Tekutý korektor Liquid Camouflage od Catrice

by - 8:30

Tento korektor se objevil v drogerii někdy na podzim loňského roku a já si ho samozřejmě musela pořídit. :) Nemám zkušenost s tím původním krémovým korektorem Camouflage, takže nejsem schopná říct, který z nich je lepší, ale určitě bych tento mohla doporučit všem. 
Tento korektor by měl zajistit vysoké krytí a dlouhou výdrž, dokonce by měl být i voděodolný, ale to jsem zatím nezkoušela. Na obale se píše, že je vhodný na zakrytí tmavých kruhů pod očima, na zakrytí pupínků a nedokonalostí a dokonce by měl zakrýt i tetování, což také nemohu potvrdit.
 Jako vždy začnu recenzi obalem. Myslím si, že obal vypadá moc hezky. Má jednoduchý design, není nijak přeplácaný a jsou na něm napsané základní a podstatné informace. Na víčku produktu je nálepka s odstínem korektoru. V drogerii jsem ho viděla dostupný ve dvou odstínech - 010 Porcellain (ten mám) a pak 020 Light Beige. Na stránkách Catrice jsem teď ale našla, že novinkou je ještě světlejší odstín 005 Light Natural, ale netuším, zda bude i normálně v drogerii, je pro mě novinka, že je ještě nějaký světlejší odstín. Zkušenosti mám jen s tou 010. Je to hezký odstín, je i hezky světlý, takže jsem ho mohla používat celou zimu (jsem šílená bledule) a řekla bych, že má spíše neutrální podtón. 
Ještě jsem ho pro porovnání vyfotila spolu s Astor Perfect Stay korektorem v odstínu 001 Ivory (vlevo) a s korektorem Affinitone od Maybelline v odstínu 02 (vpravo). 

Korektor opravdu krásně kryje a vypadá na pleti hezky. Pod očima mě nevysušuje a kruhy pod očima dobře zakryje, i na pupínky je super. Produkt se nanáší takovým houbičkovým aplikátorem, který pleť nijak nedře a díky tomu je aplikace příjemná. Ještě jsem zapomněla zmínit, že korektor má příjemnou vůni. 

V tubičce se nachází 5 ml produktu a toto množství se prodává za pouhých 99,-. Na to, jak je ten korektor skvělý, je ta cena opravdu směšná. :) Určitě ho vyzkoušejte, pokud s ním ještě nemáte zkušenost. Já sama nyní spotřebovávám jedno balení, takže jsem si už koupila další tubičku do zásoby. Ale s jeho koupí je trochu problém, protože je skoro všude beznadějně vyprodaný díky tomu, že je mezi lidmi velmi oblíbený. 

Máte s ním nějakou zkušenost? Taky jste tak spokojené? Jaký je váš úplně nejoblíbenější korektor ze všech? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já už mám druhé balení, to první jsem kupovala ještě v době než se provařil, pak už bylo skoro nemožné ho sehnat, ale zadařilo se, teď ještě používám ten světlejší odstín, ale na léto, až chytím bronz mám to tmavší..fakt moc jsem si tenhle korektor oblíbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to měla stejně, první balení jsem si objednávala někdy v srpnu a v té době jsem se divila, že něco takového Catrice má, protože jsem o něm slyšela poprvé. :)

      Vymazat
  2. Korektor mám a je úžasný, ale už mi dochází a všude je samozřejmě vyprodaný, takže asi taky nakonec budu muset objednat z internetu
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten první objednávala z netu v době, kdy o něm ještě nebylo tolik recenzí. Teď jsem ho náhodou uviděla v Rossmannu a hned jsem si ho musela koupit do zásoby :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)