2 spreje pro ochranu vlasů při fénování :)

by - 6:30

Dnešní článek je trochu opožděný a hned vám řeknu proč. Poslední 3 týdny ve škole byly šílené a já z nich byla totálně vyčerpaná, takže jsem si chtěla v pátek a včera pořádně odpočinout a na článek mi prostě nezbyl čas. Snad vám to nevadí :) Každopádně si dneska porovnáme 2 tepelné ochrany na vlasy ve spreji. 
Avon sprej pro ochranu vlasů při fénování
Sprej mám ještě ve starém obalu, nový vám dám níže. Chybí mi na něm ještě průhledné víčko. Sprej je průhledný a tekutý jako voda. Jeho vůně je hrozně příjemná a svěží, ale bohužel na vlasech nejde cítit. Sprej se aplikuje dobře a hezky se rozpráší na větší plochu vlasů. Jakmile ho na vlasy nastříkám, tak je rozčešu, aby se sprej lépe rozprostřel na vlasy a pak je začnu sušit fénem. Abych se přiznala, tak ani nepoznám rozdíl, když sprej použiju a když ne. :D Vlasy jsou s ním i bez něj pořád stejné, tak nevím, co si myslet. Sprej vlasy nezatěžuje ani nemastí.
Má 100ml a stojí 69,- až 109,-. Nový obal spreje vypadá takto:
zdroj



L´oreal termofixační sprej pro 3denní uhlazenost účesu
Obal tohoto spreje se mi líbí mnohem více, protože působí luxusněji. Střička je na zámek, takže sprej při cestování nevystříkne sám. Střička mě trochu štve, protože občas blbne a vystříkne sprej hrozně nerovnoměrně. Vždy pak vlasy rozčesávám, aby se sprej dostal všude. Vůně je hrozně příjemná, ale z vlasů také nejde cítit. Když používám tento sprej, tak vidím malinký rozdíl, protože vlasy jsou po něm hebčí a takové příjemnější na dotek. Mé vlasy nejsou vlnité, takže úplně nemůžu posoudit, zda pomůže vyrovnání vlasů. 
Sprej má 200 ml a jeho cenu jsem nenašla. Vyhrála jsem ho v giveaway.

Používáte podobné přípravky anebo tohle vůbec neřešíte? Pokud ano, máte nějaký oblíbený kousek? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Mám doma právě tenhle sprej od L´orealu a je fajne, taky mám kudrnaté vlasy, a proto mi víc sedí to mléko před tepelnou úpravou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyzkoušela zatím jen tyto 2 přípravky. Ono totiž strašně trvá než tyto přípravky spotřebuju, takže se moc často nedají zkoušet nové. :D

      Vymazat
  2. Měla jsem oba. Avon příšerný, L´Oréal celkem fajn. Momentálně používám sprej od Tony&Guy, zatím asi nejlepší, co jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Tony&Guy jsem vyzkoušela jen Sea Salt sprej, ale ten mi na mé rovné vlasy vůbec nevyhovoval, protože s nimi nic nedělal :(

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem ten od L'Oreal a přišlo mi, že jsem po něm měla vlasy opravdu rovnější :) i s tou hebkostí souhlasím i vůní! :) Prodává se ještě ve formě "mléka" což je trochu nepraktické, ale taky funguje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mléko bych nechtěla. Myslím si, že by mi to až moc zatěžovalo vlasy. :)

      Vymazat
  4. L'oreal jsem taky měla a ty vlasy byly o něco rovnější a lépe se zehlily ;) akorát mě štvalo, že po něm pěkně klouzala podlaha (při striknuti vzdycky něco spadne na zem ) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten od lorealu vypadá fakt moc hezky. Já takový sprej měla jen jeden a ten byl myslím od Syoss, ale nějaká velké změny jsem na vlasech neviděla a ještě k tomu mi ho potom mamka vyhodila, nepochopila jsem proč to udělala. Asi ji v koupelně vadil :D

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Abych se přiznala, tak na vlasech taky nevidím efekt. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)