Má rutina v čištění a péči o pleť- JARO 2015 :)

by - 6:30

Uplynuly už 3 měsíce od doby, co jsem zveřejnila článek o své rutině v péči a čistění pleti, takže jsem se rozhodla udělat update :) Jsou tu i produkty, které jsem ukazovala v minulém dílu, ale některé produkty prostě nejde spotřebovat během měsíce. :)

Ráno
Postup v mé rutině je pořád stejný. Každé ráno začínám tak, že použiju pleťovou vodu, abych pleť očistila od nečistot a prachu, které se na ni mohly nachytat. Aktuálně používám zklidňující čistící pleťovou vodu od Nivey pro suchou pleť. Mám ji moc ráda, protože krásně voní, pleť očistí a vůbec nevysušuje :) Recenzi jsem na ni ještě nepsala, ale brzo to napravím, protože už mám nachystané i fotky :) Jakmile mi pleť uschne, tak nanáším pleťový krém. Používám ten stejný, co jsem vám ukazovala i v minulém díle. Konkrétně je to zvláčňující denní krém od Nivey pro normální až smíšenou pleť. Psala jsem už na něj recenzi a jsem z něj nadšená! Pleť nemastí, ale zároveň ji krásně hydratuje a udržuje krásně hebkou, navíc krásně svěže voní. Pokud vás o něm zajímají podrobnější informace, tak si zde přečtěte recenzi. Nově jsem po pleťovém krému začala používat i oční krém. Tento je od Avonu a je určený k hydrataci očního okolí. Používám ho zatím jen pár dní, takže o něm nebudu ještě nic moc říkat, dokud ho pořádně neotestuju.

Večer
Večerní péče u mě začíná odličováním. Nejprve odličuju oči a na to používám dvousložkový odličovač od Garnier. Je mastný, ale odlíčí naprosto všechno bez námahy. Mám už jeho druhé balení a určitě není poslední. Psala jsem na něj i recenzi. Na pleť aktuálně používám odličovací olej od Saloos ve variantě růžové dřevo. Začala jsem ho používat tak, že si navlhčím pleť, olej kápnu do dlaní a pak si začnu masírovat obličej a tak odstraním makeup. Používám ho krátkou dobu, takže o něm také zatím nebudu nic říkat. Ve dny, kdy jsem už unavená a nic se mi večer nechce, tak tímto krokem končí mé čištění pleti. V ostatních dne používám i produkty, které jsou níže. Po dočištění nanáším na pleť noční krém. Pořád používám ten stejný jako minule a to regenerační noční krém od Nivey. Recenzi si můžete přečíst zde. Pleť krásně hydratuje, zanechá hebkou na dotek a krásně voní. Je to můj veliký oblíbenec!! Ale už mi začíná docházet :( Poté už používám jen oční krém.  
Ve dny, kdy nejsem tak unavená a mám chuť strávit v koupelně déle času, tak použivám ještě tyto 2 produkty. První je pleťový peeling od Oriflamu, který jste mohli vidět i v minulém dílu a dokonce jsem na něj psala i recenzi. Krásně voní a pleť je po něm jemná. Používám ho tak 1x týdně, protože si ho šetřím. Druhým produktem je čistící pleťová pěna od Avonu, kterou už mám nějaký ten měsíc doma. Nějak jsem na ni zapomněla napsat recenzi, takže se tu objeví v nejbližší době. Pěna hezky voní a pleť čistí. Používám ji buď samotnou, anebo  kombinaci s pleťovým kartáčkem, o kterém jsem vám už psala zde. Kartáček nepoužívá každý den, protože jsem docela líná a navíc se bez něj dá v pohodě obejít. Je to dobrý pomocník, ale trvá mi to s ním déle, takže se mi ho nechce používat každý den.

Liší se vaše a moje rutina? Máte zkušenost s nějakým produktem, který používám? Co vy a pleťové kartáčky? Používáte je anebo jsou podle vás zbytečné? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Pleťový kartáček nemám, a zatím ani nevím jestli ho potřebuji.

    Zkusit chci tu růžovou vodu.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, v recenzi si o ní budeš moct přečíst více :)

      Vymazat
  2. Peeling od Oriflame mám taky moc ráda i odličovač Garnier, který hlavně přes léto a jaro budu kupovat pořád! :) Těším se na recenzi na tu čistící pěnu, vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěnu už mám nafocenou, takže už článek stačí jen zpracovat :) Během května se k tomu určitě dostanu :)

      Vymazat
  3. Odličovač od Garnier používam a vyhovuje mi. :) Tiež plánujem podobný článok. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovač od Garnieru taky zůstane moje stálice a navíc mi to balení vydrží dlouho ;) začala jsem nově používat pleťovou vodu a je to mnohem lepší než micelárka, kterou taky pořád používám, ale jen na dočištění zbytku makeupu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem nějaký měsíc bez micelárky, ale klidně bych si koupila někdy další, protože je používám moc ráda :) Akorát teď mám zásobu pleťových vod, takže je micelárka tak trochu zbytečná :D

      Vymazat
  5. Pleťový kartáček nepoužívám, tak nějak se ho bojím. Ale mám zkušenosti s pleťovou vodou od Nivey (má oblíbená) a pak také s olejíčkem od Saloos, zrovna si jeden syslím v poličce, ale mezitím musím vypotřebovat starší zásoby odličovadel :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čeho konkrétně se na kartáčcích bojíš? Já z odličovacího oleje od Saloos byla nadšená, ale jakmile mi způsobil zánět spojivek, tak u mě trochu klesnul..

      Vymazat
  6. Dobrý den, používáte jen tyhle produkty nebo třeba chodíte i do bio sauny nebo tak něco? Mi to totiž na pleť hodně pomohlo. A samozřejmě k tomu používám i různé krémy a tak různě. Ale tak to je prostě věc, bez které to na jaře a na podzim nejde. Ale ta sauna a hydratace v ní dělá fakt hodně. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)