Tělový krém Volcanic Iceland od Avonu

by - 8:30

Tělová mléka od Avonu mám obecně moc ráda a miluju je ještě více, pokud jsou z řady Planet Spa. Tento kousek už mám doma nějakou dobu a díky velkým zásobám jsem se k němu zase dostala až teď. S tím větším horkem se mi hrozně vysušuje pokožka, takže musím mazat každý den, někdy i dvakrát denně. No a letos mi dělá společnost tento kousek, tak se na něj blíže mrkneme :)
Toto tělové mléko by mělo obsahovat výtažky sopečných minerálů a pramenitou vodu. Má se používat klasicky po koupeli nebo sprše na celé tělo anebo kdykoliv je potřeba. Jeho vůně by měla být inspirována islandskou přírodou.

Obal krému se mi moc líbí, je stejně hezký jako všechny produkty z řady Planet Spa. Víčko se normálně odšroubuje a uvnitř je krém. Někomu by mohlo vadit, že musí do krému sahat, ale mi u tělových krémů to nevadí vůbec. Konzistence krému je taková hustší, něco jako má klasická modrá Nivea. Skvěle se nanáší a zapracovává, protože nedělá takové ty otravné šmouhy a navíc se rychle vstřebává. Pokožka je po něm krásně hydratovaná a provoněná. Jeho vůně je podle mě úžasná, hrozně mi připomíná nějaký pánský produkt a díky tomu je perfektně svěží, takže mě vždy probere. :) Není ho třeba moc, aby tělo opravdu zhydratoval. Nijak nedráždí ani čerstvě oholenou pokožku. 

V tomto pudle je 200 ml krému a stojí kolem 130,-. Cena je pouze orientační, protože se často vyskytuje v akcích a dá se sehnat levněji. V řadě Planet Spa najdete hned několik druhů těchto krémů, např. s bambuckým máslem nebo olivou, ale je jich více. Měla jsem už verzi s bambuckým máslem a čokoládou, o které jsem psala zde, a v zásobě mám ještě olivové, na které se taky moc těším. Pokud na toto mléko narazíte v akci, tak si ho určitě kupte, protože nebudete litovat. :) 

Složení:

Taky tak milujete tyto tělová mléka od Avonu? Která verze je podle vás ta nejlepší? Jaká jiná tělová mléka moc rády používáte? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Nejvíce tělových mlék z Avonu jsem vyzkoušela takové ty parfemované, např. Luck, Sensuelle, Femme,.. a mám je hrozně ráda, tělo mi voní až do rána a krásně se roztírají i vsakují. Z řady Planet spa jsem měla krém na ruce a nohy s vůní Acai a ten byl taky boží :). A zrovna teď mám taky jedno tělové mléko z Avonu v maxi 750 ml balení jsem zvědavá, jak dlouho mi ta spotřeba bude trvat :D aspoň, že má pumpičkové balení, to mám totiž nejradši

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla parfemované ve vůni Little Black Dress a bylo super, souhlasím s tím, co jsi napsala :)

      Vymazat
  2. Mně tenhle tělový krém taky hrozně voní a to normálně takové pánsky říznuté vůně moc nevyhledávám. Akorát mi nevoněl ten krém od Planet Spa s olivovým olejem, ale třeba Tobě bude vonět líp:-) A pak mi voní ty tělová mléka z řady Naturals, vždycky mají tolik úžasných parfemací, ale dost málo hydratují, tak už je nekupuji tak často jak dřív, ale jen když mně zláká nějaká parfemace, teď naposled to bylo nějaké jogurtové s ledním ovocem a granátovým jablkem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám i já, podobné vůně obvykle nemívám. :) Z té olivové řady jsem už myslím měla masku na pleť, teď používám peelign na tělo a vůně se mi líbí. Pokud mléko bude vonět stejně, tak budu spokojená. ;) A s těmi Naturals úplně souhlasím. To jogurtové si koupila ségra a voní skvěle! Já teď uvažuju o další novince, je to tuším karambola a kokos :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)