Recenze na černé šatičky :)

by - 6:30

Dnes si dáme recenzi na šaty s krajkou, které jsem objednávala pro  mou sestru, protože se jí moc líbily. Já jsem k nim byla docela skeptická a čekala jsem, že kvalita bude příšerná. A spletla jsem se! Obě jsme byly po rozbalení velmi nadšené. :)
Zepředu jsou šaty jednoduše řešené. Výstřih není velký a v pase jsou zúžené gumou. Sestra má šaty ve velikosti M (normálně nosí S), šaty ji skvěle sedí a má je do půlky stehen. Šaty jsou z hedvábí a krajky. Čekala jsem, že budou po vybalení hrozně pomačkané a celkově nekvalitní. Byla jsem velmi překvapená, protože na dotek i na těle jsou naopak velmi příjemné a jsou z nemačkavého materiálu, který se nezmačkal ani při dopravě. Zezadu mají šaty větší výstřih, který má krajku, takže vám nejde vidět holá kůže. Sestra si pod šaty oblékla látkovou podprsenku ve tvaru obdélníku, aby nemusela být bez podprsenky a myslím si, že to vypadá spolu dobře.

Šaty zezadu:

 Detail zúženého pasu:
Rozměry šatů ve velikosti M:
ramena- 35 cm
hrudník- 86 cm
pas- 70 až 76 cm
délka- 84 cm

V nabídce ještě mají velikost L. Tyto šaty jsem objednala zde a jejich cena je 655,-. Musela jsem je objednávat 2x, protože se poprvé ztratily při dopravě. Objednávala jsem je v únoru a doufala, že by se jí mohly hodit na nějaký ples nebo podobnou akci, ale než dorazily, tak už všechny plesy skončily. Každopádně jsou šaty moc pěkné a kvalitní. Nečouhaly z nich žádné nitě, ani nic podobného. Pokud se vám líbí, tak si je objednejte, protože jsou opravdu povedené :)

Líbí se vám takový styl šatů? Kde kupujete vy oblečení na plesy? :)

Děkuji stránce poštovné zdarma za poskytnutí šatiček recenzi.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Moc krásné :O já mám celkově ráda všechny šaty kde jsou krajky :)
    http://singestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou krásné! :) ale šly by najít podobné i za nižší cenu si myslím... Každopádně je fajn, že se moc nekrčí a mají ten zúžený pas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se strašně líbí, že se vůbec nepomačkají! :)

      Vymazat
  3. krásne šaty :) krajka na chrbáte ich robí zaujímavejšie
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  4. ja nie som mo na krajky, ale tieto sú pekné :)
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám krajku ráda, ale moc věcí s krajkou v šatníku nemám. :)

      Vymazat
  5. Tak tyhle šaty se mi moc líbí! Já si naposled kupovala šaty ze Zary a jsem s nimi spokojená :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají fakt suprove, jako byly na ní usite ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)