Jak skladovat naušnice? :)

by - 9:35

Dnešní článek jsem měla v plánu už delší dobu, ale nějak mi nevycházel čas, abych ho sepsala a také jsem čekala na jeden s balíček s pomůckou pro skladování náušnic, kterou vám chci ukázat. :)
Jak vám určitě došlo, tak dnešní recenze bude věnovaná těmto stojanům. Jeden jsem si vybrala v rámci spolupráce, ale druhý jsem si pořídila sama na své náklady. 
Já vždycky náušnice skladovala v nějakých krabičkách a podobně, což bylo hrozně nepraktické a vždycky jsem nemohla nějakou náušnici najít. Tyto stojánky mě velmi zaujaly, protože jsou schopné vyřešit ten problém s nepřehledností a navíc vypadají prostě dobře. :)

Stojánek pro 72 náušnic
Tento stojánek dokáže pojmout 36 párů náušnic. Je vhodný pro menší náušnice (= pecky), protože má dírky blíže u sebe. Je vyrobený z černého pevného plastu, který krásně drží svůj tvar. Náušnice se do něj dobře ukládají a vypadá moc hezky. 
Tento stojánek se mi líbil tak moc, že jsem si je pořídila dohromady 2 a také 2 mojí sestře a vůbec toho nelituju. Mám ho ze stránky postovnezdarma, ale bohužel vám na něj nemůžu vložit odkaz, protože už ho nemají v nabídce. Místo toho vám se vložím podobný kousek, klik, který se mi také moc líbí. Tento mě vyšel na nějakých 150,-, což je fajn cena a opravdu jsem za něj ráda. :) 
Detaily tohoto stojánku:


Stojánek pro 48 náušnic
Do stojánku se vám vejde 24 párů náušnic. Je vytvořený pro delší náušnice, takže proto se jich tam nevejde tolik. Dírky má rozmístěné dál od sebe a navíc mezi jednotlivými "patry" má volný prostor pro visací náušnice. I tak samy můžete vidět, že mám některé náušnice větší, takže mi zabírají hned několik míst. Každopádně si myslím, že i tento stojánek je opravdu povedený a jsem za něj ráda. Jediné, co bych mu vytkla je materiál, protože má mnohem měkčí a ohebnější plast než stojánek předchozí. 
Můžete si ho prohlédnout zde a dokonce je to skladovka, takže by doručení proběhlo do 3 dnů. Má trošku vyšší cenu, protože stojí 219,-, ale i tato cena mi nepřijde tak hrozná. 
Detail tohoto stojánku:
Ještě jsem na konci chtěla zmínit, že je mi jasné, že se tyto stojánky dají určitě sehnat i levněji někde na ebay nebo podobně, ale já z ebaye objednávat neumím, takže je pro mě jednodušší varianta tato. :)

Jaké je vaše skladování náušnic? Má některá z vás podobné stojánky? Kde a za kolik jste je sehnaly? Psala některá z vás článek věnovaný skladování náušnic? Pokud ano, určitě mi do komentáře dejte odkaz, ráda si váš článek přečtu :)

Děkuji stránce postovnezdarma.cz za poskytnutí stojanu pro 24 páru náušnic.

You May Also Like

17 komentářů

  1. Tyhle stojanky jsou super prakticke. Ja mam jeden vetsi kulaty, ale take mi spousta naucnic zabira vice mista :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Já vlastním jen tyto 2 druhy, takže celkem mám 3, ale víc si jich zatím neplánuju pořizovat. Maximálně nějaký, co je na náhrdelníky, ikdyž těch zas nemám tolik.. :)

      Vymazat
  2. Děkuji za inspiraci, po stojánku na náušnice už koukám, hlavně nějakém dostatečně prostorném, protože náušnic mám dost a dost a nějaký důmyslný systém na jejich skladování pořád chybí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají hodně dobře, jen škoda že nejsou na cestování. Já věčně pendluju mezi intrem a domovem, takže náušnice končí zahrabané na dně kosmetické taštičky :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já je mám pořád na 1 místě, takže mi ani nevadí, že stojánky nejsou vhodné na cestování. :)

      Vymazat
  4. Diky za clanek, koupila jsem si tedka nove nausnice pro pochlubeni - http://www.dioart.cz/sperky-a-moda/nausnice/nausnice-a-heunis-tsarina-ts-3-01.htmlc a zacala na internetu hledat nejaky clanky na stojanek a dostala se az k tobe ;) uz jsem si ten stojanek objednala tak snad dojde do konce tydne treba ;) P.S.ulozila jsem si tvuj blog do oblibenych a pravidelne budu cist ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to jsem ráda :) Pak mi napiš, jak jsi s ním spokojená ty! :)

      Vymazat
  5. Ten stojan na dlhé náušnice by sa mi zišiel, nosím rada dlhé a masívne náušnice a v šperkovnici to úprimne povedané vyzerá strašne neprehľadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejný pocit jsem měla taky, takže jsem zatoužilanpo nějakém pořadači. :)

      Vymazat
  6. Já mám všechny náušnice schované ve šperkovnici, ale jak píšeš, pořád nějakou hledám, takže bych si nějaký stojánek pořídit měla :D
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořiď, budeš pak mít přehled a navíc to i moc hezky vypadá, nemyslíš? :)

      Vymazat
  7. Páni, krásná sbírka, to bych mela problém si ráno vybrat :) !
    Nausnice skladuji klasicky ve sperkovnici, ale věčně hledám 2 shodné kusy, takže nejspíš budu uvažovat o něčem podobném :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle ještě ani nejsou všechny moje náušnice :D Když jsem byla mladší, tak jsem do nich byla blázen a náušnice se mi začaly hromadit. Teď už je nenosím tak moc a nestřídám tolik, ale i tak si je chci nechat :)

      Vymazat
  8. Taky by se mi hodil nějaký takový stojan na náušnice. Mám jich doma hodně a mám je uložené ve šperkovnici, takže nejsou tak přehledné. Na špercích celkově si nechávám hodně záležet. Jsem ráda, že je tak velký prodej šperků , takže si můžu neustále něco kupovat.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné šperky. A hlavně ten text, který si přiložila ke článku. Tolik užitečných informací jsem se nedozvěděla snad ani od zlatníku. Je vidět, že máš přehled. Koukám, že si propadla i do oblečení. Kde nejčastěji nakupuješ? Peníze ti asi nedělají problém, přesto… znáš https://www.onlinesekac.cz?

    OdpovědětVymazat
  10. Ten stojan vypadá dobře, také by se mi nějaký takový hodil na delší visací náušnice. Takhle je mám většinou někde zašité. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)