Brandnoozbox KVĚTEN 2016 :)

by - 13:41

Dnes si dáme po hrozné dlouhé době článek o Bradnoozboxu. Poslední článek na toto téma jsem zveřejnila v říjnu (odkaz) a od té doby jsem tak nějak nestíhala jeho další publikování. Každopádně bych s tím opět chtěla začít. :)
Produkty budu brát ve stejném pořadí jako jsou na dopise, který boxík obsahuje.
Mentos Shakies- Mentos bonbony já mám moc ráda. Sama si je teda spíš nekoupím, ale vždycky když jsem je našla v boxu, tak jsem je hned snědla. Tyto mají novou příchuť ovocných shaků, což se na léto velmi hodí. Mají příchuť broskví, jahod a banánu. V tubě je 37,5 gramů a stojí 18,-.

Schneekoppe Vollfrucht Hochwert Müsli- müsli mám ráda, takže mi jeho přítomnost v balíčku vůbec nevadí. Má obsahovat 40% ovoce, kterého je tam rovnou 10 druhů. Mělo by odpovídat požadavkům zdravého a vyváženého jídelníčku. Je sladké už přirozeně a díky tomu už neobsahuje žádný přidaný cukr. Dále obsahuje i vitamíny, které naše tělo potřebuje přijímat, protože si je neumí vytvořit samo. Müsli je v krabičce, která má 750 gramů a toto balení stojí 115,-. Dají se koupit v prodejně Kaufland, ale možná i někde jinde. 

Spak Gourmet Ketchup- ano, je tu další kečup. Připadá mi, že tam jsou kečupy skoro pořád, ale vzhledem k blížícímu létu a grilovačkám se to docela hodí. Složení je bez chemických konzervantů a je vhodný i při bezlepkové dietě, což je určitě plus. Láhev má 500 gramů a dá se sehnat za 43,-.

Bohemia NE Solené- brambůrky jsou v boxu také docela často, ale já je jím ráda, takže mi vůbec nevadí. Tyto jsou speciálně bez soli a navíc by se měly podávat teplé. V balení je 77 gramů a stojí 25,-.

Maggi Grill Mix- tyto marinády už v boxu byly loni, ale mám pocit, že jsme je vůbec nepoužili a to kvůli přítomnosti lepku. V balíčku byly 2 balení, ale bohužel jedno z nich přišlo roztrhané, takže jsem ho ani nefotila, protože bych měla obsah všude. Z nich úplně nadšená nejsem, ale určitě se najdou tací, co je ocení. V balení byly 2 balíčky po 21 gramech, které se prodávají za 19,-.

Strongbow Red Beries- cidery mám moc ráda, takže mi tento udělal radost. Navíc je bez alkoholu, takže ho můžu vypít kdykoliv bez ohledu na to, jestli budu ten den řídit. Jsem zvědavá, jestli půjde vidět nějaký rozdíl v chuti. :) Lahvička má 0,33 litrů a stojí 20,-.

Capri-Sonne Safari Fruits- džusíky Capri-Sonne mám moc ráda a sama si občas nějaký koupím. Ale někoho by mohl odradit nízký obsah ovocné složky, protože balení obsahuje pouze 13% ovoce. Má 200 ml a stojí 10,-.

Corny Protein- sama si na proteinové tyčinky nepotrpím, ale tuhle ráda ochutnám. Obsahuje 30% proteinů, dokonce obsahuje i hořčík a je k dostání ve 3 příchutích- čokoláda, karamel a citron. Já mám tu karamelovou a jsem na ni zvědavá. Má 35 gramů a stojí 25,-.

Pokud by vás box zaujal, tady si ho můžete objednat. Stojí buď 299,-, 279,- anebo 249,- (záleží na "programu", který zvolíte při objednání). Tyto ceny jsou už bez poštovného a vždy v balíčku najdete 8 až 10 produktů.
Já box kupovala, ale za sníženou cenu pro blogerky.

Máte někdo boxy pravidelně jako já? Jak jste spokojení? Objevili jste nějakou super potravinu díky tomuto boxu? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Taky Brandnooz box odebírám a píšu (nejen o něm) články :-) Tento byl trochu slabši, uvidím jaké bude müsli, to by to mohlo zachránit.
    Zvu tě ke mně:O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, už byly i lepší boxy, ale úplný propadák to podle mě není. :)

      Vymazat
  2. Ja som strašne hladná práve, takže mi to nerobí dobre :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že tenhle box je docela povedený. Viděl jsem ten z minulého měsíce a to byl děs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako tenhle je fajn, ale mohl být i lepší. Třeba ty marinády bych tam nemusela mít nebo zase další kečup.. Chápu, že někomu jinému by třeba mohly vadit i další brambůrky. Každopádně ten minulý box byl fakt horší, zdálo se mi, že tam bylo málo produktů a ještě nic moc :/

      Vymazat
  4. Největší radost by mi udělalo musli, mentos a corny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tu proteinovou tyčinku už v obchodech koukám dlouho, jen se někdy musím odhodlat jí koupit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)