Zklidňující micelární voda od Yves Rocher

by - 8:30

Dnes si dáme recenzi na micelární vodu, kterou aktuálně používám a brzo mi dojde, což je nejvyšší čas na recenzi. :)

Popis na lahvičce:

Micelárka je v hezkém růžovém obalu, se kterým jsem spokojená, ale je fakt, že občas jde trochu hůř otevřít víčko. Samotné dávkování produktu je bezproblémové a lehce se dá odhadnout množství produktu, takže se s ní zbytečně neplýtvá.
Detail dávkování:

Na obale se píše, že je bez vůně, ale s tím nesouhlasím. Když ji nanáším na tamponek anebo když jen otevřu balení, tak z ní něco cítím, ale nijak mě to neobtěžuje ani mi to nevadí. Používám ji primárně na odlíčení obličeje, ale občas s ní přejedu i přes oči a ty vůbec nedráždí. Ale nevím, jestli je vhodná přímo na odličování očí, protože jsem ji zkoušela akorát na očištění od mastného očního odličovače.  Na obličej mi moc vyhovuje, hezky sundá makeup a očistí pleť, takže si nemůžu stěžovat. Ale jeden problém s ní mám a to je lepkavý pocit, který na pleti po použití zanechává. Nemám to ráda a není mi to příjemné, ale skoro vždycky hned pleť opláchnu vodou nebo nanesu pleťový krém, takže se to dá přežít. Nevšimla jsem si žádného vysušování, což je taky plus.
Složení:

V lahvičce je 200 ml micelární vody a toto množství se prodává za 239,-. Za tuto cenu bych si ji určitě nekoupila, mám pocit, že jsem ji kupovala v nějaké akci asi za 160,-, což už se dá. I tak ale nevím, jestli si ji ještě znova koupím. Za prvé se dají sehnat levnější kousky normálně v drogerii a taky mě nezaujala tak moc, abych ji musela mít znova, ale tím nechci říct, že je nějaká špatná, protože se dá používat úplně normálně. :)

Máte s ní nějakou zkušenost? Používáte produkty na pleť od Yves Rocher? Jaký je váš oblíbený kousek? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Raz som od nich vyskúšala jednu vodu, ale tiež by som povedala, že taký priemer. Za lepšiu cenu sa dajú v drogérii zohnať aj lepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Není špatná, ale zase úplně dokonalý kousek to není.

      Vymazat
  2. Používám, ale už asi zkusím jinou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)