Přírodní sprchový gel od Carun

by - 11:19

Během mé neaktivity mi přišla nabídka na spolupráci a konkrétně se jednalo od značku Carun, od které jsem měla vyzkoušet sprchový gel. Tato značka mě zaujala, protože je přírodní a byla jsem zvědavá, zda se kosmetika bude nějak lišit od té klasické, co se prodává v drogerii. 
Nemůžu říct, že bych přírodní kosmetiku nějak vyhledávala, ale sem tam mám možnost nějaký produkty vyzkoušet.
Tento sprchový gel obsahuje hlavně extrakt z Canabis, mandarinkový olej, mátový olej a levandulový olej. Jak a na co která složka působí si můžete přečíst zde. Je vhodný pro celou rodinu a také pro lidi, kteří trpí kožními problémy, jako je lupénka, ekzém nebo akné.  Je bez parfém, barviv, je vhodný pro vegany a navíc není testovaný na zvířatech, což by mohlo hodně lidí zaujmout. 

Sprchový gel je vhodný na každodenní používání, měl by pokožku hydratovat a chránit před nadměrným vysušováním. Hydrataci nemůžu potvrdit, ale je pravda, že po sprše nemám pocit vysušené a napnuté pokožky.
Díky všem olejům, co obsahuje, má moc příjemnou a svěží bylinkovou vůni, ze které nejvíce cítím právě mátu. Nevím, jestli se tato vůně bude líbit všem, ale já si ji oblíbila a při používání mám vždycky relax. Má gelovou konzistenci a lehce nažloutlou barvu. Moc se mi líbí, že vytváří bohatou pěnu. Celkově jsem s ním spokojená, protože splňuje mé požadavky na sprchový gel a moc ráda ho používám. 
Našla jsem na něm akorát jednu vadu, která mě docela obtěžuje. Když jsem ve vaně a chci ho použít, tak se tuba hrozně špatně otevírá a mám pocit, že si polámu nehty. Jinak se mi obal líbí, i když je takový obyčejný. 
Detail dávkování:

V tubě je 200 ml produktu a jeho cena je 330,-. Musím se přiznat, že já sama bych si ho za tu cenu určitě nekoupila, ale nevidím na něm žádnou velikou vadu, která by mě jinak měla odrazovat. Ale určitě se najdou lidé, kteří ocení přírodní složení a netestování na zvířatech, takže budou ochotni za sprchový gel tuto částku dát. :) Kdyby jste měly zájem o koupi, tak si ho můžete objednat zde. Pokud vás tato značka zaujala, tak se určitě podívejte na jejich stránky, protože tam mají plno zajímavých produktů a nabízí nejenom kosmetiku, ale i potraviny z konopí. Mě třeba zaujal tělový a pleťový olej a z potravin konopné těstoviny a konopné víno, protože jsem ani nevěděla, že něco takového existuje. :) 
Složení sprchového gelu:
Máte s ním někdo zkušenost? A jak to máte vy? Potrpíte si na přírodní kosmetiku netestovanou na zvířatech anebo nakupujete kosmetiku spíše v drogerii? :)

Děkuji stránce carun.cz za poskytnutí sprchového gelu k recenzi. 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)