Denní a noční krém Pure & Natural od Nivey :)

by - 9:40

Tyto krémy používám každodenně už po dobu 4 měsíců, takže jsem se rozhodla o nich konečně něco napsat :) Předem říkám, že recenze bude hodně pozitivní! :)
Zvláčňující denní krém pro normální až smíšenou pleť
Nivea zvláčňující denní krém Pure & Natural pro normální až smíšenou pleť s obsahem BIO arganiového oleje a BIO aloe vera: 
- podporuje přirozenou rovnováhu hydratace pleti po celý den
- zanechává pleť hebkou a svěží
- pleť opět získá přirozený, zdravý a zářivý vzhled
Arganiový olej a aloe vera jsou ekologicky pěstované. Bez parabenů, bez silikonů, bez barviv a bez minerálních olejů.
 Krém se prodává v krabičce a samotný kalíšek je skleněný, což se mi moc líbí! Jeho vůně je moc příjemná a osvěžující, ale nedokážu ji blíže specifikovat. Krém má bílou barvu a gelovo-krémovou konzistenci. Dobře se mi na pleť nanáší a rozmazává a je skvělé, že se vstřebá ihned po nanesení, takže po půl minutě můžu začít nanášet makeup. Pleť je hned po vstřebání krásně hebká, hydratovaná a příjemná na dotek. Moc se mi líbí, že během dne pleť vůbec nemastí, ale udržuje ji krásně hydratovanou a bez šupinek. Tento krém používám každé ráno a musím říct, že po pravidelném používání vidím na pleti rozdíl. Vždycky mě trápila suchá místa kolem nosu a v okolí obočí, ale když používám tento krém spolu s nočním pravidelně, tak šupinky prostě nemám. Během těch 4 měsíců používání jsem krémy párkrát vynechala, používala vzorky jiných pleťových krémů a během té doby jsem měla opět šupinky. Jakmile jsem se vrátila k tomuto miláčkovi, šupinky zmizely. 
Krém má 50 ml, toto množství vám vydrží na dlouho dobu, protože já ho používám jednou denně už po dobu 4 měsíců a jsem v menší polovině balení. Jeho cena je do 150,-, ale určitě se dá sehnat i levněji v akcích. 
Krém mohu jedině doporučit a určitě si budu pořizovat další balení. 

Regenerační noční krém pro všechny typy pleti
Nivea Regenerační noční krém Pure & Natural pro všechny typy pleti s obsahem BIO arganiového oleje a BIO aloe vera:
- podporuje přirozenou rovnováhu hydratace pleti po celou noc
- složení obohacené o pantenol podporuje proces obnovy pleťových buněk během noci
- pleť je ráno jemná a pružná
Arganiový olej a aloe vera jsou ekologicky pěstované. Bez parabenů, bez silikonů, bez barviv a bez minerálních olejů. 
Krém se taé prodává v krabičce a má skleněný kalíšek. Jeho vůně je hodně podobná tomu dennímu a konzistence je malinko hutnější, ale jinak stejná. Na pleť se mi aplikuje dobře, vstřebává se o chvilku déle, ale i tak je během minuty vstřebaný. Pleť je po něm taktéž velmi hebká a hydratovaná. Jak jsem výše psala, tak při pravidelném používání obou krémů vidím rozdíl. Spolu tvoří skvělé kombo a budu je potřebovat znova.
Kalíšek obsahuje 50 ml krému a jeho cena je také do 150,-, záleží na akcích. 
Konzistence krémů:

Nivea má v řadě Pure & Natural více produktů, prohlédnout si je můžete zde.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější pleťové krémy? Pokud někdo rozumí složení, jsou tyto opravdu tak přírodní jak se píše na obale? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Tenhle denní krém jsem taky měla a taky budu určitě kupovat znovu! :) Pak jsem ještě měla ráda od Balea Sensitive takový v bílé tubičce pro hodně citlivou pleť - byl lehký a taky se rychle vstřebával, ale hydratoval :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlhšie rozmýšľam nad kúpou nejakého iného denného aj nočného krému jednej značky, takže ďakujem za tip, určite pozriem v drogérii aj Niveu! :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  3. Už delší dobu mám zálusk pořídit si tento krém a po tomto článku ještě větší motivaci. Určitě přijde hned na řadu jakmile trochu zredukuji ty co používám ted..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)