Gel na obočí od Alverde

by - 8:20

Před nějakou dobou jsem psala recenzi na 2 produkty, které na obočí používám. Jednalo se o 2 gely na obočí od Alverde a celou recenzi si můžete přečíst zde. Má sbírka se rozrostla i o ten hnědý odstín a dnes bych vám o něm chtěla dát vědět. :)

Tyto gely jsou obecně velmi oblíbené a proto se většinou stane, že v regále Alverde nejsou, protože jsou beznadějně vyprodané. I z tohoto důvodu jsem si jako první pořídila nejprve ten světlý odstín 01 BLOND, protože tmavý 02 BRAUN jsem nemohla nějakou dobu sehnat.
Na obale moc popisu k produktu nenajdete, ale měl by obsahovat jojobový olej a jeho úkolem je zafixovat a lehce zabarvit obočí.
Samotný gel se na obočí nanáší kartáčkem, který vypadá stejně jako kartáčky od řasenky a to je podle mě trochu problém, protože kartáček je pak obrovský a často se mi stane, že gel mám i mimo obočí a musím to odličovat. Jinak kartáček nabírá dostatečně množství barvy a nijak chloupky v obočí neslepuje ani nezatěžuje nánosem gelu.
Velmi oceňuji, že součástí balení je i kartáček na pročesání obočí. Mohl by být trochu měkčí, zdá se mi takový tuhý, ale používat se dá. Doporučuju ho čas od času aspoň trochu otřít vlhčeným ubrouskem, protože jinak na něm zůstávají zbytky zaschlého gelu, které se můžou drolit při aplikaci na obočí.
Tento produkt je gel na obočí, takže vás asi nepřekvapí, že má gelovou konzistenci. Má hrozně zvláštní vůni, která by asi všem nemusela vyhovovat, ale já s ní mám problém u většiny produktů značky Alverde. Samotný odstín 02 BRAUN vypadá takto:
Tady jsou oba odstíny vedle sebe pro srovnání.

Gel má v tubičce 6 ml a jeho cena se pohybuje kolem 100,-. Já bych ho určitě mohla doporučit, doteď to byl jediný produkt, který jsem na obočí používala a byla jsem spokojená, protože obočí vypadalo i po nanesení hezky přirozeně. Určitě vám ho doporučuju aspoň vyzkoušet, protože stojí pár kaček :)


Máte s ním nějakou zkušenost? Který odstín používáte? Jaký je váš nejoblíbenější gel na obočí? Který produkt na úpravu obočí nejčastěji používáte vy? :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Odstín brown mi na mě přijde teplý, já používám gel na obočí od Rival de Loop z Rossmanna :) a nebo jen tužku nebo vosk se stínem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já gel nanáším v lehké vrstvě a nevadí mi, ale teplejší odstín má, to souhlasím.

      Vymazat
  2. Oba produkty vypadají dobře, já osobně mám značku Alverde taky v oblibě a jsem ráda, že se dostává víc do povědomí dalších, třeba i díky blogerkám, což zmiňovala slečna dříve. Přemýšlela jsem nad obarvení obočí hennou, protože se mi zdá, že ráno barvením tužkou ztratím dost času a k henně mám docela blízko. Barvení obočí hennou provádí třeba tady, ale já to mám do Prahy dost daleko :( Pokud máte někdo dobrý tip na salon, kde barví obočí v blízkosti Olomouce a podělíte se o něj, budu ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)