jsem si ho kvůli super velikosti do kabelky. A moc hezky voní.  

Dále tu mám pár tělových mlék. Všechny mám z vinted na výměny až na to od Yves Rocher. To jsem si na vinted sama kupovala spolu se sprchovým gelem na fotce výše. Mléko už používám a je moc příjemné. Má vůni kandovaného ovoce a navíc obsahuje třpytky a to mám moc ráda, hlavně v létě, kdy mi pak sluníčko krásně třpytky zvýrazní. 
Řadu Planet Spa od Avonu mám moc ráda, to už asi víte, a proto jsem si objednala i tělové mléko s vůní oliv. Se stejnou vůní teď mám tělový peeling a moc se mi líbí, takže mi snad bude taky vyhovovat.  
Další mléko je od Fennel a z něj moc nadšená nejsem. Má přesně tu konzistenci, kterou musíte dlouho roztírat, jinak dělá šmouhy. Čekala bych, že aspoň bude mít peckovou hydrataci, ale ta je podle mě takový průměr. Navíc mi nesedí jeho vůně, je to ta verze s kozím mlékem a opravdu mi smrdí. Ale nerada plýtvám kosmetikou, takže ho prostě vypoužívám.  
Naopak mléko od Avonu bude určitě super, protože loni v létě jsem ho měla v té druhé vůni a milovala jsem ho. Obsahuje totiž třpytky a to je přesně to, co já v létě chci :D 
A poslední mléko je od Oriflame, ale to jsem ještě nezkoušela. Zajímavé na něm je, že obsahuje nějaké zelené částečky, tak jsem zvědavá, jak bude fungovat. 

Denní pleťový krém s růží od Botanico jsem dostala od kamarádky. Zatím jsem ho nezkoušela. 
V Tescu jsem si v akci (za 150,-) koupila pleťové sérum od Loreal a moc se mi líbilo, tak jsem si na vinted koupila další balení. Zatím ho nepoužívám moc pravidelně, takže nemůžu potvrdit výsledky, ale má moc hezkou vůni. 
Z vinted mám také Cien pleťový krém, ale nejsem si jistá, jestli ho na pleť budu zkoušet. Předchozí majitelka ho několikrát použila a já si nejsem jistá, jestli to chci po někom dávat na svou pleť. Kdyžtak ho spotřebuju na chodidla.   
A poslední věcí je vzorek Energie de vie od Lancome. Nejsem si úplně jistá, jak se to má používat, ale používám to místo pleťového séra. 

Mám tady i pár makeupů. Oba od Gabrielly Salvete mám z vinted. Jeden je v odstínu 100 Light Ivory a druhý v odstínu 101 Ivory. Používám teď ten světlejší a moc jsem si ho oblíbila. Je opravdu hodně tekutý, ale mi to nevadí, protože pak nemám pocit masky. Skvělé na něm je, že vůbec nezvýrazňuje šupinky a nedokonalosti pleti a také vůbec nevysušuje. Ale více se rozpovídám asi až v recenzi. 
Makeup Lasting Finish od Rimmelu jsem kupovala někdy v zimě v akci spolu s bází pod makeup. Bázi jsem z počátku hodně používala, teď jsem na ni nějak zapomněla a nepoužívala ji. Makeup jsem používala jen chvíli, protože na mě byl tmavý. Je v odstínu 100 Ivory. 
A posledním kouskem je makeup od Loreal True Match. Z něj moc nadšená nejsem, protože mi přijde, že hrozně zvýrazňuje nedokonalosti pleti, ale ještě ho musí pořádně vyzkoušet. Je v odstínu 1N Ivoire. 

Mám tady 2 balení řasenky Super Shock od Avonu, která je moje nejoblíbenější. Ve skutečnosti jsem si tenkrát objednávala 4, ale jednu používám teď a jednu jsem už spotřebovala. Psala jsem na ni recenzi- zde
Další řasenky jsem zatím moc nezkoušela, takže k nim asi nic moc neřeknu. Jsou to Miss Sporty 3D Volumythic, Maybelline Colossal Volum´Express, Avon Extend Extreme voděodolná a Essence Multi- Action, kterou jsem kupovala ve výprodeji. 
Dále na fotce jsou linky ve fixe od Dermacolu, které mám ráda a pak jsem chtěla zkusit stíny v tužce od Rimmelu v krásném Champagne odstínu. 

A ještě nesmím zapomenou ukázat jednu věc, kterou jsem od mamky dostala k maturitě. A je to nádherný kosmetický kufřík ze stránky naninails.cz. Vybrala jsem si ho ve stříbrné barvě, protože ta se mi zdála nejvíce neutrální. Přidala jsem fotku přímo z jejich stránek :) Z kufru jsem zatím nadšená, protože vypadá skvěle a kosmetika v něm je krásně uložená. Na kufřík bych časem mohla napsat recenzi, měly byste zájem? :) Tady je konkrétní odkaz na můj kufřík. Jeho plná cena je 839,-, což je docela dost, ale my jsme ho ulovili v akci, takže nás i s poštovným vyšel na cenu kolem 700,-.
zdroj obrázku

A to by bylo vše :)
Máte s nějakým produktem zkušenost? Co jste si koupily vy za poslední dobu? 

You May Also Like

9 komentářů

  1. Teda, to je poradna hromada. Libi se mi peeling Freeman, ta cena je skvela. Skoda, ze Fennel nestoji za nic, jejich masla zboznuji. Zaujaly me i make-upy, mam ale takove zasoby, ze make-upy opravdu kupovat nemuzu :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná kdybych ten Fennel měla v jiné vůni, tak jsem nadšená, ale tahle mi moc nesedla :/
      A makeupů teď mám taky hrozně moc, už si žádný kupovat nemůžu :D

      Vymazat
  2. Páni, tolik krásných nových věcí! Zkušenost mám snad jenom se sprchovým gelem od Radoxu, který jsem měla vážně hodně ráda. Hlavně tu jeho vůni jsem si moc oblíbila! :) Jinak mě lákají linky ve fixe od Dermacolu. Zdá se mi, že jsou hodně oblíbené, takže bych je také moc ráda vyzkoušela. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten sprchový gel se už fakt moc těším, myslím si, že bude skvělý přes léto :) A linky určitě zkus, jsou za pár kaček a opravdu skvělé. :)

      Vymazat
  3. Ten kufřík je krásný určitě budu ráda za recenzi:-) Pleťové sérum Loreal mám nově koupené, vyzkoušet jsem ještě nestihla, ale jsem na ně zvědavá a docela mně zajímá ten make-up od GS:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, nejdřív ho pořádně odzkouším a pak bych mohla napsat článek :) A ten makeup jsem si fakt oblíbila, ale je opravdu hodně tekutý a lehoučký.

      Vymazat
  4. Krásný kosmetický kufřík a k úspěšné maturitě gratuluju :)
    To jsou teda obří nákupy, já se snažím poslední dobou docela šetřit a nedělat si zásoby i když nakupování kosmetiky mě fakt baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Já bych taky chtěla nenakupovat, ale tak nějak se vždycky neudržím :D Teď po maturitě navíc budu mít pravidelně i brigádu, takže bude ještě horší nenakupovat. :)

      Vymazat
  5. Gratulace k maturitě, to za prvé. Pevně věřím, že pomohla a v současných letech z ní těžíte. Nicméně k nákupům. Já osobně jsem po tom, když jsem zjistila, jak fungují PR články a copywriting obecně hodně nákupů na internetu omezila. Celé to připomíná lákavou nabídku marketů, ale ve finále je to dost často jen Potěmkinova vesnice.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)