Podlak a nadlak od Makeup Revolution :)

by - 6:30

Minulý měsíc mi došel podlak, proto jsem si na stránce krasa.cz do košíku přihodila tento produkt od Makeup Revolution, který by měl být zároveň i nadlakem. Bohužel z něj nadšená nejsem, zajímá vás proč? Čtěte dál! :)
Jako vždy začnu obalem. Nemám s ním žádný problém, je obyčejný a líbí se mi. Štěteček je tak akorát tlustý a pracuje se s ním dobře. Tímto bych ukončila pozitiva.. První věc, která mě na laku zarazila byl zápach. Smrdí jako levné laky od vietnamců za pár kaček. To bych přežila, kdyby fungoval dobře, ale nefunguje. Nejprve jsem ho zkoušela jako podlak. Aplikace byla naprosto v pořádku, rychle zasychal a při aplikaci barevného laku také nedělal žádné problémy. Problém nastal až jak byly nehty nalakované a suché. Podlak totiž způsobil to, že barevný lak na nehtech vůbec nedržel a sloupával se šíleným způsobem. Stačilo se jen o něco zachytit a okraj nehtu se začal loupat. Jakmile jsem ho chtěla nějak zarovnat, aby mi to nevadilo, tak jsem zjistila, že na 2 tahy jsem schopná sundat lak ze všech nehtů během 5 minut. Zkoušela jsem ho používat s více barevnými laky různých značek, ale udělal to pokaždé.
Pak jsem ho zkusila použít jako nadlak. Při lakování taktéž nebyl problém, nestáhl ani vrchní vrstvu barevného laku a usychal hodně rychle. Asi o hodinu později se vám všude na nehtech vytvoří bublinky.. Což vůbec nevypadá hezky! Jestli vám bublinky na nehtech nevadí, tak by se vám mohlo líbit, že prodlouží výdrž laku cca o 3 dny. Já bohužel bublinky na povrchu nehtů nepřekousnu, takže je to za mě totální propadák.. 
Lak má 12ml, stojí 49,- a pořizovala jsem ho na krasa.cz.
Tento nákup jsem prováděla přes web plnapenezenka.cz. O tomto webu jsem už psala samostatný článek (odkaz zde). V článku je detailně popsané, jak celý web funguje a jak díky němu můžete ušetřit nějakou tu korunku, což se hodí ne? :) Objednala jsem si nějaké věci a po pár hodinách mi přišel email s potvrzením, že se mi částka připsala na můj účet na webu plnapenezenka.cz. Na eshopu krasa.cz se vám přičítá 5% z ceny, za kterou na eshopu nakoupíte (bez poštovného a DPH). Pokud na tento web přivedete i své kamarády, můžete získat až 2000,- navíc, podrobnosti o této akci si můžete přečíst zde

Jaký podlak byste mi doporučili? Nejlepší by bylo, kdyby nestál moc :) Co vám pomáhá, když chcete, aby vám lak na nehtech dlouho vydržel v krásném stavu?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Já mám tenhle Miss Sporty Nail Expert Base & Top Coat lak na nehty 8 ml a je super.. :-) cena 44 Kč :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem taky měla, možná, že si ho časem pořídím znova :)

      Vymazat
  2. Já jako podlak používám zpevňovač od Four Seasons a jako nadlak mám ráda Essence Better than gel nails nebo Sally Hansen Insta-Dri :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S ani jedním nemám zkušenost, ale moc mě láká Sally Hansen i Four Seasons.

      Vymazat
  3. Momentálně zkouším nadlak od Flormaru a už hodně dlouho používám jako podlak laky Four Seasons, za tu cenu jsou fakt parádní a vypadají dobře i samotné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučila bych laky od Four Seasons - měla jsem už dva a byly super :) Teď zkouším Rimmel Nail Nurse a taky není vůbec špatný, rychle schne a lak na nehtech drží jak má :) Na krasa.cz ho seženeš i o půlku levněji než v drogerii! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam mají celkově super ceny :) Třeba ten pudr Stay Matte-tam je za 56,-, v drogérii za 110,- :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)