Suché šampony od Batiste + tip na koupi za nejnižší cenu

by - 8:39

Pokud mě už aspoň nějakou dobu sledujete, tak určitě víte, že mám moc ráda suché šampony od Batiste. Vyzkoušela jsem jich už několik druhů, recenzi jsem psala například na verzi Tropical a Brown, Original a i v tomto článku jsem psala o suchém šamponu Batiste ve srovnání s jinými drogérkovými kousky. No a dnes bych vám chtěla ukázat další 2 kousky a to konkrétně verzi Fresh a Blush. 
Tentokrát se o nich nebudu rozepisovat zvlášť, protože mi přijde, že fungují úplně stejně.
Jak jste asi u šamponu Batiste zvyklí, tak obal je kovový, má plastové víčko a šampon se dávkuje pomocí praktické střičky. Rozptyl produktu je super a dostane se přesně tam, kam chci. 

Tyto šampony mají bílou barvu, která nijak nezabarví vaše vlasy. Po nastříkání mám na vlasech bílý nános, ale ten zmizí jakmile vlasy pročešu, vydrbu ručníkem anebo použiju fén. S výsledkem jsem moc spokojená, protože vlasy opravdu suprově odmastí, dodají lehký objem a navíc je krásně provoní. 
Více informací o jejich aplikaci si můžete přečíst na jejich obalu. 


Tyto 2 kousky se liší opravdu jen vůní. Verze Fresh je hodně svěží, jak už sám název tvrdí. Já z ní cítím lehce citróny, které voní opravdu hezky a naštěstí to nepřipomíná žádný čistič na záchod. Vůně Blush by měla mít květinovou sexy vůni a s tím taky musím souhlasit. Voní hezky sladce a žensky. 
Existuje ale i několik dalších variant a u nás jsou dostupné určitě tyto: (je možné, že i některé další, ale já si jsem jistá právě těmito)
zdroj

Klasické balení suchých šamponů má 200 ml a prodává se asi za 120,- v Dm drogerii nebo Douglasu, ale dá se koupit i balení menší, které má 50 ml a stojí kolem 60,-. 

Hledala jsem, kde vychází šampony nejlépe a našla jsem jednu stránku. Jmenuje se vmd-drogerie a najdete tam klasické 200 ml balení suchých šamponů jen za 95,-, někdy i méně. Už jsem z této stránky několikrát objednávala, takže ji můžu doporučit. A navíc tam prodávají i prostředky do domácnosti, což je super. Loni jsem psala kratší článek o mých oblíbených eshopech a zmiňovala jsem tam i tento, tak se na něj kdyžtak podívejte.

Složení:

Jakou máte vy zkušenost se suchými šampony? Používáte je? Jaká značka je vaše nejoblíbenější? Pokud máte rádi ty Batiste, která verze vám nejvíce vyhovuje? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Děkujeme za tip na eshop, jdu ho prozkoumat ♥

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Suchy sampony pouziva segra a mela zatim teda jen Batiste a byla spokojena 😃. Diky za tip na eshop 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já začala použít doma suchý šampon jako první, no a teď už jsem nalákala i mamku, ségru, sestřenku, kamarádky... :)

      Vymazat
  3. Já už je z vmd objednala, protože už jsi to zmiňovala v nákupovém článku a ta cena byla opravdu super, tak jsem se zásobila:-) Batiste, které jsem doposud vyzkoušela byly super a zůstávám téhle značce věrná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že jsem to tam už zmiňovala, ale nevěděla jsem, jestli to četli všichni, takže jsem to dala i sem :)

      Vymazat
  4. Toho růžováka mám taky a jsem anprosto spokojená! A děkuji za tip na e-shop.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi zatím sedly všechny až na ten na hnědé vlasy a trochu horší mi přišel i ten Original. :)

      Vymazat
  5. Diky za tip! :) Asi půjdu doplnit zásoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doplň, ta cena je fakt super :) Já si naposled objednávala snad 3 nebo 4, napsala jsem i kamarádkám, takže jsme jich celkově braly kolem 15 :D

      Vymazat
  6. Suché šampony od Batiste jsou rozhodně ty nejlepší. :) Hlavně tento růžový a třešňový mám hrozně moc ráda. :) Jediný, který mi zatím vůbec nevyhovoval, byl ten žlutý Tropical. Ten mi tak extrémně smrděl, že jsem ho nedokázala ani dopoužívat. Vždy mě z toho smradu hrozně bolela hlava. :/ :D
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)